Kirjoittaja Aihe: Paluu juurille.  (Luettu 4416 kertaa)

Huhtikuu 05, 2019, 22:39:59 ip
Vastaus #30

Pertti Rintamaki

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 661
Jovain sain yyperin leimaan ja koeajokin jo suoritettu.
 Nopeutta sain narutettua melkeen 85 ja reilussa kuudessakympissä jonon mukana saa ajaa ihan tosissaan.

 Kevyt on nakella, eikä jarruja juuri tarvita. Pientä sisään ja kone hoitaa...

 ps. lähtee myyntiin...  ;)
Samat huomiot, vaikka koneen laitoin piikkiharrikkaan.....

Huhtikuu 06, 2019, 20:17:32 ip
Vastaus #31

Tatu Virtanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 854
Ei sitten ole ihan kunnossa Yyberi. Kaverin avokki aloitti aikanaan aikuisiällä moottoripyöräilyn Ybr:llä. Se meni kyllä minunkin allani satasen verran, aavistuksen yli. Omapainoa on kuitenkin enemmän kuin pyörällä.

Huhtikuu 07, 2019, 09:23:17 ap
Vastaus #32

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2884
 Jos mun tarkotit, niin kyllä se on.  Ton 85 sain 60 rajotuksella aikaseks autojonon välissä, kunnes Volvo oli tulppana.  ;)
 Ajattelin juuri niin, että satku saattas oikeissa olosuhteissa mennä.

Huhtikuu 08, 2019, 19:30:03 ip
Vastaus #33

Peter Rumjantzeff

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 37
Osta tilalle CB125TD, jos täytyy kevari yhä olla. Kulkee ja ajofiilis on kuin vormulassa kun täytyy koko ajan käskeä kuin villihevosta. Ei mikään tylsä papattaja. Siinä on vähän vajaa tuplasti enemmän tehoa kuin tuossa Jammussa. Yli 20 000 ajoin sellaisella 80-luvulla.
Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F, CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX

Honda CBR1000F 1993.

Huhtikuu 09, 2019, 12:58:06 ip
Vastaus #34

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2884
 Ei tarvi. Tallissa odottaa vielä pari muutakin piikkiä, jotka kaikki vähän vahingossa tupsahdelleet omiksi. Mutta kiva on ajaa niilläkin.

 YBR on myynnissä, palstalaiselle tyyliin "känni toteen".

Huhtikuu 10, 2019, 08:26:04 ap
Vastaus #35

Pertti Rintamaki

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 661
Vaikka tuolla edellä huomioita kerroinkin..... niin ehjänä, ennen moottorin siirtoa sillä koeajoja ajelin ja kyllä mittariin sai 110 tasaisella.
Jotakin vikaa tai säätötarvetta varmaan on, jos mittarihuiput jää alle sadan.