No hieno on kulkupeli, ja tyylikkäät on sekä kuski että kyytiläinen! Respektiä täältä molemmille!
On hieno! Monestihan työkoneita ja kuormureita entrataan purkamatta, eli painepesu jonkun myrkyn kanssa, sitten ”kemiallinen karhennus”, mikälie myrkky sekin, ja lopuksi maalia päälle. Ei ihan semmoista jälkeä mitä motskareissa on totuttu näkemään, mutta työkoneita ei syynätä niin läheltä 
Ihailtavaa paneutumista, ja repsikan penkki varmaan on mukavampi kuin se perinteinen kyyti, eli perunasäkkien kanssa takakuupassa 
Kiitokset.
Mä en oikeasti tiedä mitä sen rungon kanssa teen.
Lähitulevaisuudessa on kuitenkin purettava takapyörät pois ja irrotettava peräreppu vetoakseleiden stefojen vaihtamista varten.
Toisaalta koko homma on nyt jo aikaa sitten lähtenyt lapasesta koska alunperin tarkoitus oli vain käyttökunnostaa eikä maalata mitään.
Sitten lokasuojien (väärän väriset) vaihtumisen myötä ne oli pakko maalata. Sitä myöten muutkin peltiosat.
Tuossa kuvassa rungon ja maalattujen peltien välillä on todellisuuteen nähden liikaa kontrstia. Ei se luonnossa noin eri maailmasta ole.
Moni myötäeläjä on sanonut, että älä tee sille rungolle mitään.
Hommaahan tässä on kyllä ollut jo tähänkin asti. Maalausten ja peltihommien lisäksi ruiskutuspumpun kunnostus, kannen kunnostus, ohjausvaihteen ja rattiakselin kunnostus. Kaikkien ajansaatossa kertyneiden "lisävarusteiden" riisuminen ja niiden vaurioiden korjaaminen. ym ym.
Mutta etuaksilan lupaan maalata.