Eipä oo hetkeen tullu täällä mitään kirjoiteltuakaan. Sportti pääsi oikeastaan vasta viime kesänä kunnolla elementtiinsä, kun energiakriisin myötä aloin kulkemaan sillä työmatkoja. Alkukankeuden jälkeen tuli 1800km mittariin. Tankin sisustan peittasin sitruunahapolla, ja pyörittelin sisälle kaverilta ylijääneen por15 pinnoitteen loput. Kaasariin valuva polttoaine kirkastui kummasti eikä oo ollu enää suodatin eikä kaasari tukossa.
Pyttynä on airsalin perus 4 kanavainen 50cc, kampena tuo yllämainittu Rito, petilaakereina 6203 C3 joille jyrsin lohkoihin tilat, putkena Puchshopista ostettu piilotehopilli naapurityöpaikan taivuttelemalla 28millisellä yläkautta menevällä käyrällä, ja kaasarina 12mm SHA. Välitykset vakiot. Huippunopeus tälläisen satakiloisen ja 188cm alla 55-59kmh välillä, eli just sopivasti
Pussihousujen nyörejä kannattaa löysätä viimmeestään nyt
Sytytys on Rabasanista ja AM6:sta tuttu 6puolainen 12V Ducatin CDI. Jännitteensäädin on Derbin 5napainen vilkkureleellä. Vilkut Motonetin kromiset Arrowit. Virran riittämisen tyhjäkäynnillä takaa Yuasan 12V miniakku, jolle tehty kotelo takavalon rautaan. Digitaalinen nopeusmittari made in kiina, jolle kierroslukusignaali tulee valojohdosta "taajuusjakajan" kautta. -76Sport/SS Leleu navat.
Kaikki muutokset on purettavissa.
Haaveissa olisi nyt talven aikana vaihtaa superloonit tuonne penkkiin, kun vanhat alkaa varista pohjarei'istä ulos. Myös Dellorto ME15BS kaasaria on soviteltu, mutta saapa nähdä uskaltaako sitä laittaa kiinni.