Kirjoittaja Aihe: Suzuki GT380J 1972  (Luettu 91515 kertaa)

Heinäkuu 05, 2016, 19:38:47 ip
Vastaus #15

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Ebaysta ja myyjä myy nimellä:New Suzuki GT750 ignition coil kettle water buffalo GT380,GT550 GT33410-31010
Myyjä:Legend_motorcycles   ja sijainti Newark,UK

Hintaa 22,32e kpl+7,76e postikuluja elikkäs minun kohdallani 3kpl jotka pyöristettinä punnista euroiksi tulivat kustantamaan noin 67e puolat+13e postikulut=80e.

Oleppas Hyvä Mika,toivottavasti apua :)

Heinäkuu 05, 2016, 20:45:26 ip
Vastaus #16

Mika Ristilä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 328
Kiitos.minullakin on ollut joskus gt 380 j .on vieläkin jotain osia siihen std sylinterit jotain rattaita ja koppia jos joku tarvii.nykyään harrastelen gt 750 pyöriä minulla on 72 mallinen melkein museokunnossa tankin ja koppien maalaus uupuu.     ja 73 mallinen kahvilaraaseri viilattu tr 750 ohjeilla pitäisi olla yli 100 hv.tosin se on vielä aika keskeneräinen ja sitten löytyy 73 mallinen chopper versio osina
T.Mika

Heinäkuu 09, 2016, 20:01:54 ip
Vastaus #17

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Varmaan olisi ollut järkevämpääkin tekemistä mutta ei näin mielenkiintoista kumminkaan...jotain typerää ruohonleikkuuta..
Viikon ensimmäisen sateettoman poutapäivän kunniaksi rassailut loppuun,saippuvillalla puhdistus ym kemikaaleilla ja vaha pintaan huilujen asennusta odottamaan sekä kaikkien ohikulkijoiden ihailtavaksi tuohon  tikkaiden päälle.
Ihan hyväthän näistä tuli ellei huomioi että nämä oli 5000km sitten uudet ja virheettömät,nyt kolhuja/raappaisuja on joista 1 aika paha oikealla puolen pitkähkö asfalttinaarmu ja sitten nuo puolimädänneet sisukset joita joutuu harsimaan mietintämyssy päässä omaan tyyliin että saa kasaan.
Vaimenninvillatkin tuli jo eilen,alle viikko Englannista ei paha kuten ei hintakaan.

Pikku lisäys seuraavalta päivältä eli putket uusine villoineen mutta vanhoihin huiluihin saatu sisään ja hyvin onnistui,yhä odotellaan ennen putkien takaisin asentelua tiivisteitä käyrien ja sylinterien väliin vaan eipä tässä mihinkään kiire,"pikkasen" on tässä ja tontilla muutakin tekemistä mutta pidetääs taas vähän välipäätä että piisaa pitemmäksi aikaa tuota nyhjäämistä,kunhan nyt ei mitään isompaa murhetta saati tyyristä pukkaisi kun huvikseen+ajankulukseen purkailee ja tutkii mitä on syönyt.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2016, 20:25:57 ip kirjoittanut Petri J Kokko »

Heinäkuu 15, 2016, 21:09:43 ip
Vastaus #18

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Hengähdystauko vietetty ja kesäteatteria+kirppareita kierretty,vaan kirsikkapuiden maasta tupasahti kaasuttimien korjaus-sarjat,380GT korjausopas myöskin löytyi toisesta paketista postilootasta kuten yläpään tiivistesarjakin.
Nyt täytyy syventyä pikkuhiljaa noihin kaasuttimiin ja koska aiemmin tuli jo tuo vaihdepolkimen juureen tiivistekumi runsaan öljyvuodon tyrehdyttämiseen niin lienee järkevintä tukkia tuo vuoto ensin ennen kuin ryhtyy hienompiin hommeleihin.
Katsotaan senjälkeen kaasareiden sisukset ja putsataan+kootaan noilla uusilla osilla säätelyjen kera.
Kansi otettava irti ja kurkataan sylinterit sekä kasataan uusin tiivistein ylä&alapäät+momentiin ruuvit jos kaikki ok kun ihan en luota että takuuvarmasti näin automaattisesti olisi ja kun tankkikaan ei tiellä niin helppo juttu nuo Ram-Air kannen ruuvit pois ja sitten sylinterinkannen pultit senjälkeen.
Puolathan tietty odottelee myös asennustaan samaan "rakoon" kun tankki ei edessä ja tulee kaivattua tilaa niiden ruuvien avaamiseen(tosi ahdas rako) jos purkaa kerta tuota moottorin yläkertaa matalammaksi.
Tuossa yläpään sarjassa on myös nuo käyrän-sylinterin väliin tulevat tiivisteetkin mukana joita tarvitaan.
Jatkuu seur num eli  jahka jotain kerrottavaa ja yritetään kuviakin miltä homma näyttää :)

