Moi!
Kitkalevyjen kielekkeet saattavat hakata kytkinkoriinkin jäljet jotka estävät levyjen irtoamista toisistaan. On helppo korjata viilaamalla kunhan ensin irroittaa messinkivaipan. Tuota Norton Oil Bath-siunausta ei liene kenenkään onnistunut saamaan pitäväksi. Itse keitin enskaketjun rasva-moly-graffiti kylvyssä ja ajan kuivalla kytkimellä. Tämä vaihtoehto ei vaan taida onnistua luonnonkorkkipaloilla.
Sytytystulpan tulee olla palotilan puolella. Keskellä mäntää oleva tulppa on ajoitusta varten. Sen alla oleva pottoaine-ilmamassa on niin ohut että paineennousu hidastuisi kohtuuttomasti.
Onko sinun pyöräsi ihan oikeasti vm 42? Jos on, niin se lieneekin 16H WD, koska sotavuosina tehdas ei tuottanut siviilimalleja ollenkaan, pelkästään 16 H WD- ja Big 4-pyöriä, yhteensä yli 100000 kappaletta.
Kytkimesta vielä sen verran että kytkinakselin päittäisvälys on max 3/32" (2,4 mm). Jos välys on liian suuri saatat menettää kytkimen "lettauksessa" koko hökötyksen liikkuessa. Saahan sen toki palautettua säätämällä, irroitusmekanismin tällöin toimiessa stopparina laakerin asemesta.