Olen alkanut nykyään tekemään niin, että kun minunkin pyörä suht harvinainen on, ja esim. täyden moottorin tiivistesarjankin joutu John Silveriltä tilaamaan, niin ottaa uuden tiivisteen käteen, laittaa sen skanneriin tai monitoimitulostimeen, ja skannaa sen ja tallentaa 1:1 kokoisena jonnekin kansioon tietokoneelle talteen. Sitten seuraavan kerran kun tarvii vastaavaa tiivistettä, ei muuta kun leikkaa tiivistepaperista (jota saa esim. joka autotarvikeliikkeestä sopuhintaan ja eri vahvuuksilla, alkuperäsen tiivisteen paksuus kannattaa tietty mitata kans), A4 kokoisen arkin, ja laittaa sen tiivistepaperin tulostimeen,( se paperi on paksua mutta se menee kyllä aivan hyvin tulostimesta läpi), ja tulostaa sen skannatun tiivisteen kopion siihen, niin siinä sulla on sitten valmis malli tulostettuna tiivistepaperiin, helppo leikata ja lyödä reiät ym, ja varmasti tulee oikeanlainen. Tämä on hyvä konsti ja toimii, kokemusta on. Kokorajotus on tietysti ongelmana että a4 kokoa isompia tiivisteitä varten pitäsi olla a3 skanneri ja tulostin mutta pienempiin, esim. öljypohja, kytkinkoppa, yms. tämä homma toimii.