VMPK ry Foorumi

Moottoripyörät => Motorismi => Aiheen aloitti: Jouni Kontiainen - Tammikuu 24, 2017, 16:09:29 ip

Otsikko: Triumph thunderbird triple 900
Kirjoitti: Jouni Kontiainen - Tammikuu 24, 2017, 16:09:29 ip
Moro!
Kaverilla kansiremppa kyseiselle pyörälle. Olisin kysynyt, onko kannen pultit venyvät? Pitääkö vaihtaa uudet? Pulteilla astekiristys.
Jouni
Otsikko: Vs: Triumph thunderbird triple 900
Kirjoitti: reijo järviluoma - Tammikuu 25, 2017, 23:41:54 ip
Terve!
Pulttien venymisestä ei ole tietoa, mutta olen tehnyt  viimeisen 15 vuoden aikana n. 20  Hinckley trumppien moottoreita, lähinnä 90-luvun kolmesylinterisiä kaasarimalleja, Trident, Thunderbird ja 1200 4-syl.  Daytona. Tähän mennessä kaikki moottorit on toimineet moitteettomasti vanhoilla pulteilla. Kokemusta on myös nyky bonneista/thruxtoneista, niihinkään ei ole tarvinnut pinnapultteja uusia.
Kokemukseni mukaan jos laitat thunderbirdiin tarvike kansitiivisteen niin se tarvii jälkikiristää, itsellä kerran Legendi vuoti ulospäin tarviketiivisteellä, kiristyksen jälkeen pelas! Jos on alkuperäinen kait Goetzen tekemä kansitiiviste ei vaadi jälkikiristystä!

Terveisin
Reijo J
Otsikko: Vs: Triumph thunderbird triple 900
Kirjoitti: Jouni Kontiainen - Tammikuu 26, 2017, 16:13:06 ip
Moi!
Kiitos Reijolle vastauksesta!
jouni