Joo, varsinainen perä kylläkin kesti moitteetta ...., sen verran jo nuorempana tuli koulussa istuttua pitempiä päiviä puupenkillä ....

.
Tuota vetopyörästö öljyä olen myös käyttänyt eri moottoreissa noissa leikkimielisissä rata-ajoissa.
Ovat olleet neljän tunnin mittaisia ajosuorituksia "tilli tiskissä" tyylisesti.
Liitekuvassa Zundapp 284-12 50cc kytkin, tuolla ajeltiin ykköspysti männe syksynä Botnia Ringillä
4h kestävyyskisassa. Puch 50 M- moottorin alakerta myös toiminut moitteetta, siinähän moottorissa on jo erillinen kytkin akseli ja 6-vaihdetta. Kulkupuolta satasen nurkille.
Mutta niihin moottoreihin joissa kytkin on asennettu kampuran päähän niin sille kytkimelle vetopyörästö öljy ei todellakaan sovi, toisin kun näihin kehittyneenpiin mopetin moottoreihin.
Sachs insinööri Jennings aikoinaan listasi sijoille 1-6 erilaiset moottori ratkaisut, 1 paras. Listasi kytkin kampiakselilla olevan moottori tyypin arvosteluasteikon sijalle 5. Eli ei ihan täysin paska.Eräs valinta kriteeri oli tehon kestävyys.