Kun tuo linko näyttää noinkin pahalta, niin satsaisin hommaan sen verran, että ottaisin koneen kokonaan auki. Kampiakselin öljyurat ovat saman töhnän peitossa, ja tuosta seuraa se, että kiertokankien alapään voitelu on heikkoa. Jos palaat tässä keskustelussa aikaan elokuu 10/2014, niin siellä on aiheesta keskustelua. Ylläpito on jo ehtinyt poistaa kuvat urista, mutta voin ottaa tarvittaessa uudet kuvat näytille. Niistä selviää, mistä on kysymys. Pienimmillään voisi riittää, että pelkästään alalohko otetaan auki (ja tietty laturin puoli sitä ennen), irroitetaan nokkaketjun kiristin sekä kampuran keskilaakerin kansi. Sitten kampuraa nostetaan sen verran, että keskilaakerit saa siirrettyä sivuun, jolloin pääsee käsiksi noihin uriin. Jos homma onnistuisi näin, niin etuna on se, ettei sylinteripuoleen tarvitse kajota ollenkaan.
Tuo kuva lingosta on netistä poimittu, ei onneksi omastani.