Enpäs ole tätä ketjua aiemmin huomannutkaan. Tuli ajettua Frigerio Puchilla kilpaa kesä -86 ja vielä alkuvuodesta -87. Mulla oli piikin crossimalli ja siitä vielä ns. indoor-malli pienellä PA-säiliöllä. Puron myötävaikutuksella sain pyörään myös paperit ja kilpiin. Eli ajoin sillä myös muutaman enskakisan. Valokuvia ja aikakauden myyntiesitteitäkin taitaa löytyä.
-86 Puchin runko ja satula olivat punaiset. Ja muoviosat valkoiset.
Frigerio Puch oli varsin edistyksellinen ja osittain laadukkaista osista koottu. Siinä oli WP:n upsidedown-keula, WP:n takapumppu, levyjarrut molemmissa päissä. Rotaxin kone oli pirun nopea, mutta palotilassa detonoi herkästi. Kun detonaatio-ongelma saatiin ratkaistua alkoi männätkin kestämään. Oli pyörässä aikapaljon kaikenlaisia ongelmiakin. Puro teki kyllä paljon töitä niiden ratkaisemiseksi.
Mun Puch meni keväällä -87 Heinolaan vaihdossa kahteen käytettyyn piikin YZ Jammuun (-83 cross ja -85 enska). Lieneekö peli vielä jossain hengissä?
Olen yllättynyt, että Puchia on myyty vielä -89 Suomessa. Oliko Puro edelleen maahantuoja? Mä luulin, että Puchin maahantuonti loppui siihen kun Markku aloitti TM:n maahantuonnin -87?