Kirjoittaja Aihe: julkisuuden kirous  (Luettu 7835 kertaa)

Maaliskuu 30, 2015, 17:48:46 ip
Vastaus #15

Tarja Montonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jäsen- ja kalustoluettelo on tosiaankin vallan oiva kapine - ja löytyy tuolta Jäsenille -osiosta kunhan sinne kirjautuu jäsenmaksulapun mukana tulleilla tunnuksilla. Itse kyllä suosin enemmän paperiversiota, se on monesti paljon nopeampi: aukeaa ihan ilman odottelua/koneen aukomista.

Noin muutenhan ongelma ei suinkaan ole löytää jonkun tietyn, haastateltavaksi havitellun osoitetietoja - ongelma on saada tuo haastateltavaksi haviteltu suostumaan haastatteluun. Odottelen yhä ratkaisua ongelmaa, josko sen vielä keksisitte. Toisaalta Huimapyörän päätoimittaja tekee varmasti kaikkensa saadakseen näin juhlavuoden kunniaksi mahdollisimman paljon materiaalia siltäkin sektorilta. Itse törmäsin viimeksi ko. ongelmaan kun yritin suostutella Naapurin Mummoa jakamaan motoristin uransa Keimolan radan varrelta Päitsin kiertämiseen.

Herra Leskiselläkin oli tuossa edellä paljon hyviä pointteja aiheesta. Tuli vaan kuitenkin mieleen, että mitenkäs alkavasta harrastajasta saadaan oppineempi, jos hienouksia esitellään vain ne jo täysin tunteville? Klubin tulevaisuuden kannalta olisi käsittääkseni varsin oleellista jakaa tietoa eteenpäin - ja nuorempi sukupolvihan ainakin takuuvarmasti karkoitetaan vanhempien kaikkitietävällä pullistelulla, noin yleisesti ottaen.
Ei minun poikani ainakaan syntynyt sorvi toisessa kainalossa ja työkalut toisessa, valmiiksi viisaana. Kyllä se on joutunut ihan itse ensin moponsa, ja sitten moottoripyöränsä laittamaan. Ja siinä hommassa moneen kertaan kysymään neuvoja muualtakin kuin nettipalstoilta.

Eli jatketaanpa keskustelua, mielellään kiitos.

Maaliskuu 31, 2015, 13:06:49 ip
Vastaus #16

Tarja Montonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Huono homma Juha, Naapurin Mummo ei juo kahvia. Muuten on kyllä yhdessä ryystetty ihan riittävästi, lainailtu ja osteltu pyöriä toisiltamme ja talleissa tavattu vierailla. Että pitäisi kyllä se luottamus on jo kohdillaan.
Se on vain nyt vielä esteenä tämä Julkisuuden kirous sille lehtijutun teolle. Ehkä pitää kieltää Mummon koirien pissiminen postilaatikolleni  :embarassed:

Maaliskuu 31, 2015, 22:07:27 ip
Vastaus #17

Antti Jokinen

• Vieras

Paperi versio on minunkin mielestäni parempi. Vanhempiin paperiversioihin porukat vielä ilmoittivat pyöränsä. Sen jälkeen kun jäsenluetteloita alkoi löytymään kirpputoreilta niin monet jätti pois pyörätiedot..  :( saisiko nettiversiosta niin turvallisen ja sen porukoiden tietoon että luottamus palaisi?

Nettiversio on jo nyt turvallisempi kuin paperiversio. Sitä ei löydy mistään kirpputoreilta. Vain VMPK:n jäsenillä, joilla on oma salasana, on pääsy sinne.

Huhtikuu 01, 2015, 00:47:23 ap
Vastaus #18

Leo Eiranen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mutta kyllä se kirja vaan olisi tällaisen vanhan liiton miehen mieleinen.
Eläkesopuli