Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10
71
Motorismi / Vs: Kokemuksia nyky, tai miksei vanhemmistakin Guzzeista.
« Uusin viesti kirjoittanut Johan Kosunen Heinäkuu 22, 2021, 17:36:25 ip »
Itse katselin joskus tuota  Norge mallia,jos olis tuon 1300 PanEuropean hukannut pois.
72
Yleistä keskustelua / Vs: Mitä tuli tänään touhuttua
« Uusin viesti kirjoittanut Kalle Korpela Heinäkuu 22, 2021, 17:02:26 ip »
Auto pakattu,mopot kyydissä,grilli ja kaasua matkassa. Rouva kattoo kotokamppeet huomenna ku olen vikaa päivää töissä ennen kesälomaa. Sit lähdettiin pappatuna miittiin. Loistava tapa aloittaa loma. Tervetuloa muutkin innokkaat palvaanjärvelle. Saa tulla moikkaamaan. Valkoinen iveco punaisella etuteltalla ja kaks mopoa. Kyl maar kahvee keitän jos joku pyytää ;D :D
73
Entisöinti / Vs: Tankin tinaus
« Uusin viesti kirjoittanut Jarkko Sjölund Heinäkuu 22, 2021, 16:31:35 ip »
On vaan hiton arvokas kunnollinen sellainen.
74
Mopopalsta / Vs: Export-pulailua
« Uusin viesti kirjoittanut markkukovasin Heinäkuu 22, 2021, 16:01:44 ip »
No nyt se on valmis- tai puuttuu valonvaihtimen johdotus
kun en löytänytkään sitä harmaata 7-napaista johtoa,
jonka muistelin tallin seinällä olleen. Vaan eipä ollutkaan.

Mutta konehan lähti hyvin käyntiin- ja käy toki hiukan
kuin sirkkeli tyhjäkäynnillä-mutta vetää kuin
eläin. Hyvin kulkeva peli-ja sitkeä,vaikka luistilevykin
lienee vakio.

Kytkimessä on päittäisvälystä selvästi liikaa-siis siinä
akselissa- mutta se olkoon talven juttuja.

Ketjusuojan alaosan rakentelin 1mm l-peltilistasta. Toimii se noinkin-ja ainakin
itte pidän sitä jopa tyylikkäänä. ;)

Kun saan ne valotkin vörkkimään-tuonhan voisi jopa laittaa kilpiin.

t. Markku
75
Myydään: Osat ja tarvikkeet / Dunlop pumppu
« Uusin viesti kirjoittanut jari elo Heinäkuu 22, 2021, 15:50:14 ip »
Toimiva pumppu, pituus kokoonpainettuna 35,5 cm.
Sopii ainakin vanhemman Norton Commandon koukkuihin.
H 30 €. Hyvinkää
76
Motorismi / Vs: Kokemuksia nyky, tai miksei vanhemmistakin Guzzeista.
« Uusin viesti kirjoittanut Eero Nikkanen Heinäkuu 22, 2021, 14:59:47 ip »

 Eivät kelpuuttaneet liittymistäni guzzi-foorumille.  :(

 Helvata. Pitäkööt tunkkinsa.  >:(

 Myyntiin tulevat vee seiskat joko menee saman tien, tai ovat hinta-laatu suhteeltaan epäsopivia.
 T 100 Bonneja ei tule senkään vertaa.   Vaan onhan tässä syksy ja talvi aikaa etsiskellä... tai oikeestaan loppuelämä.
77
Yleistä keskustelua / Vs: Mitä tuli tänään touhuttua
« Uusin viesti kirjoittanut Eero Nikkanen Heinäkuu 22, 2021, 14:56:04 ip »
 Täytyy Tatulle heittää, että meikä, valan tehnyt vanhan liiton mies, olen vallan kuparikaapeliyhteyden päässä.
 Tästähän ei Elisa tykkää, vaan tarjoaa tämän tästä "jotain uuden aikaisempaa". Matolaatikkoa ja pilveä...  :(

 Vaan tuli sitä tänään tehtyäkin.
 Siirsin mielestäni ison koivuklapikasan katon alle ja petyin, kun ei se ole läheskään täynnä.
 Kuution vaje enstalven puutarpeesta.   Jotain tarttis tehrä.

 Keräilin säleitä, oksia ja muuta savuttavaa ja korvensin piiiitkästä aikaa vesivaraajan "punaiseksi".
 kesäaikaan yösähvöllä puolet pytystä tonne + 60 asteeseen, jolla päivän läträä kummasti, kun ei lämmitykseen mene.
 Oletan savustaneeni kylää n. kahdella eurolla edukseni. ::)
 Toisin tietysti sanoo se korttelin päässä lakanoitaan ulkona kuivattava rouvashenkilö.  ;D
 Noh.   Savustaahan sitä ihmiset kalojakin, niin miksei lakanoita...
78
Mopopalsta / Vs: Museossa..miksi?
« Uusin viesti kirjoittanut Petri Behm Heinäkuu 22, 2021, 12:23:50 ip »
Museoajoneuvoa ei kannata nykytilanteessa ilman asiantuntemusta ryhtyä ostamaan pelkän museoajoneuvostatuksen perusteella. 