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2016, 21:31:32 ip kirjoittanut Petri J Kokko »

Heinäkuu 16, 2016, 21:45:01 ip
Vastaus #19

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Vaihdepolkimen tiiviste vaihdettu,helppo homma.
2 suojakoppaa irti,vaihdepoljin ja jalkatappi niin siinähän tuo tiiviste näkyy eturattaan etupuolella nätisti.
Koukulla sain vedettyä vanhan ja varmaankin kovettuneen tiivisteen pois pesästään,putsasin tuon akselin ja pesän mihin uusikin tiiviste tulee,pikkasen pursotin Hylomaria pesään tiivisteen kaveriksi kun tuntui kivalta idealta vaan tiedä oliko siitä mitään hyötyä jos nyt kait haittaakaan luulisin mutta kivan väristä ainakin.
Eipä tuo tiiviste iso ole mutta melkoisesti se sotkua on tallin lattialle jo saanut,puhumattakaan jos ajelee tämän pikkuongelman takia kuivalla vaihteistolla ellei vaan tällä ajellut lisännyt öljyä vähän väliä,en tiedä onko, mutta ainakin vaihteet pienellä tutustumisajolla taannoin toimi,ylimääräisiä ääniä ei kuulunut eli toivotaan taas parasta rattaiden puolesta.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2016, 21:55:23 ip kirjoittanut Petri J Kokko »

Elokuu 06, 2016, 22:06:14 ip
Vastaus #20

Jari Hakkarainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 68
Itse ostin vaimenninvillaa ihan paikallisesta mp-korjaamosta, eikä muistaakseni paljoa maksanut. Rautalangalla kiinni huilun ympärille, hyvin on T 250 Suitsan putkessa pysynyt jo useamman kesän. Kesässä kilometrejä muutama tuhat.
1972 Suzuki T250-J

Elokuu 06, 2016, 22:53:08 ip
Vastaus #21

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Eipä varmaan paljon maksanut ja niin se järkevintä olisi taatusti ollutkin,näin nyt kumminkin hätäpäissäni tein.

Jännitteensäädintä odotellaan yhä ja kait tuo tulee kun aikansa maailmaa kiertää.

Kärjetön sytytys ja mieluinen sellainen löytyi Saksasta ja ensi viikolla postilootassa luultavasti.
Ulkomaisia palstoja käyttäjien kokemuksia pähkäilty plussineen jos miinuksineenkin ja toki hinta-laatusuhde oli tärkeä,puhumattakaan asennuksen helppoudesta ja mustan boksin olemassaolosta vai peräti boxiton.

Tulossa ihan oikeasti Saksassa tehty Accent ELZ2 ja täysin boxiton systeemi jossa ei orkkisjohtoja tarvi leikellä,liittimet valmiiksi pyörän johtosarjoihin kiinni "plug and play"ja hintaa tuolle tuli noin 210e postikuluineen.
Sarja vartavasten tehty Suzuki GT380 ja 750 malleihin eikä passaa GT550 eri pyörimis-suunnasta johtuen.
Siihen löytyi omansa toki kunhan otti firmaan yhteyttä niin tekivät moisen.
Monet noista eri valmistajien sarjoista mitä löytyi oli ns yleismalleja tai enempi triple Kawasakiin tarkoitettuja joita tarvii vähän "porata-viilata ja höylätä" sekä katkoa orkkisjohtoja että sopii Suzukiin mutta sellaisia en halunnut kun vastustaa nämä harrastehommat muutenkin ja vartavasten tuohonkin tehtyjä oli kerta olemassa.

