Lähtö kohta on yllättävän hyvä, tankki on nyt lila mut senhän saa korjattua, mut muuten on osat hyvin tallella. Muutoksia mitä itse teen niin laitan siihen 75 ts suizan stongan ja taakse sebacin säädettävät iskarit, jos eivät ole liian korkeet ja crossi jalkatapit kun tarkotus ois kesällä käydä ajelemassa classic trialia kyseisellä helkamalla. Konehan tuosta täytyy purkaa ja laittaa kulutus osat uusiksi ja sit muokkailla tarakka ja tuossa kuvassa näky tarakka, joka näytti super sportin, pitääkö paikkansa ? Siihen saa kätevästi kiinni varakannun, kun ei tuo tankki vedä kuin 5 l ja minä kun tykkään koluta mettä polkuja ja vanhoja teitä niin on kiva kun meno vettä on sit tarpeeksi. Et museo vehjettähän tästä ei tuu mut siisti käyttö mopo
Ja tuolla facebookissa olin,mut ulostin itseni, hallitus oli eri mieltä siellä olemassa olostani, joten rauhan säilymiseksi
Tarakan alkuperää en tiedä että mihin mopoon se on tehty.
Viisaammat väittää sen olevan Soliferin ritsa... mutta kuten olen aiemminkin asiasta väitellyt...
Meille ostettiin vuonna -82 uusi Raisu jossa oli myyjäliikkeessä asennettu juuri vastaava ritsa kiinni, mutta tavaran kuljetus suunta oli eteenpäin.
Siinä ritsassa ei ollut noita sivu kiinnike korvakkeita lainkaan ja raskasta kuljetettaessa se aina makasi vasten lokasuojaa ja lamppua.
Tässä mallissa kiinnikkeet passaa juuri Raisun kiinnikkeisiin ja olen nähnyt noita kiinni muissakin Raisuissa.
Tuntureissa en kyllä koskaan.
Vanhasen kuvassa näkyy tuo Raisuun tehty pakkari joka mun silmään taas ei ole yhtään niin nätti kuin tuo omani.
No mutta makuasioista on turha kiistellä.