VMPK ry Foorumi
Moottoripyörät => Motorismi => Aiheen aloitti: lasse roholm - Joulukuu 05, 2014, 22:56:32 ip
-
Kun näköjään saapi näistäki puhua niin mikä se olis http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=97463.0 (http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=97463.0) ? No tottakai on näitä ikivanhoja intiaaneja ja harleita ja bsa, norton mutt mun mielestä mailman kaunein moottoripyörä (http://www.motorcycleclassics.com/~/media/Images/MCC/Editorial/Blogs/MC%20Events/Classic%20Triumph%20Motorcycles%20to%20be%20featured%20at%202012%20Barber%20Festival/1967_Triumph_T120.jpg)
-
Mobilisti ratkaisi asian jo! N:o 4/ 2014: ZÛNDAPP K - 800!
kk
-
(http://paintingsofbikes.com/sdp354-Laverda-750SFC.jpg)
-
(https://c2.staticflickr.com/4/3324/3276462702_1755194951.jpg)
R100RS
Hans Muthin kynästä... Hienohan se on saman jätkän piirtämä Katanakin, mutta tämä on vielä hienompi.
-
Reilu sata vuotta sitten kauneimmat ranskattaret olivat
yleensä tämmöisiä...
t. Markku
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Ei tämä ehkä maailman kaunein ole-mutta edustaa brittiläistä 20-luvun alun kauneusihannetta...
t. markku
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Zündapp on hieno!
Jawoista en muuten paljoa perusta, mutta tämä on kaunis:
(http://www.motomaniastore.com/media/img/motors/1d38330b16e1342246163c4724a5cfb1.JPG)
-
Ehei poijaat maailman kauneinta pyörää voi olla olemassakaan. Aina on joku jostain eri vinkkelistä kauniimpi.
Mutta pyörä on aina kaunis, ellei se ole ruma ja rumuuskin jossain vaiheessa kääntyy kauneuden puolelle.
Tässä Kaunis, simppeli, puhdaslinjainen ja hyvin väritetty. Sattuupa vielä löytymään omastakin tallista tällanen. ::)
(http://p1.bikepics.com/2011/09/25/bikepics-2277573-800.jpg)
-
Tuo Trumppa ei näytä enää paljon miltään kun olen sitä jo yli 20 vuotta katellut.
Mutta ei ole rumin tuo Hondakaan. Kelpasihan se malliksi ja kopioitavaksi Laverdallekin.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Tässä on sitä jotakin. Eikä kulu nuoren miehen aika hukkaan kaiken maailman joutavia kromeja kiillotellessa.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Ehei poijaat maailman kauneinta pyörää voi olla olemassakaan. Aina on joku jostain eri vinkkelistä kauniimpi.
Mutta pyörä on aina kaunis, ellei se ole ruma ja rumuuskin jossain vaiheessa kääntyy kauneuden puolelle.
Tässä Kaunis, simppeli, puhdaslinjainen ja hyvin väritetty. Sattuupa vielä löytymään omastakin tallista tällanen. ::)
(http://p1.bikepics.com/2011/09/25/bikepics-2277573-800.jpg)
Joo ja puna/musta ennen kaikkä. :P
-
No tottakai on näitä ikivanhoja intiaaneja ja harleita ja bsa, norton mutt mun mielestä mailman kaunein moottoripyörä (http://www.motorcycleclassics.com/~/media/Images/MCC/Editorial/Blogs/MC%20Events/Classic%20Triumph%20Motorcycles%20to%20be%20featured%20at%202012%20Barber%20Festival/1967_Triumph_T120.jpg)
No juu varmaan tonkin triumpin komjuus piilee siinä että on samaa vuosilukua kun ittekin oli nuori vaikka näkikin sen superpyörän tuutin pankinjohtajan pojjan uushankinta niin toi traiumppi on aina jääny mieleen vaikkei tuohon aikaan ollu varaa mihinkään,, etupää pinnapyörineen ja sen lokasuojan kiinnitysmalli, kumihaitarit iskunvaintimessa, kroomattu etulamppu ( no klippon sarvet olis ollu vieläkin coolimmat,,? Tankki kaksvärityksineen ja polvikumineen on mailman kaunein ! Moottori pakoputkineen niin kaunis huh, kroomattu takalokasuoja ei moitittavaa mutt se satula on vähän kuin limppu joka on ollu liian kauan uunissa ja on kuivunut kokoon,, harmi ! Tässä nykyään Kawasakin aika paljon samaa disaina paitti se etulokasuoja joka oli japsien kuuskutlukoista mallia (http://www.motorcycleclassics.com/~/media/Images/MCC/Editorial/Articles/Magazine%20Articles/2013/01-01/2000-2001%20Kawasaki%20W650%20Brit%20Done%20Better/Kawasaki-W650.jpg)
-
Tässä on jotain.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Vaan eipä tässäkään silmä sairasta...
t. Markku
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Muodot kohdallaan.