Toimii alkuperäistyylin puolilla ja asennus käyttäjien kokemuksien mukaan nopea,helppo ja kuulemma hieno värkki jolla tyhjäkäynti nättiä,käynnistyvyys huippua ja kulkupuolkin enempi paranee kuin huononee.

Saas nähdä mitä tuli ostettua..mutta jos tämä vähänkään on yhtä hyvä kuin harrateautossa oleva Pertronix niin kunniamerkki keksijälle.
Pistän kuvan jahka kotiutuu meille kotikonnuille että miltä tuo näyttääpi.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2017, 11:12:09 ap kirjoittanut Petri J Kokko »

Elokuu 06, 2016, 23:22:36 ip
Vastaus #22

Mikko Junttila

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 78
Hommasitko suoraan valmistajalta vai ebaystä?

Elokuu 07, 2016, 12:15:12 ip
Vastaus #23

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Yritin ihan valmistajalta aluksi mutta vaikka sivuilla oli Saksan lisäksi Englanninlipun kuva kielivalintana niin kyllä ne niin vajavaiset oli minusta ja ei sieltä hintatietojakaan suoraan mistään löytynyt ym ja ymmärsin pikkufirmalla www.accent -electronic.com olevan muutakin elektroniikkabisnestä näitten systeemien lisäksi kaikenmoista eli contactia pyydettiin suoraan sähköpostiosoiteeseen heidän lomakkeellaan.
Ei onnistunut minun taidoillani.

Voivat toki olla lomalla,lomautettuna tai niin pieni firmakin että nettijutut on mitä on,en osaa sanoa.

Noh,senverta tiesin nettikeskusteluista että olin kuvia nähnyt ja hinnankin suurinpiirtein vaan Ebaysta moisia en löytänyt ,NewTronicia ja Boyer Bransdenia kylläkin ja yhtenä vaihtoehtona oli Marcelin systeemiksi sanottu Hollantilaisen Suzukipajan pitäjän kehittämä sytytys jossa oli boxi mutta ei tarvinnut leikellä&askarrella mitään ja kokemukset olleet hyviä,hintaa noin 250e.
Nämä 2 ,NewTronic ja Boyer ovat kuulemma nekin oivia ja hyviä laitteita mutta vaativat askartelua ja johtojen silpomista+jopa reikien porailuakin tapauskohtaisesti,varsinkin tuo Boyer joka ymmärtääkseni enempi Kawaan suunniteltu ja molemmissa on boksi joka vaatii omaa luovuutta mihin sijoittaa ellei halua työkalukoteloa uhrata siihen.
En ollut innostunut silpomiseen,porailuun ja taas johonkin tee-se-itse virityksiin tämmöisissä joissa ohjeet on mitä on vieraalla kielellä ja pinna on lyhyt muutenkin...
Kun aikani haeskelin eri hakusanoilla niin löytyi liike www.classic-bikes.de jossa moisia oli mutta sivut tietysti umpisaksaa mutta arvaa,kokeile ja ihmettele metodeilla sain tilattua kunhan olivat ensin sähköpostilla ottaneet yhteyttä pariin otteeseen että mikä toope siellä tilaa 1x2 systeemillä,montako kappaletta herra näitä haluaa ja onko joku hätänä :laugh:
Sivuilta näkee kuvia moisesta ja infoa Saksaksi mutta sytyksen kohdistus antaa valomerkin diodeilla koska sytytyspulssi irtoaa ja missä kohdassa kunhan pohjalevyn ruuvaa vanhan poisotetun kärkilevyn tilalle,pistokkeet kiinni ja asennus oli vienyt alle tunnin purkamisesta käynnistykseen noin keskimäärin tavalliselta keskivertoasentajalta.

