Kirjoittaja Aihe: Kierroslukumittari  (Luettu 2441 kertaa)

Huhtikuu 24, 2015, 21:43:24 ip
Luettu 2441 kertaa

vesa vuorela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 480
  • Master of sparks
Moron! Törmäsin Scitsun kanssa semmoseen asiaan että akku/patteri on kaput. Miten vaihdetaan ja mitä laitetaan tilalle? Toinen huoli on kovin lyhyt haistelijajohto,onko se ihan metritavaraa vai jotain ihmekaapelia? Mie oon näistä jutuista pihalla ja oisin kovin kiitollinen jos joku osaisi auttaa! Kyseessä siis kilvanajokaluston kieppimittari,ennenkun  mielenterveys-ihmiset alkaa tarjota apuaan -se löytyy kyllä ihan kotoakin... :P T:Vesku

Huhtikuu 24, 2015, 22:15:03 ip
Vastaus #1

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 4042
Moro
Alko kiinnostaan sun broblem,löysin tällaisen,ei helppo.    http://www.caferacer.net/forum/vintage-motorcycle-racing/8425-scitsu-tach-battery-replacement-8.html

Tossa kaapelista         http://www.scitsu.co.uk/docs/Fitting%20instructions.htm

Kallis tako,kannattaa koittaa vaihtaa paristoa       http://www.accu-products.com/scitsu-tachometers.html
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going

Huhtikuu 24, 2015, 22:31:18 ip
Vastaus #2

Ari Tiainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 107
Vesaseni.... Kuumailmapuhallinta hiukka siihen lasin kehykseen jolloin liimat sulaa ja saa lasin pois. Sitten ne pari ruuvia irti. Sieltä löytyy akku. Ebaysta löytyy ainankin akkuja tai jostain hyvästä akkuliikkeestä tilaavat kyllä. Akun vaihto ja kuumaliimalla lasi kehyksineen takas. Johtoa voi jatkaa millä tahansa säikeisellä n.1,5mm2 johdolla. Hyvin pelaa sen jälkeen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä.....

AT

Huhtikuu 25, 2015, 09:37:03 ap
Vastaus #3

vesa vuorela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 480
  • Master of sparks
Moron! Kiitoksia neuvoista! Mie kun oon enempi noita vaijeri-mittareta asentanu... Ja aika kehno kaivamaan mitään njetin kautta,paitsi tietysti teiltä kysymällä  :D  T:Vesku