L&K.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Omasta mielestäni Black Shadow ei ole sitä vaikka on muutoin tavoittelemisen arvoinen!
Juha, olen samaa mieltä.Norttonin faetherbed runko ja Vincentin mosa, ollaakin jo kovasti siellä listan kärkipäässä.
-
Kyllä se noihin hiukkasen ikääntyneempiin menee. 1930-lukuisiin lähinnä. Silloin on minusta muotoilussa yleensäkin ollut tiettyjä erittäin hienoja piirteitä. Pidän sen ajan muotoilussa siroudesta ja virtaviivaisuudesta yhdistettynä muodon selkeyteen. Sopivalla koristuksella ja yksityiskohdilla monet möhkälemäisetkin asiat on saatu keveän ja vauhdikkaan näköiseksi. Esimerkiksi tuo Leskisen Juhan mainitsema BMW-prototyyppi (http://1.bp.blogspot.com/_-l2C8nYmCV0/SZ8sJCofsVI/AAAAAAAAEGs/2OrkxOf0bTE/s1600-h/Picture+7.png). Rakenteeltaanhan tuo on Zündappin (http://www.hd-classic.be/en/thumbnailhq.aspx?image=../upload/1695339.jpg&h=450) kanssa aika samankaltainen, mutta ei niin massiivisen ja rujon näköinen. Ei siinä, kyllä tuo Zündappikin menee sinne hienoimpien joukkoon. Toinen kova sana on Killinger & Freund (http://www.strangevehicles.com/images/content/180931.jpg). Samaan kategoriaan lasken tyylikkäät virtaviivaiset höyryveturit (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/6229_Duchess_of_Hamilton_at_the_National_Railway_Museum.jpg) sekä tietyt (http://img2.netcarshow.com/BMW-328_Kamm_Coupe_1940_1024x768_wallpaper_05.jpg) urheilulliset nelipyöräiset (http://lh4.googleusercontent.com/-kRSZbVVRLsA/UHX-cW1ZQmI/AAAAAAACAus/AgSYQjJLMwI/s900/tt1.jpg). Tietysti nämä mieltymykset elävät, välillä 1910-lukuiset miellyttää eniten, toisinaan taas 1980-luvun muovikyykyistä löytyy jotain erityisen hienoa. Pääpaino on kuitenkin tuolla 1910-1950 luvun tietämissä.
Ikävä kyllä nykypäivänä tehdään paljon omituisia möhkäleitä ja sirotkin muodot ovat usein sotkuisia, mutta onneksi osa niistäkin on oikein kelpo muotoilua.
-
Ja kiitos kannustuksesta.. ;) arvaa mikä on työn alla?
Juha, vaikea arvata ;D
Tuossapa Norvin, taitaapa olla vielä Fontanan nelinokkainen rumpu edessä.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Moro
On se BMW joskus hairahtunut rumankin pyörän suunnittelemaan.
Tuolla muutama sexikäs jos trike pyöräksi lasketaan: http://www.web2carz.com/autos/everything-else/3274/weekly-car-porn-trikes?w2caf=f43a5fe59188a24c (http://www.web2carz.com/autos/everything-else/3274/weekly-car-porn-trikes?w2caf=f43a5fe59188a24c)
-
Pekka, nyt täytyy kyllä ihmetellä muotoilu käsityksiäsi jos tuollainen (motukkana sinänsä ihan ok) Honda on sinusta tuolla tankilla ja lampulla miltei maailman kaunein mutta toisaalta olit harkinnut muotoilullisten Ducatin hankintaatahi Bimotan ?
Mulla tuo muotoilumaku muuttuu melkein päivittäin, mutta enempi pidän vähän vanhemmista.
Triumpeista sen verran että niitä on tehty monia eri versioita. Ameriikan mallit varustettiin esim. erilaisella tankilla.
