Moro
Konsteja on todella useita,jos niitä nyt aletaan miettimään vielä lisää niin vaikkapa kuivajääpuhallus on mainitsematta.
Juuri eilen kun puhalsin noita osia ja kun ei mun puhalluskaappiin sovi pyörän runko jotta olsin saanut lasikuulalla puhaltaa niin puhalsin sannalla.0,1-0,6 mm santa ja painetta n. 6-7 bar niin lähtee hyvin maalit eikä pinnasta tule "röpyliäinen" eli ei välttämättä tarvitse hioa ennen pohjamaalia.
Niin ja se runkonumero,alkoi taas näkymään hyvin kun ei ole maalin tasoittama,taidan sen numero kohdan teipata pohjamaalin ajaksi niin etti siihen alueelle tule kuin pintamaali niin jää paremmin näkyviin.
Ihan turhaan sitä pelätään että hiekka syö numerot pois,ei sitä kohtaa tai yleensäkkän kun puhalletaan tarvitse ja kannata päästää siihen yhteen kohtaan kuin sen että maalit läks.