Kirjoittaja Aihe: Uutiset jotka eivät ansaitse omaa topikkia.  (Luettu 379976 kertaa)

Heinäkuu 18, 2021, 20:35:42 ip
Vastaus #2955

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "I hope y'all know what I'm talkin' about"

Heinäkuu 19, 2021, 08:04:39 ap
Vastaus #2956

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo- ja vaadittu yritystoiminta voisi olla vaikkapa B&S -moottoreiden
huoltoa ja korjaamista,sekä pyörän ketjujen rasvaamista. ;D

t. Markku

Heinäkuu 23, 2021, 13:17:09 ip
Vastaus #2957

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos katsotte kisoja telkkarista tai ATK-laitteelta, niin tuette Tokion olympialaisia.
Minä en tue Tokion olympialaisia muuten kuin postaamlla sitä vastustavia uutisia.

Kansa jalkautui Tokion kaduille vastustamaan olympialaisia – mielenosoittajat vaativat, että kisat pitää keskeyttää heti
Iso osa Japanin kansalaisista vastusti vielä olympialaisten alla kisoja. Kisakuume nousee, mutta avajaisten alla Tokiossa järjestettiin monia mielenosoituksia. Tokion kisat saavat kritiikkiä muun muassa korruptiosta ja pandemian levittämisestä.

https://yle.fi/urheilu/3-12031839

Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Heinäkuu 23, 2021, 15:10:02 ip
Vastaus #2958

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä vastustan vähän kaikkea, olen kai semmoinen vastarintamies. Tai epäilen ainakin mutta ne asiat taas jotka on hyviä niin puolustan kuolemaan asti. Minähän tässä Petrin on pannut vastustamaan? Luulen tietäväni mutta haluan varmistua että ollaanko täasä mukana vai olenko vastustamassa vastustajia?

Heinäkuu 23, 2021, 15:17:14 ip
Vastaus #2959

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo- ja vaadittu yritystoiminta voisi olla vaikkapa B&S -moottoreiden
huoltoa ja korjaamista,sekä pyörän ketjujen rasvaamista. ;D

t. Markku

Jossain tais olla kans juttu että alle 40 vuotiaista on pula siemenenluovuttajaksi keinohedelmöityksiin. Että mistä niitä väärennettyjä papereita sai? Ja paljonko siitä hommasta sai puhtaana käteen,

Heinäkuu 23, 2021, 15:21:13 ip
Vastaus #2960

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miekin lähden,jos saan osalleni luomusiemennyksen.

Tavara toimitetaan suoraan paikalleen asennettuna-aineet
ei maksa mitään,mutta työstä velotan tapauskohtaisesti-paljon
...tai erittäin paljon.

t. Markku

Heinäkuu 23, 2021, 18:07:49 ip
Vastaus #2961

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vastustan nykymuotoisa olympialaisia, niin kesä-kuin talviversioita.
Kuten vastustan melkein kaikkea markkinatalousurheilua aivan turhana, tarpeettomana ja ennen kaikkea epäterveellisenä.

Lainaus:
6,8 miljardia euroa. Sen verran Japanin urheilujohto ja kisajärjestäjät arvioivat Tokion olympialaisten ja paralympialaisten hintalapuksi, kun kisat myönnettiin Aasian saarivaltiolle vuonna 2013.
Tosiasiassa Japanille kävi niin kuin kisaisännille yleensä: hintalapusta tuli moninkertainen. Japanin valtion riippumaton auditointilaitos kertoi joulukuussa, että jättitapahtuma maksaisi valtiolle 23 miljardia euroa.

Turha tulla minulle jeestulemaan yhtään mistään ilmastomuutoksesta, turhan tavaran ostamisesta tai mistään muustakaan maailman parantamisesta, jos noin paljon rahaa pitää uhrata sen takia, että selviää kuka juoksee koviten, heittää pisimmälle tai skeittaa parhaiten.

Maailmalla on liian monta esimerkkiä siitä, että komea kisanäyttämö kasvaa vuosi kisoista koiranputkea.
Sekö on täällä tallaamisen tarkoitus, että rakennetaan urheilun jumalille kalliita kertakäyttöpyhättöjä.