Minusta ameriikan kapea tankki on kauniimpi, englannin tankki näyttää vähän möhköltä.
Tämä minun -69 Trumppa on tuotu jenkeistä. Siinä ei ole kromattut lokasuojat, mutta lokasuojien kiinnikkeet ovat.
Kyllä Trumpassa on linjat kohdallaan, helppo silmälle niinkuin hevosmiehet sanovat.
Onhan se upea pyörä muutenkin ja se tulee useimmin otettua tallista.
Mutta kuten tuli sanottua että ei näytä enää erikoiselta kun sitä on yli 20 vuotta katellut.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Martille kolahtanee Raymond Loewy? Minulla on hänen suunnittelua tallissa :D tosin vain tuhkakuppi mutta kumminkin. ;D
Killinger menee.. no vähän luonnospöydältä karanneeksi..mutta tuollainen kyllä talliin kelpaisi!
Minen noista jenkkivehkeistä niin kovasti innostu kuin eurooppalaisista. Hienoja laitteita on sielläkin paljon tehty, mutta taitaa olla että niitä on tullut nähtyä jo sen verran runsaasti ettei ne enää niin säväytä.
Tottahan tuo on mitä Killingeristä ja kumppanista sanoit. Keskeneräiseltähän tuo näyttää, mutta jotenkin tuo muotoilullinen idea tuossa viehättää.
-
Kyllä tuossakin silmä lepää.
Olen kerran koeistunut tällaisen Bimotan ja voin sanoa että on niin hyvin viimeistelty että ei loukkaa käsiä.
Nytkin näytti olevan Mobile:ssa myynnissä -99 malli ajettu 10700km ja hintaa oli 6666.
Vaikka tuo hinta alkaa olla minulle siellä limitillä niin ei paha.
Mitähän tuosta mahtais veroa mennä?
Tällainen miellyttäis tällä hetkellä jo senkin vuoksi että siellä on tuttua Suzukin tekniikkaa.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
..ei ehkä niinkään kaunein, mutta on ollut aina mielestäni jotenkin niin sopusuhtainen mopo. Kaikki on suhteessa eikä mikää tyrkkää silmille, ja ei mitään turhaa. Mulla oli tuollainen 175 kuutioinen joskus -73..74 ,ja oli hemmetin hyvä ja varma toiminen mopo,ja pahuksen kiva ja lepposa ajaa ihan "Das mopo"
No justiisa näin. Ajoin omallani kahdenpäivän ajon -74. Luokassani olin 3. ja yleiskilpailussakin.... öh... viimeinen. :-X
On se mahdollista....
Mulla oli vaan tankki punainen ja etulokari ylöhäällä. Okei. Mittarit puuttu ja kevennetty takavalo. "Kisakireä".
Hyvä peli oli ja paljon sillä ajoin, itseasiassa kaikki ajot työmatkoja myöten aina -20C asti. hrrrr....
-
Kauneus on katsojan silmässä, ja usein siihen vaikuttaa moni muukin asia kuin pelkkä estetiikka. Merkki, haluttavuus "maailmalla", hinta jne. Bonne on kaunis, käytännöllinen on melkein aina kaunista jne. Tämäkin on minun mielestä kaunis, tavallisuudestaan, edullisuudestaan ym seikoista huolimatta. Saattaa vaikuttaa sekin että se on oma ;)
(http://i3.aijaa.com/t/00687/13616198.t.jpg) (http://aijaa.com/vd9R96)
-
..ei ehkä niinkään kaunein, mutta on ollut aina mielestäni jotenkin niin sopusuhtainen mopo. Kaikki on suhteessa eikä mikää tyrkkää silmille, ja ei mitään turhaa. Mulla oli tuollainen 175 kuutioinen joskus -73..74 ,ja oli hemmetin hyvä ja varma toiminen mopo,ja pahuksen kiva ja lepposa ajaa ihan "Das mopo"
Minulla on 1971 mallinen 175,oranssi.
Hyvä ajettava,kaunis,kevyt.Eikä tuo nyt mikään mopo ole.Kyllä sillä hiekkatie mutkaiseksi muuttuu.
Hannu Kinnusen ja Heinon Matin tekoja,hyvän pyörän tekivät.
