Kirjoittaja Aihe: Classic PRE-48 Lokarit  (Luettu 20427 kertaa)

Huhtikuu 28, 2012, 21:51:25 ip
Vastaus #60

juha tiilikka

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 93
Iltaa,

muutamia selvennystä vielä lokarikeskusteluun. Ismo ehti painaa Enter'iä hieman aikaisemmin, joten lyhennän hieman omaa vastaustani...

1. Tämän otsikon alla keskustellaan ainoastaan pre48 -luokasta eli Eikan Ducati sladit Alastarolla kuuluvat hieman eri osastolle. Selvennykseksi, että muissa classic-luokissa (pl. pre48) ei ole lokaripakkoa. Tosin niistä on selvästi hyötyä kilpakäytössä…FIM'in säännöt tosin hieman rajoittanee -> katteettomissa pyörissä tulee olla etulokari.

2. Jääräpäisyydestä on varmasti jokaisella oma käsityksensä - yleensähän se on aina muu kuin itse (ainakin mun tapauksessa). Väännetään vielä kerran - ME EMME VOI SOPIA RUOTSALAISTEN KANSSA KESKENÄMME MITÄ SÄÄNTÖJÄ NOUDATETAAN PM-SARJASSA. Syy yksinkertaisesti on se, että sarjaa pyöritetään 4 maan kesken ja ne ovat samat maat, jotka sopivat syksyisin millä säännöillä ajetaan. Samasta syystä emme pysty myöskään yksinään (tai ruotsalaiset) muuttamaan hyväksyttyjä sääntöjä. 
Ruotsalaiset eivät ole tehneet ainoatakaan esitystä muuttaakseen alumiinilokaripykälää (tulee lähettää kaikille PM-maille). Päinvastoin viimeisessä Watz'in lähettämässä viestissä hän pääsi vasta samalle viivalle, mitä kokouksessa oli keskusteltu ja miksi päätös oli steel=teräs (ei ollut itse paikalla syksyn sääntökokouksessa).
Kysymykseen irtoavista alulokareista pyydän esittämään ruotsalaisille, koska heillä oli esittää painavat argumentit kokouksessa eikä heidän ammattitaitoa osattu epäillä.

Lainaus Ismon tekstistä:
"Hyvä Pekka, enpä ole tuota miettinyt ja hra Elon kirjoittama lausuma asiasta oli Suomennos herrojen Per Holmström ja Mats Bohlin lausumasta perusteesta, jolla SVEMO asian pöytään toi."

Vuoden päästä tilanne saattaa olla toisin, jos meillä on esittää riittävät todisteet alumiinin kestävyydestä kilpakäytössä pre48.

3. Paraatiluokkaan hyväksyttäneen alumiinilokarit pre48 pyöriin, olettaen että kiinnikkeet ja tuennat vakuuttavat katsastuksessa. Tosin, jos läpäiset katsastuksen alumiinilokaripyörällä (pre48), pääset ajamaan myös kilpalähdössä (olettaen, että kilpailun johtaja hyväksyy), mutta PM-sarjan pisteitä et tule saamaan näillä näkymin.

t. Juha

Huhtikuu 28, 2012, 23:03:17 ip
Vastaus #61

Raimo Vuoriniemi

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 289
Moi

Katsoin tuossa speedwayn GP sarjaa enkä ehtinyt ennen vastaamaan.

Et jättäny Pekka eriä ajamati mutta nyt näyttää siltä että jätät Jurvan PM kisan pre 48 luokan ajamati.
Syy on se että et halua laittaa pyörääsi sääntöjen edellyttämään kuntoon.

ps
Oli muuten hyvä speedway kisa. Chris Holder voitti. Kaksi seuraavaa sijaa meni Puolaan.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2012, 23:07:55 ip kirjoittanut Raimo Vuoriniemi »

Huhtikuu 28, 2012, 23:53:06 ip
Vastaus #62

Pekka Kortelainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 528
  • vpkorte
Moro!
Hopea ei ole häpeä, näin siinä nyt kävi, taas kerran, on kyllä tullut huomattavasti huonompiakin tuloksia, ja kaatumisia. Saas nähdä erotetaanko meikä kilvanajojaostosta niskuroinnin takia, varmaan monet niin haluais.
En nyt kuitenkaan aio ilmoittautua -48 luokkaan, kun en lokareita vaihda, ( ne on komeat ja kiillotettu), paraatiin ehkä.
Porin TT ajelussa Raimo päästää ehkä Pässillä ajeleen, luulisin.
Esossakin on sama numero kuin Ruotsin Eero Lahdella 68. Taidan siinäkin jäädä hopealle.
Melkein viistuhatta lukijaa nyt, hyvä tulos.
Mukavaa Vapun aikaa lukijoille.
Pekka No 68

Huhtikuu 29, 2012, 00:20:54 ap
Vastaus #63

Ismo Hakamäki

  • Vieras
Moron vaan, eihän me ny sua erotteleen aleta, saahan sitä kysellä oikeuksiensa perään. Ja pahimassa tapauksessa liityt viä MCHK-R:ään, stana sit me vasta liämessä oltais.
Ja mukavahan täs on ollu asiaa oikoo, pysyy sormet noileena.
Mut piretään vaan rintama kuasissa ja koitetaan pärjätä noille lännen maille, niin raralla kun kapinetissakin.

Vappuja vaan Teillekin..

Terv. Ismo #14