Kirjoittaja Aihe: Vastaan tulevien motoristien tervehtiminen  (Luettu 19896 kertaa)

Joulukuu 23, 2015, 16:17:49 ip
Vastaus #45

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
 Pitäisköhän lähteä vähän ajelulle, kerran on tuo ympärivuotinen? Eipähän mene vakuutusmaksut hukkaan, ja pyöräkin olis just huollettu.  ::)

Joulukuu 23, 2015, 16:27:25 ip
Vastaus #46

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pitäisköhän lähteä vähän ajelulle, kerran on tuo ympärivuotinen? Eipähän mene vakuutusmaksut hukkaan, ja pyöräkin olis just huollettu.  ::)

Juuri olen itse lähdössä kaupalla käymään. Kyllähän tuolla ajella kannattaa jos yhtään siltä tuntuu. Sääkin on melkein kuin kesällä. Katsotaan tuleeko muita vastaan.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Joulukuu 23, 2015, 18:36:24 ip
Vastaus #47

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Juuri olen itse lähdössä kaupalla käymään. Kyllähän tuolla ajella kannattaa jos yhtään siltä tuntuu. Sääkin on melkein kuin kesällä. Katsotaan tuleeko muita vastaan.

Mitenkähän se reissu päätyisi, jos tuolla 300 kg. sotanorsulla joka on ympärivuotisessa, lähtis ajeleen tuonne räntäsateeseen? :-[
 Enskalla tekis vähän mieli lähteä jollekin metsäautotie reitille, ns. enduroimaan. Vaan se on tällä hetkellä liikenteestä poistettu ja kilpi konttorilla. Pakulla kuskaten, sinne reitin varrelle.
Täytyy sen verran vielä odotella pakkasten tuloa, että maapohja vähän jäätyy, niin eipähän ole ihan niin rapaista touhua.