Eikä nuo vanhat crossi Suzukitkaan hassumman näköisiä ole.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Minusta tämä oli näteimmästä piästä jo yli neljäkymmentä vuotta sitten, eikä mieli ou muuttunu vielä tännäänkää. :-\
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Itsellä oli vuoden 73 mallinen AT2, satapiikki. Pakoputken loppuosa oli pidempi kuin kuvan pyörässä, teki mutkan takaiskarin kohdalla. Jaa, ajettavuus, aika ei minulla ole kullannut muistoja. Lyhyt joustoinen vempula se oli vakiona. Monocross peräiset tuli muutamaa vuotta myöhemmin.Eivät välttämättä stereo peräisiä nätimpiä olleet, mutta parempia ajoltaan. Ai niin, ulkonäöstähän nyt olikin puhe ;D.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Erittäin vaikea määritellä kauneinta pyörää, mutta tässä yhdessä suosikeistani on kyllä ehdottomasti hienoiten muotoiltu pakoputkisto vakiona. Mielipiteeseen saattaa toki vaikuttaa se mitä omasta tallista löytyy... :angel:
Taitaa kuitenkin ne kokonaisuudeltaan kauneimmat pyörät löytyä sieltä 20-30 -luvulta. Kyllä silloin oli silmää muotoilulle muutenkin, nykypäivästä en sano mitään.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Tämä miellyttää uusista pyöristä silmää. Hienosti yhdistetty uutta ja vanhaa. Kaikki tarpeelinen, ei mitään turhaa.
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcREVFpGCJT_EqSL-04omGeplgCxlgQn1ufISIatd_txhblhDMV7)
-
Entä tämä? Kyllä siinä silimä suap koreutta.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Minua miellyttävät 30-luvun sporttimallit kuten Ariel RH. Tuollainen -36 malli (http://opasalo.kuvat.fi/kuvat/Mopot/rh1936.jpg/_full.jpg) pitäisi joskus saada askarreltua kuntoon.
(http://m6.i.pbase.com/o2/91/16291/1/96686596.nJ4i8ctl.L1020944.JPG)
-
Moro
Onko "Mailman kaunein mp kautta aikojen" vastakohtaa eli ruminta pyörää olemassakaan.No varmaan on kun se on oikein tarkoituksella rumaksi tehty vai onko sekin tavallaan kaunis.
Luultavasti kaikista pyöristä löytyy kauneutta jonkun mielestä,onhan tässä jo esitelty monta ehdokasta eikä vielä ole tullut sellaista joka olisi kaikille kelvannut.
Tossa keväämmällä teen oman ehdotukseni asiasta jos aihe on vielä ajankohtainen.
-
Mitenköhän vastaukset jakaantuisivat jos aiheena olisikin: Kuka on ollut kaunein nainen kautta aikojen?
Monikohan vastaisi: Löytyy keittiöstä...
Vastaan alkuperäiseen kysymykseen: Yamaha rd 125 ja punaisena. Ei ole ollut mulla ikuna.. ..eikä sitä kauneinta naistakaan. Jos ihan rehellinen olen.
-
Niin on sopusuhtainen tuo pikku Yammu, enduro mallissa on tuollainen lyhyempi satula ja hieno yläputki ym..
"ei mitään turhaa" Funktionaaliset laitteet on kauniita. Kilpurit varsinkin mutta pysytään me katupyörissä..
Tosiaankin noista scramblereista löytyy nättejä kuten se mainitsemani jäykkäperä Triumph TR5, normi katupyörää pienempi lamppu, tankki, lyhyempi runko, lyhyempi enskakoppa, alukone, kaikinpuolin sirompi :)
Pekka käy selaamassa Verohallinnon taulukot. Sieltä selvinnee tuon Bimotan vero, käsittääkeni joitakin ainakin verrattavissa olevia on joitakin tuotu. Valista sitten meitä..
Kävin äsken lainaan pari viimeisintä Classic Bikea. Huh! Tuollaisesta aiemmin mainitsemastani 1965Trumppa Truxtonista oli juttua..
ja hinta...25 000 puntaa! Niissä on ruma äänenvaimentajan takatuenta joten eiköhän jätetä hankkimatta.. :D ;D
http://www.picsauto.com/images/bimota-sb6-01.jpg (http://www.picsauto.com/images/bimota-sb6-01.jpg)
Mulla on Bimota SB6 se punavalkoinen .Ostin pari vuotta sitten ja silloin vero noin 850 ekee .Esitin verottajalle ympäri maalimaa olleiden pyörien hintoja .Otin halvimmat mitä löytyi.Vastauksessa maininta että verotetava oli omatoimisesti etsinyt hintatiedot maalimalta joita voitiin hyödyntää.
