Tää osuu aika hienosti tohon Terhin perään, vaikkakin ui hieman liian syvällä.
Ylemmäs sitä ei voi nostaa ilman, että korottaa jollain virityksellä perän varalaitaa. Pitkä riki.
Koneen perälevyssä on 5 säätöreikää mekaanisen trimmin akselille ja mulla se on toiseksi loivimmassa.
Loivimmalla ei tahdo liukuun nousta ja kun nousee, on kiikkerä ohjattava, vaikka hieman kovempaa menisikin. Jyrkimmällä asetuksella ikäänkuin vaan nousee suoraan liukuun, mutta kyntää ja on raskas ohjattava.
Nyt on ajojälki kuin ohjekirjasta ja aallot menee nätisti ristiin siinä 5-10m päässä.
410 pohja on sellainen, että se on perästä loivasti kaartuva ja antaa veden nousta potkurin vietäväksi. Tätä pitävät huonona, mutta uskon että on edullinen liukuun noustuaan.
Hyvä vene, hyvä moottori, joilla on ajettu Paljon since -94.
Valitettavasti tuntimittaria ei ole...
Luultavasti olen nyt kesän toisen venekuumeen selättänyt, vaikkakin nyt sais tarjous Buster XS;n ja Jammun kakskymppisen aika tiukkaan hintaan. Pöh. Yli varojen kuitenkin.
Mutta ei noilla Eeron tehoilla tuollasta vaaraa ole alkuunkaan.
Ja noista mun tehoista. Mistäs sie ne tiiät ? Kikkailen päivittäin kolminumeroisten lukujen kanssa.

Vanha viisas Rauzi, nykyään hiljentynyt, loihe joskus lausumaan mitä se paino on.
Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa... ehe .. eheh ehe...