Heinäkuu 23, 2021, 18:21:44 ip
Vastaus #2962

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, tuota ounastelinkin syyksi. Tämä maailma vaan pyörii rahan ympärillä. Kisat halutaan että rahaa virtais järjestävään maahan. Sillä niin väliä vaikka järjestelyt maksais enemmän kuin mitä sitä saadaan. Sponsorit haluaa mainoksensa ja tuotteensa esille. Urheilija pumppaa hormoneja vuosikausia itteesä koska olympiavoittajat ja maalimanmestarit jää aikakirjoihin, jos mikäli ja kun ei jää kiinni.

Toista oli ennen, antiikin reikassa karvaset ukot munasillaan hyppivät, juoksivat ja työnsivät kuulaa, soittajat lauleli piipappaluulaa. Niinku Juice lyriikassaan totesi. En niitä alastomia ukkoja niin kaipaa mutta en myöskään itsensä myymistä kaupallisuudelle ja kaikelle muulle epäilyttävälle. Puhumattakaan korona-aikana terveyden ja terveen järjen uhraamista kaupallisuuden alttarilla.

Heinäkuu 25, 2021, 11:58:18 ap
Vastaus #2963

Teemu S. Lindfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miekin lähden,jos saan osalleni luomusiemennyksen.

Tavara toimitetaan suoraan paikalleen asennettuna-aineet
ei maksa mitään,mutta työstä velotan tapauskohtaisesti-paljon
...tai erittäin paljon.

t. Markku

Se on katsos kiky ny. Joudut luomusiementämään kuus minuuttia päivässä talkoilla.😉

Heinäkuu 25, 2021, 12:14:04 ip
Vastaus #2964

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se vie kyllä innon koko toimituksesta. ???

t, Markku

Heinäkuu 25, 2021, 12:46:09 ip
Vastaus #2965

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sen kuus minuuttia vois käyttää keinosiemennykseen. Tahikka sen valmisteluihin.Tämmösille naisille keitä ei miehet silleen kiinnosta tai muuten vaan itsellisille naisille ns. muumimuki systeemi, jos tiedätte mitä tarkoitan. Tietysti kunnon proletariaatti vitkastelee siinä edellisessä työkohteessa taikka seuraavassa sevverran että hukatut tunnit taikka minuutit tulee otettua takas. Ja on sitä ennenkin kalliit vehkeet seisony työmailla kun ei ole ollu sopua ehdoista? Toisaalta puhtaalta prolelta ei kai vaikuta kun omistaa itse tuotantovälineet?

Heinäkuu 26, 2021, 18:21:32 ip
Vastaus #2966

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vasemmiston märkä uni.

Tarvitseeko yksityislääkärillä kävijä Kela-korvausta? Julkista rahaa halutaan ohjata hyvinvointialueille ja pois yksityisten palveluista

Sote-uudistuksen edetessä hallitus selvittää, voisiko yksityislääkärien hoitoon, kuntoutukseen ja lääkekorvauksiin liittyviä Kela-korvauksia poistaa. Kela toivoo uudistukseen malttia, sillä liian nopeasta korvausten poistosta kärsisivät pienituloisimmat.

https://yle.fi/uutiset/3-12028394

Heinäkuu 26, 2021, 21:19:21 ip
Vastaus #2967

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Porin paksulikka joskus sanoi että maksoi mitä maksoi niin ne kunnat ja kuntaliittymät jotka ovat ostaneet terveydenhoitopalvelut oman organisaationsa ulkopuolisilta yksityisiltä palveluntuottajilta sanotaan sopimukset irti,voi vaan tulla kovin kalliiksi tällainen sosialisointi.
Suomessa on kai joskus ollut suunnitteilla "Saksan malli" jossa saisi mennä mille vaan lääkärille yhteikunnan laskuun,ainakin Saksassa toimii miksei meilläkin mutta nythän asiat ovat parhaalla mahdollisella tolalla kun vasemmistohallitus sai SOTEN ja maakuntamallin ( pahoinvointialueet ) aikaiseksi.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going

Heinäkuu 26, 2021, 22:17:47 ip
Vastaus #2968

Teemu S. Lindfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä en ymmärrä, mikä siinä yksityisessä hoidossa noita vassareita niin kovin ahdistaa.

Heinäkuu 26, 2021, 22:34:43 ip
Vastaus #2969

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä en ymmärrä, mikä siinä yksityisessä hoidossa noita vassareita niin kovin ahdistaa.

Oisko se valta ja hallinta jotenkin osallisena yhtälössä...?

Vassarista on todella kurjaa katsoa sivusta, kun joku tienaa, eikä itse pääse vetämään välistä.