-
Mun pojalla on keltainen Bimota yb9 jonka hain jokunen vuosi sitten omaan käytööni .Tein silloin samalla lailla veron suhteen .
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2F9%2F94%2FBimota_YB9_SRI_profil.JPG&imgrefurl=http%3A%2F%2Fde.wikipedia.org%2Fwiki%2FBimota&h=1020&w=1360&tbnid=Y_7fgfaD_bu2RM%3A&zoom=1&docid=Fom3hN7PkLzufM&ei=QumGVNQqooDMA_O8gqgP&tbm=isch&client=safari&ved=0CCQQMygCMAI&iact=rc&uact=3&dur=3337&page=1&start=0&ndsp=22 (http://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2F9%2F94%2FBimota_YB9_SRI_profil.JPG&imgrefurl=http%3A%2F%2Fde.wikipedia.org%2Fwiki%2FBimota&h=1020&w=1360&tbnid=Y_7fgfaD_bu2RM%3A&zoom=1&docid=Fom3hN7PkLzufM&ei=QumGVNQqooDMA_O8gqgP&tbm=isch&client=safari&ved=0CCQQMygCMAI&iact=rc&uact=3&dur=3337&page=1&start=0&ndsp=22)
-
Moro
No pannaan nyt sitten yksi omista suosikeista.Mun mielestä tämä on sulavalinjainen ja muutenkin mun mieleen,sellainen pikkunätti.Kun ei kehtaa noita omiansa kehua vaikka nehän tosi kauniita ovat.
Imme R 100.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Imme.jpg)
-
Vau! Yksipuoleinen etuhaarukka..ja mitkä koneen / rungon linjat! Voi kun tuo satula olisi ollut yhtä virtaviivainen kuin sen pidike ja pyörä muuten!
Täysin samaa mieltä, mutt ei kyll voi ymmärtää että noin sulavalinjaiseen ja aikansa edellä olevaan muotoiluun on voitu pistää tommonen satula!? Moottorin muotoilu on moderninpi peräti kuin nykymyllyt mutt istuin on kuin 100 vuotta sitten :) http://en.wikipedia.org/wiki/Imme_R100 (http://en.wikipedia.org/wiki/Imme_R100)
-
BMW r7 1934, Vain yksi proto valmistettu, suunnitelma hylättiin liian hintavana sarjatuotannolle.
(http://i.imgur.com/FstW5h.jpg)
Tämkin on hieno Killinger&Freund "Friedenstaube"
(http://berglaufpur.de/berglauf/images/kopievonmotorradl001.jpg)
-
Tässähän se on!
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Kromattu coffin-tankkihan on chopper-kamaa... :P
-
Tämä on aina viehättänyt :P
(http://i1329.photobucket.com/albums/w560/paakkka/59_zpsb526010a.jpg) (http://s1329.photobucket.com/user/paakkka/media/59_zpsb526010a.jpg.html)
-
Tämä on aina viehättänyt :P
(http://i1329.photobucket.com/albums/w560/paakkka/59_zpsb526010a.jpg) (http://s1329.photobucket.com/user/paakkka/media/59_zpsb526010a.jpg.html)
Näin on, kyllä Bonne puhuttelee. Ne unit mallit, 68-69 ja oliko 70 vielä ennen oif-runkoa, ovat minusta myös komeita.Niistä olikin kuvia jo aiemmin.
Kari, laitappa omasta rautiksesta kuva. Olisi mielenkiintoinen nähdä yksi Sporsterikin.
-
Kauneus kilpailuun yks Britti lisää
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Kaunis Ruotsitar :P
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Opel on kaunein niin autoissa kuin moottoripyörissäkin:
(http://coreylevenson.zenfolio.com/img/s4/v69/p264525216-3.jpg)
(http://cdn.24.co.za/files/Cms/General/d/1067/d36104aacb1641db8f3bda6f40916470.jpg)
-
Ifa BK 350. Siro peli on, ja moottori on nätti. Ulkonäkö on keveä. Uusissa pyörissä, ja isommissa vanhoissakin joskus, on tungettu kaikki niin pirun tiukkaan pakettiin. Tykkään siitä, että on väljyyttä. 125-kuutioiset MZ:t ja DKW:t ovat myös oikein mukavan näköisiä. Norsunkorvapenkillä tietty, se sopii etenkin pieniin pyöriin paremmin.
