Tämäkin on kuin melkein vastavalmistunut, otettu käyttöön 3.8.1981 ja on edelleen suurin piirtein alkuperäiskunnossa. Kauneusvirheenä ketjusuoja joka on maalattu, jostain syystä sinkit olivat pinnasta kovin syöpyneet. Pitänee joskus hankkia sinkitty uustuotantosuoja tilalle. Takalokaria on myöskin muotoiltu ketjusuojan puolelta etupäästään, pitäisi ottaa joskus irti ja oikoa.
Oikealla puolella oleva tankintarra on Rainerin tuotantoa, tarrassa ei ole vikaa mutta liimaaja hätiköi innoissaan hiukan. Alkuperäisen oli papan eväskassi sarvessa roikkuessaan kuluttanut osin näkymättömäksi, vasemman puolen tarrat ovat vielä alkuperäiset.
Ajettu noin 11tkm, moottoria ei ole koskaan avattu muutoin kuin että männän korvasin uudella Elkolla ja samalla maalasin sylinterin ja kannen. Pumppu, ohjekirja sekä työkalusarja ovat paikallaan kuten myös alkuperäiset Leijona-renkaat. Vaijeritkin taitavat vielä olla alkuperäiset, mopo oli pappavainaan tarkan huolenpidon alla uudesta saakka. Viimeksi ollut liikenteessä vuonna 2002, sen jälkeen seissyt varastossa odottelemassa parempia aikoja. Josko ensi kesäksi malttaisi kilven hankkia...
Työkalukotelon ruuvi ei taida olla alkuperäinen, on kylläkin hyvin käteensopiva. Vai voiko olla alkuperäinen, epäilen ettei pappa olisi ruuvia vaihtanut...