Tietysti Saksaksi tuo palautepostikin kunnes muutama sana intiaanienglantia löytyi jonkun työntekijän sanavarastosta ja homma selvisi,maksu PayPalilla,kiitos ja näkemiin.

Kyllä siellä on ihmetelty että mistä moisia paukapäitä EU alueellakin vielä löytyy jotka ei osaa lukea,kirjoittaa eikä ymmärrä selvää Saksaa???

Öljyvuodot jatkuu vaikka vaihdevivun juuressa uusi tiiviste,tilattu lisää tiivisteitä samalle puolelle mm eturattaan taakse ja kytkimen puolelle,vaihdetaan kaikki mitä löytyy ja eihän tuo enää pahemmin vuodakkaan..näyttää olevan öölit jo suurimmaksi osin lattialla sanomalehtien voiteluaineena :D :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2017, 11:14:28 ap kirjoittanut Petri J Kokko »

Elokuu 12, 2016, 10:03:49 ap
Vastaus #24

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Kärjetön systeemi saapui Saksalaisella tarkkuudella pakattuna ja postitettuna!
Kuvat kertonee puolestaan miltä se näyttää.
Tuossa kaikki siihen kuuluva ja ohjeet,melkoisen hieno ainakin minun mielestäni ja askarrellaan talvipuhteina muitten osajuttujen kera joita kerätty ja kerätään yhä  työpöydän nurkalle.
Jännitteensäädin yhä kateissa,liekö kiertää yhä maapalloa vai onko käynyt kauempanakin vaan pakettitunnus ainakin kertoo että se on olemassa ja jotain on tulossa joskus..ehkä vaan eipä tuolla kiire jos nyt ennen joulua saapuisi niin ok.
Ohjeet Saksaksi mutta Englanninkieliset löytyy netistä.
Tuo niissä oleva liitinvärit ei kylläkään suoraan natsaa Gt380 väreihin,joissain tapauksissa ei liitinkään mutta liittimen 3 johtoa nyt ei ongelmia tuottane edes minulle josko niitä yhteensovittelee muuten,värit kylläkin.
Asia selvisi ottamatta Accentin valmistajaan yhteyttä ja kysymällä!

Accent yellow= center  Accent black=right  Accent white=left cylinder.
(Värit korjattu näin 24.6.17 kun ei pelittänyt mitenkään,kysyin TAAS valmistajalta neuvoja joka kehoitti nyt kokeilemaan näin eli laitimmaisten värit vaihdettiin keskenään aiempiin nähden)
Muita johtoja ei olekkaan kuin + johto joka se punainen paksuhko.
Miinus toiminee itse tuon pohjalevyn kautta jossa metalliset kohdat noissa 3 ruuvinreiän kohdilla.
Orkkispuolia käytetään ja käyttöjännite 6V-18V DC.


[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 24, 2017, 10:08:00 ap kirjoittanut Petri J Kokko »

Syyskuu 01, 2016, 09:36:26 ap
Vastaus #25

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Nätisti viikattuna ja hienosti pehmustettuun kirjekuoraan pakattuna Englannista,GT380&550 "Early model" tight fit istunpäällinen remmellä.
Lähemminkin tarkasteltuna työnlaatu on hienoa,valmistusmaa UK  ja eipä tuolla hintaakaan älyttömiä tullut,noin 50e postikuluineen joka ei minusta paha.
On juuri samanmoinen kuin tässä nyt on kuosiltaan.
Alkuperäispenkkikin on muuten ihan kelvollinen,suht hyväkin, vaan on siinä 1 reikä&repeämä jonka vuoksi pitäisi viedä korjattavaksi,toki se on myös sen näköinen että 44v on pitkä aika istumelle joka monen ahterin alla hierretty nähden välillä sadetta ja poutaa+ Suzuki tekstinkin kulunut pois.
Enpä ole ikinä istunpäällystä vaihtanut enkä taida nytkään ruveta päreitä polttamaan ja pilaamaan lopputuloksella kun odottaa sopii että ei se ihan heittämällä päälle mene...
Viedään ammattilaiselle niin katsoo samalla onko pehmusteet kelvolliset,riisuu vanhan kuoren pois , taiteilee uuden päälle ja on pelit ja vehkeet tuohon hommaan taidon lisäksi.
Onpahan koko Talvi aikaa ja tehkööt kun ehtii  jossain joutilassa välissä pieni muutaman tunnin täytetyö.



