Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia nyky, tai miksei vanhemmistakin Guzzeista.  (Luettu 2765 kertaa)

Helmikuu 08, 2021, 09:48:16 ap
Vastaus #15

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3861
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.
 Njaahah...   Guzzilla ei ole Suomessa maahantuojaa 1.1-21 alkaen.    :(

 Onko kellään mitään sisäpiirin tietoa aiheesta ?

Helmikuu 08, 2021, 09:55:33 ap
Vastaus #16

Risto Nieminen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 158
Ei ole varsinaista sisäpiiritietoa, mutta tietoa kuitenkin

https://www.bike.fi/kaikille-piaggio-groupin-merkeille-uusi-maahantuoja-pohjoismaihin/

Jälleenmyyjistä Suomessa ei tuossa jutussa mainita mitään, toivottavasti tilanne kuitenkin selkiytyy kevään aikana.

Helmikuu 08, 2021, 10:58:14 ap
Vastaus #17

Pertti Rintamaki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1510
Tuo kaupanteko varmaan menee samoin kuin esim. Triumhilla, jälleenmyyjä tilaa kamppeet Ruotsista. Suomessa ei ole erikseen maahantuojaa.
Maahantuojaa ei ole enään vuosiin tarvinnut olla.

Helmikuu 08, 2021, 11:21:58 ap
Vastaus #18

Petri Behm

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 5540
Pohjoismaiden (FIN/SWE/NOR) myyntimäärät vastaa suunnilleen vähän isompaa keskieurooppalaista kaupunkia, joten yksi maahantuoja pohjoismaissa riittää vallan mainiosti.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Helmikuu 08, 2021, 11:55:02 ap
Vastaus #19

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3861
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.
 Onhan se näinkin ja tosiaan aika monella taitaa olla keskitetty sytseemi.
 Kotarilla Nordicki, joka kylläkin on suomestassa, Suzukilla GMBh suomen sivuliike jne.
 Vaan kun setvit takuu-asiaa, tai haluat ostopäätöksen alle kysellä hölmöjä, tai peräti koeajaa, niin paikallinen kauppias tuskin näillä myyntimäärillä pitää kovin montaa mallia esillä, saati koeajettavissa.    Aleksis ei tule nyt kyseeseen, mutta isohkolle kivelle ois nyt käyttöä, tyyliin; pitäkää tunkkinne.  ;D

 Eipä mittää. Pitää kesällä käydä jotain tyyppäämässä, jos kuume on vielä silloin päällä ja Suzuki myyty.  :-\

Maaliskuu 15, 2021, 12:38:36 ip
Vastaus #20

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3861
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.
 Pertti jo tuolla aiemmin hieman avasikin, mutta nyt kiinnostaisi kovasti kokemukset myös Trumpan Bonneville t100 mallista.
 Ilmeisesti ovat haluttuja, kun myynnissä niitäkin aika vähän.
 Ei mitään fyysistä, mutta jotenkin hivelee (vanhan) miehen silmiä.  :)

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2021, 12:42:15 ip kirjoittanut Eero Nikkanen »

Maaliskuu 15, 2021, 17:35:15 ip
Vastaus #21

Marko Mauriala 2

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 155

Maaliskuu 15, 2021, 17:49:52 ip
Vastaus #22

jari elo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 154
Taitaa tulla jo viides kesä Bonnen '09 puikoissa.
Kovasti olen tällä tykännyt ajella, toki välillä ajelen myös vanhoilla pyörilläkin.
Useamman viikon jos ajamatta niin tahtoo akku tyhjentyä, muuten on kyllä huoleton ja helppo
käsiteltävä. Motonetistä löytyy öljysuodatin ja pohjapropun tiiviste.

Maaliskuu 15, 2021, 19:50:21 ip
Vastaus #23

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3861
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.
 Nätti se on ku possu pienenä.   Onko huollollisia murheita ollu ja kenties mitä ?  Saako itse tehtyä esim. venasäädöt yms. perusjutut ?

Maaliskuu 15, 2021, 21:08:50 ip
Vastaus #24

jari elo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 154
Kilometrejä mittarissa vasta 25000, joten eipä ole tarvinnut vielä isompia huoltoja.

Venttiilien tsekkaus vasta noin 40 tkm kohdalla (ei yleensä vaadi vielä palojen vaihtoa).
Rattaat ja ketjut ovat alkuperäiset ja hyvässä kunnossa.
Renkaat on kertaalleen vaihdettu, kestävät hyvin vanhan ukon ajelua.

Alkuperäiset tuhisevat vaimentimet on vaihdettu avarampiin ja tarvittavat säädöt tehty Motoservis-pajalla.

Maaliskuu 16, 2021, 14:41:06 ip
Vastaus #25

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 1835

Maaliskuu 20, 2021, 09:42:48 ap
Vastaus #26

Timo Kuosmanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 21
Olen ajellut Guzzeilla vuodesta 1988 jolloin ostin ensimmäisen. Eri Californioilla ja viimeksi Stelviolla. Guzzit on pienentyneet ja nykyisin on V50. Ei ole kiire tai ei koskaan ollutkaan. Viime kesänä ostin mönkkärin , sehän vasta hauska laite on . Max 60km tunnissa.  Palaa jotenkin mönkkärillä mottoripyöräilyn alkuajat mieleen seitkytluvun alkupuolelle.. Mutta Guzzi on jokatapauksessa helppo ja hyvä ajaa. Helppo huoltaa ja osia saa, jossei suomesta niin euroopasta.

Heinäkuu 22, 2021, 14:59:47 ip
Vastaus #27

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3861
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.

 Eivät kelpuuttaneet liittymistäni guzzi-foorumille.  :(

 Helvata. Pitäkööt tunkkinsa.  >:(

 Myyntiin tulevat vee seiskat joko menee saman tien, tai ovat hinta-laatu suhteeltaan epäsopivia.
 T 100 Bonneja ei tule senkään vertaa.   Vaan onhan tässä syksy ja talvi aikaa etsiskellä... tai oikeestaan loppuelämä.

Heinäkuu 22, 2021, 17:36:25 ip
Vastaus #28

Johan Kosunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1590
Itse katselin joskus tuota  Norge mallia,jos olis tuon 1300 PanEuropean hukannut pois.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...