Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
21
Japsipyörät / Vs: honda cb 500-74
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Pohjamo eilen kello 20:36:46 »
Tyhjennyspropun kautta mieluummin. Letkun irroitus ei kerro sitä onko neulaventtiili kunnossa.

Mulle on omassa viissatasessa käynyt parikin kertaa niin, että letkuun tai hanaan on jäänyt ilmakupla eikä bensa lähde virtaamaan jompaan kumpaan linjaan vaikka tankissa on ainetta. Toisellepuolelle tuli mutta toiselle ei.
Luulin, että siellä on tukos mutta ei siellä mitään ollut.
22
Mopopalsta / Puch kampiakselin kartio
« Uusin viesti kirjoittanut Arttu-Matias Tuohimaa eilen kello 20:16:21 »

Terve!

Onko jollain tietoa tai voisiko mitata  esim supersportin kampiakselin magneeton puoleisen kartion asteluvun ja akselin paksuuden kartion paksuimmasta kohtaa?


-Arttu





23
Japsipyörät / Vs: honda cb 500-74
« Uusin viesti kirjoittanut Kari Sillanpää eilen kello 20:02:03 »
Kannattaa tosiaan tsekata että on kaikki mahdollisimman hyvin kunnossa ennenkuin lähtee testailemaan. Tulpat voi oikeasti mennä pimeiksi kastuessaan, saattavat elpyä jos vaikka kuumailmapuhaltimella kuivaa, mutta takeita ei ole. NGK:t ovat tästä kuuluisia.

Koita tuleeko ykkös- ja kakkoskaasariin bensaa, irroita vaikka bensaletku, tai avaa tyhjennysproppu, kumpaan nyt helpommin käsiksi pääsee. Toki jos ne kaksi tulppaa ovat nyt märät niin tuleehan sitä :) Sitten pitäisi tsekata ettei tulvi tai muusta syystä saa liikaa.

Sytytysjohtojen paikka kannattaa katsoa eikä kokeilla, eli se mainittu yhteinen puola ykköselle ja neloselle jne, ettei suotta jysäyttele putkeen tai kaasuttimeen.
24
Japsipyörät / Vs: honda cb 500-74
« Uusin viesti kirjoittanut Urpo Laine eilen kello 19:55:13 »
Jos nyt uskaltaa ihan perusasiasta muistuttaa, niin sarjapuolien kipinää testatessa pitää molemmat tulpat olla rungossa maissa, eikä toinen roikkua johdon varassa. Eihän näin tietysti  kukaan tee, koska maadottamattomalla tulpalla tai tulpanhatulla testatessa helposti rikkoo sytkävehkeet kokonaan.
25
Mopopalsta / Vs: Epämääräinen ääni
« Uusin viesti kirjoittanut Ville Lötjönen eilen kello 19:49:01 »
Selvä, kiitoksia vastauksista  ;D
26
Yleistä keskustelua / Vs: Mikä-vaiko suristin?
« Uusin viesti kirjoittanut Taito Nuutinen eilen kello 19:48:20 »
Kaikkea se "huippu-kiva.fi" myykin ja vielä saannu myytyä Kovasimelle ??? ???
27
Japsipyörät / Vs: honda cb 500-74
« Uusin viesti kirjoittanut antero nuuttila eilen kello 19:36:30 »
Uusikin Ngk saattaa mennä kertalaakista pimeeksi jos se kastuu.
28
Japsipyörät / Vs: honda cb 500-74
« Uusin viesti kirjoittanut Tom Johansson eilen kello 19:21:32 »
okei, se siis , 1:en versus 2:en pitää vielä kokeilla..katsotaan huomenna mitä sanoo..tyhmä kysymys taas mutta kun oli ihan uudet tulpat niin mikä kaikki voi niitä pistää epäkuntoon?( saakeli että tässä oppii joka päivä)..onneksi on tämä foorumi!!👍
29
Vanhat moottoripyörät / Vs: Tuontitulli ja verot Englannista?
« Uusin viesti kirjoittanut Tero Pääkkönen eilen kello 19:19:38 »
Tero Pääkkönen faktaa löytyy kun viitsit etsiä. Jos tavara on valmistettu Englannissa tai EU:n alueella ei  Englannista tilatessa tarvitse maksaa tullia ainoastaan alvi ja painotan sanoja Englannista tilatessa!!!
Oikeassa olet. Eipä ole aiemmin tullutkaan vastaan, että tähän brexithommaan tälläinen tullivapaus liittyy.
30
Mopopalsta / Vs: Tunturin tehoputket
« Uusin viesti kirjoittanut Jimi Koivisto eilen kello 19:01:45 »
Aikoinaan oli vaasas monella alakauttanen "strombo" eli moposportin myymä TP256 tms joka sopi tunturiin mutta tuli alunperin vasemmalle puolelle jos ei laipasta kääntänyt.
Pitkä vaimennin, siistit matalat äänet. Muutama tuollainen putki mulla on jemmattuna.


http://www.motot.net/talli/osat/id22504/


Mutta jos yläkautta haluaa niin vaikka pv:n ihan perus halpa luhao jonka muokkaa tiikeriin.
Tuosta strombosta en olekkaa vielä kuullut, eikös niitä ollut vaikka kuinka montaa merkkiä niitä alakauttasia?
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10