[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2016, 09:40:46 ap kirjoittanut Petri J Kokko »

Syyskuu 01, 2016, 16:32:10 ip
Vastaus #26

Mikko Junttila

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 78
Lähetinpä muuten itsekin sähköpostia tuolle accentin Uwelle ja tiedustelin vieläkö myyvät suoraan nuita+ mikä on se minimi-impedanssi puolille millä ovat suunitelleet tuon toimimaan.
166.20€ kuluineen ja 3ohmia kuulemma aika ehdoton minimi, mielellään enemmän.
Pitänee hommata englannista kans nuo puolat ja laittaa sytkä jossain välissä tilaukseen.
E: Oliko nuissa englantilaisen kauppaamissa puolissa mitään merkkiä/brändiä? Kattelin vaan että kiinan poika myy samasta muotista veistetyn näköstä puolaa vähän halvenmalla.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2016, 18:06:25 ip kirjoittanut Mikko Junttila »

Syyskuu 01, 2016, 22:42:54 ip
Vastaus #27

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Sait siis siihen firmaan yhteyden ja oikein sitten vastasivatkin?
Oli senverta ongelmallista tuo kontaktin saaminen sinne että luovutin ja löysin tuon liikkeen joka myi tuota systeemiä,sekin Saksalainen tietty kieliongelmineen mutta sainpahan tilattua ja tavarakin tuli vaan edullisesti sait jos tuohon hintaan kuluineen tulee,onnittelen,monta kymppiä halvemmalla kuin minä.
Ei ollut mitään merkintöjä puolissa eikä niiden koteloissakaan,valkoiset pahvikotelot ilman tekstejä.
Plussa ja miinus merkitty sekä tuo puolanjohto joka toki tehtaalla siihen kiinnitetty.
Aivan taatusti valmistusmaa viittaa tuonne Kiinaan eikä kumma kyllä koitettu keksiä mitään myyjän omaa logoa tai brändiä merkisi tms kikkailua että vaikuttaisi hienommalta.
Kunhan toimii ja arvoiltaan oikeat niin olkoot nimettömät tai nimelliset,siistin ja hyvintehdyn näköiset nuo päällepäin on katsella,myyty GT puolina ja kipinää tuli kun polkimella pyörittelin asennuksen jälkeen.
Toivottavasti ovat semmoiset arvoiltaan kuin orkkis Suzuki puolat joissa kyllä niissäkään mitään lue kuin 12v ja 12U enkä osaa sanoa niidenkään  kunnosta yhtään mitään muuta kuin 44v vanhat ja kipinääkin jonkinlaista tuli mutta olivatko huonot vai kelvolliset ja kaikkiko samankuntoisia?
Kannattaa kumminkin selvittää onko nuo kaikki nimettömät Kiinanpoikien puolat oikeasti samaa tavaraa vaikka päällepäin siltä näyttää?
Eikait joka vehkeeseen sama puola käy ja muutakin varmaan huomioitava kuin löytyykö plus/miinusnapa ja tulpanjohto.
Miten sen sitten selvittää,sanoppas se :-\
Tuurillahan voi yrittää,voivat olla samojakin..tai eivät mutta mistä sen tietää kun niissä ei lue mitään,vastaavat mitä keksivät ja voi se kipinää antaa kumminkin aikansa jonkinlaista sillä kuuluisalla "perävalotakuulla".
Nehän voi periaatteessa olla vaikka kaikki erilaisia arvoiltaan..
Muutahan takuuta niissä ei käytännössä ole vaikka "virallisesti"ehkä,kuka niitä Kiinaan lähettelee takaisin tai edes ulkomaille omaan piikkiin  ja millä niiden vikoja todistat ja taatusti ei toisia tilalle tule.

