Periaatteessahan noi Pappamopot voi laakeroida vaikkapa kahvi rinkeleillä kuhan huolehtii siitä että
välys jää viiteen tai alle. Ehkei kuitenkaan kannata niitä cccp tai Serbian kahen euron hintasia laakereita sinne sovitella.
Arvokkain L17 jonka olen laittanut maksoi 62 ekee kappale, niissä ol jotain muoviseosta se kuulahäkki.
Jotaki kymppitonni niillä nyt ajettu ja toimii. Sachs käytti L17 aina 4.3 - heppaan saakka tuotanto kamppeissaan
siitä korkeammille tehoille valmistetuissa 50cc-koneissa urakuula laakereita. Samainen E-15 ol alkuajan koneissa.
Esimerkki vaikkapa syntapista, 50cc-mylly jonka koneen tyyppikilvessä lukee 7 din.
Kuva saman laitteen veivistä ja kytkinkorista.
http://www.zunflappie.nl/artikel/78/530-onderdelen-catalogus-Mankun puolla siis 6203-C-Z eli akseli 17mm kun taas kytkimen puolen laakeri 6302. 2ZR 15mm ohentuen päädyn
tukilaakeriin akselin vahvuuden ollessa 12mm 6201. Noi kaikki siis C3 urakuula laakereita.
[ylläpito on poistanut liitteen]