Pääasia: Bultacolla mukaan classic-tapahtumiin.
Yritin tuossa edellisessä viestissäni sanoa, että minulla ei ole mitään osaamista sanoa mikä Bultaco on mikäkin. Jos omistaja kertoo jotain niin uskon ilman muuta. Ison maailman uskomuksista en osaa sanoa.
Mutta..... Olisiko ollut vuosi pari sitten kun Suomesta myytiin Ykän vanhaa mm-peliä Trialscentral-palstoilla. Silloin muistelen, että Dave Renham niminen kaveri viestitti hyvin lyhyesti, että peli ei ole sitä minä sitä myydään. Jos silloin oikein ymmärsin ja olen edelleen samalla kannalla, niin tämä Bultaco UK.n kaveri itse asiassa on ollut mukana rakentamassa Ykän ns. Comerfords Bultseja. Hänellä lienee arkisto, missä tiedot noista Comerfordsin peleistä.
Minulla ei ole sen kummempaa tietoa tuoltakaan ajalta, juttuja lukemalla olen ymmärtänyt, että Reg May-niminen kaveri oli se varsinainen velho mekatsu puolella. Tarina kertoo, että Ykän Bultsiin haettiin pitoa eri korkuisilla takahaarukan kolmiopaloilla. Muutamalla heftillä kiinni, kokeilu ja sitten eri korkuiset palat kiinni jne.
Mutta takaisin tuohon pääasiaan; MP-taidon herrasmiehet olivat tänään lapioimassa lunta Vuohimäessä ensi sunnuntain jaksoilta. Parkkipaikka ja tie ovat hienossa kunnossa, eikun mukaan sinne vaan ensi sunnuntaina.
Kymis