Tuntuu että joskus kun kysyt jotain arvoja tai sopiiko joku osa johonkin niin vastaus on aina sama:Yes Sir

Hyvänä esimerkkinä harrasteautoon kyselin yhtä bensamittaria tuolta Kiinasta,oisko ollut Hong Kongista,mittarin ilmoituksessa ei ollut mitään arvoja minkälaista anturia se vaatii ohmeiltaan ja onko moista jopa heillä?


Hinta toki ja toimituskulut,kuvia edestä takaa+sivulta sekä että ovat uusia,12v,siinäpä se.

Vastauksena tuli vaan että Thank You,mittari on uusi,yes ja 12v..seuraava uusi yhteydenotto samaan kysymykseen anturista ohmeineen ja sen tiedon tärkeydestä sekä vastaus:kaikki anturit käy Sir,kiitos kysymyksestä ,hyvää päivänjatkoa ja he kysyvät valmistajalta lisätietoja siitä..ööh..anturista ,joita muuten ei ikinä tullut...kuten ei kauppojakaan.

Mikähän se sellainen ihme halppis bensamittari on johon ihan sama minkälaisen anturin laittaa niin toimii ok tai tokihan laittaa voi ja ihmetellä mitä se näyttää ellei tuurilla ole oikea anturi mittariin tai vaihtelee monenmoisia mitä kaupasta löytyy kunnes tärppää.
Eikö helpompaa olisi myydä ne parina tai edes erikseen mutta antaa arvot sille?
Semmoista se on kun joku neitokainen huonolla Englannilla vastailee ihka outoihin kysymyksiin joita ei edes tajua.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2016, 22:53:15 ip kirjoittanut Petri J Kokko »

Syyskuu 01, 2016, 23:35:09 ip
Vastaus #28

Mikko Junttila

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 78
Tein vähän tutkimustyötä ja 800 marauderin puolat vaikuttas mitoiltaan sopivalta (tai olivat ainaki samoilla mitoilla mitä löytämäni gt:een tarkotetut:kiinnitysjako 80mm ja rungon ulkomitta 60mm). Marauderin manuaalin mukaan siinä pitäs olla 4 ohmiset.
Pitää melkeen kokeeksi laittaa tilaten. Eihän tuossa korkealta taas tipaha jos koittaa kun kympillä per puola saa kotiovelle.
Jos viitit niin mittaappas varsin paljonko ne englantilaisen lähettämät puolat näyttää plussan ja miinuksen väliltä ohmialueella?
En tilannu vielä sytkää, mutta tuohon hintaan Uwe sen lupasi. Vanhoja nettijuttuja lueskelin, niin joku vuosi sitte on hintaa suoraan tilaten ollu vaan reilu 130€.
Varmaan sulla on joku härö ollu siinä sähköpostiosotteessa. Poimin kans tuolta accent electronin etusivulta sen osotteen ja taispa parissa päivässä vastaus tulla.
Näin hän vastas kun kysyin voisko käyttää nuita 2000- luvun gikserin tulpanhattupuolia; "The lowest primiary impedance our ignition can drive is 3Ohm, better 4 -
6Ohm."
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2016, 16:46:24 ip kirjoittanut Mikko Junttila »

Syyskuu 02, 2016, 21:36:14 ip
Vastaus #29

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 917
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Kävin just mittailemassa ja mittailin jopa vanhatkin samalla tuolla systeemillä.
Mittarissa alueeksi valittu 200 joka pienin mun mittarissa ja kait suoraan ohmeja ei kilo sellaisia.
Ei radioaktiivisuutta saati hohtoa havaittu eikä tikittänyt kuin kello seinällä :D

Oleppas Hyvä:

Vanhat puolat:1=4,5 ohm    2=4,8 ohm    3=4,7 ohm...tarkoittaako se että nuo voisivat olla ihan ok yhäkin,siis myös käytännössä?

Uudet puolat:1=4,6 ohm    2=4,6 ohm    3=4,6 ohm eli jokainen näytti samaa lukemaa.

Näytti tuo sytkä maksaneen 207e tilattuna tuolta Classic Bikesta loppusummana.