(http://zabytkowe-motocykle.eu/storage/photo_gallery/ifa-bk-350/1/ssa41545_l.JPG)
-
Tämä on aina viehättänyt :P
(http://i1329.photobucket.com/albums/w560/paakkka/59_zpsb526010a.jpg) (http://s1329.photobucket.com/user/paakkka/media/59_zpsb526010a.jpg.html)
Näin on, kyllä Bonne puhuttelee. Ne unit mallit, 68-69 ja oliko 70 vielä ennen oif-runkoa, ovat minusta myös komeita.Niistä olikin kuvia jo aiemmin.
Kari, laitappa omasta rautiksesta kuva. Olisi mielenkiintoinen nähdä yksi Sporsterikin.
..en minä omasta kun ei ole ihan tuon otsikon luokkaa .. mutta tämä on hieno:
(http://i1329.photobucket.com/albums/w560/paakkka/HD_zps752ee2a2.jpg) (http://s1329.photobucket.com/user/paakkka/media/HD_zps752ee2a2.jpg.html)
-
Kumpi on mielestänne paremman näköinen? Tuolla nacellella (eli lampun ympäryspelleillä) vai ilman (erillinen kromattu lamppu) tuo erilliskoneinen Bonneville?
..Harrikoissa taisivat tuollaista haukkua "lehmänpäälampuksi" :) Kyllähän se kromattu voisi olla paremman näköinen, mutta nacelle vanhentaa aika kivasti tuota viisysiä. Tässä pitäisin nacellen !! ( omasta BSA A65sta maalasin kromisen lampun mattamustaksi ja jätin lasia pitävän rinkulan kromiseksi; lamppu näytti sirommalta, joka oli tarkoituskin )
-
Mikähän noissa engelsmannin wanhoissa pyörissä on, kun monissa tuo istuin näyttää ihan itse tehdyltä..jotenkin kun on saatu sopusuhtainen (joskus jopa nätti) mopo suunnitelluksi niin viimetinkaan on huomattu että per...le penkki puuttuu, no tuosta joku nahkalätty vaan tuohon onhan se kumminkin päin per..ttä, ja parempi kun ei mitään....ihan vaan oma mielipide...
.. joo .. laudanpalan päälle pehmustetta ja nahka suojaksi ??? sellainen yleensä :) Britit tekevät näin.
-
Kyllähän britit kauniita on ja ameriikkalaiset rautaa (pata :P), mutta kyllä noi japsit tullessaan vei meikäläisen unelmat ihan uusille tasoille.
Meilläkin kylän mutkatietä veteli näitä, sinisen savun saattelemana. Nuuh. Syvälle on piirtynyt.
Ei ehkä edelleenkään maailman kaunein, mutta kaunis kaikessa yksinkertaisuudessaan.
(http://mototype.com/pics/4702/full/yamaha-350yr1-1967.jpg)
-
Kari, hieno on kuvan rautis. Jotenkin pitkäpenkki versiot on jotenkin "aistikkaampia".
-
Pakko panna vielä yks kuva kun on niin komja :) (http://triumphmotorcycles.typepad.com/.a/6a00d83453778c69e2012875643e54970c-pi) tossa näkyy suurempana http://triumphmotorcycles.typepad.com/.a/6a00d83453778c69e2012875643e54970c-pi (http://triumphmotorcycles.typepad.com/.a/6a00d83453778c69e2012875643e54970c-pi)
-
Honda CB400F | Most Beautiful Motorbikes in the World ...
-
Honda CB400F | Most Beautiful Motorbikes in the World ...
Ainakin hyvä kuva löytyi siitä :) No tottakai neljät putket jotka kääntyy samalle puolelle on tosi kaunista ja tunturi sport kromitankki mallinen satula ainakin niittien suhteen 8) mikäpäs siinä muttei se kyll voita sitä bonnevilliä ;) (http://www.ridermagazine.com/wp-content/uploads/2013/07/web-75_CB400F1.jpg) isompi kuva http://www.ridermagazine.com/wp-content/uploads/2013/07/web-75_CB400F1.jpg (http://www.ridermagazine.com/wp-content/uploads/2013/07/web-75_CB400F1.jpg)
-
(http://www.bikeland.org/misc/pics/LOM/Cyclone.jpg)
(http://www.dealernews.com/sites/www.dealernews.com/files/images/nms1916thor.jpg)