Jos ostaa museoajoneuvon ja kokoontumisajossa tullaan sanomaan, että vie tuo romu pois, koska ei se ole museoajoneuvoa nähnytkään, niin kenen on syy.
Voiko syyttää myyjää petoksesta?
79
Mopopalsta / Vs: Museossa..miksi?
« Uusin viesti kirjoittanut Kalle Korpela Heinäkuu 22, 2021, 12:10:31 ip »
Ja tuo omanikin on ostettu ihan vaan heräteostoksena hyvän kuntonsa ja melkein orkkikseen ulkomuodon vuoksi, sekä soittamisen jälkeen riitti mulle pelastamiseen tieto että menee jalostukseen. En sen paremmin miettinyt onko harvinainen vai ei mutta taitaa olla kahden käden sormissa kilvelliset ja kilvettömiä on kolmisenkymmentä mulla tiedossa. Se että nämä harrastajat saisivat pidettyä loput Laurat hengissä ja saisivat kilpiin ja liikenteeseen soisin heille harrasteajoneuvostatuksen. Samoin kuin kaikille muillekin näitten vehkeitten kanssa pelaaville.
80
Mopopalsta / Vs: Museossa..miksi?
« Uusin viesti kirjoittanut Petri J Kokko Heinäkuu 22, 2021, 12:01:38 ip »
Tämä on Top 1 aihe täällä ja mikäli tähän ketjuun kortensa kantaa niin vastaa muukin kuin kaiku eli mitä se sitten tarkoittaa selkosuomeksi itse kullekkin tämä museoajoneuvoaate ja se status miksi se 2 tai
4 pyöräinen ei muka museoajoneuvo olisi koska on vanha ja suurinpiirtein sinnepäin kaukaa katsoen ja huonossa valaistuksessa?
Minusta henkilö jolle riittää  ajopelin vanha ikä ja toimivuus osilla kuin osilla sekä  tavoitteena vakuutusmaksu 30e vuosi ei oikein vakuuta aatemaailmallaan mitä museoajoneuvo ideana alunperin.
Toisaalta en ymmäärrä pultinkantojen syynäystä  tai  osan iän määrittämistä valmistenumeron perusteella juuri ko laitteeseen kelvolliseksi mikäli se on samanmoinen kuin pitääkin ym niuhotusta ja mitä hankalampi tapaus
kysessä harvinaisuudellaan löytääkkin korvaava parempikuntoinen/ juuri oikeanmoinen osa,hyväksyn pikkasen erimoisenkin esim "vuotta uudemmasta tai vanhemmasta",tokko se maailmaa romahduttaa keneltäkään.
Kilikakalikromeja tokko miltään tehtaalta tullut uutena ja jos niin esitteistä löytynee kuvia jne moisista kuin muistakin yksityiskohdista...jos viitsii etsiä eli on oikeasti kiinnostunut asiasta.
Tunturi+Solifer osastot kuuluu niin helppoihin tapauksiin mielestäni saada kelvollinen museoajoneuvo aikaiseksi kohtuudella ettei nokankoputtamista.
Minusta hienosti entisöidyillä museoajoneuvoilla tulee hienon sään kilometrejä niin maltillisesti ettei se pitäisi kenellekkään ongelma oleman,edes naapureille.

Ongelmana minusta enempikin nämä liian nykyaikaiset museo mp:t joilla voi kylläkin ajaa melkein kuin nykypyörillä ja moisia hyväkuntoisia löytyy ken semmoisia haluaa,valinnanvaraa ainakin piisaa.


Museointikin helppo nakki ,eipä niistä turhan paljon yksityiskohtia näe eli karkeasti jos peitemuovit ehjät ja vaimennin ei kovin tuning niin "thats it.."

Ikävä juttu taas sohaista ampiaispesään mutta olinpahan taas eilen tuossa pienehköllä mutkaisella asfalttitiellä hikifillaroimassa missä pari japanilaista "mustakilpistä" kyykkypyörää veti peräkanaa.... piiiitkääään ...  tuplalakua kunnon kuminkäryn jäädessä jälkeen leijumaan kuin ennenmuinoin jenkkiautoilla ja mikäs siinä
kun intoa+tehoa piisaa ja kumiahan löytyy kaupasta mutta onko moinen sitten aatteeltaan museoajoneuvon harrastamista ja mikähän perusmotiivina museointiin,siihen ottakoot jokainen kantaa itse.
Oisko ollut vaan jäykkä kytkin ,hirttänyt kaasu tai luikkaat kumit :angel: mutta en hurraisi museoajoneuvon ilosanomaa julistavana mainoksenakaan maallikolle tai viranomaisille.
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10