Ylipainetta....sanoi hitsari, ainut ylipaineellinen tapahtuma oli kun hitsattiin runkoa, ja sauman juuri loputtua tahtoi tulla reikä saumaan kun tiiviin putken sisällä on aikamoinen ylipaine
Eli Minarellin runko hitsattu ( kiitos taas hovihitsari Samin) ! On kyllä aivan loistavaa tämä cromo putki taivutella ja hitsata, niin tasalaatuista, ei napsaha rusto takahampaassa.
Tähän ja mahdollisesti Kreidlerin runkoon teemme Hummelin käyttämän keinon tarkistaa saumat, runko tiiviiksi ja renkaantäyttö venttiili sopivaan paikkaan, voimme siis paineen avulla todeta ettei yksikään sauma ole revennyt, varikolla voi sitten tarkistella rungon paineita, kun toiset tarkistelee renkaitten paineita (pitäisiköhän asentaa myös lämpömittari)
tahi käyttää heliumia niin runkohan kevenee
Lasikuitu työt myös aloitettu, tankiksi tulee Hummel runkoisen Kreidlerin tankki, johon tosin joutui tekemään uuden tasaisen pohjan koska runko on niin erillainen hummeliin verrattuna. Katsotaan myöhemmin jätetäänko tankin alaspäin tulevat "liepeet" siihen vai tasataanko ne. (kuvissa pohjapelti malli josta muotti valmistetaan)
Takahaarukka olisi työvuorossa seuraavana, mutta nyt kun nuo uudet säännöt tuli julkisiksi, niin harkitsen neliöprofiilista takahaarukkaa (ulkomailla sallittu), niitä nyt kyllä ainankin nettikuvien perusteella oli myös kyllä käytössä jo 70-luvun alussa???
Noh katellaan niitä sitten kun saisi mallailtua tätä pyörilleen...
[ylläpito on poistanut liitteen]