Kirjoittaja Aihe: Haiseva kiitos postille.  (Luettu 42473 kertaa)

Joulukuu 21, 2019, 12:11:47 ip
Vastaus #135

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Onneksi ei ollut triken kummit,jännittynyttä odotusta olisi lisääkin... ;)

Joulukuu 21, 2019, 13:59:23 ip
Vastaus #136

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Onneksi ei ollut triken kummit,jännittynyttä odotusta olisi lisääkin... ;)
Se on kyllä totta. En minäkään tiiä että pitääkö lähettää vasen vai oikeanpuoleinen rengas ensin, saati kumpi niistä viimeisenä? Varsinkaan jos ei oo ees pyörimissuunta merkattu. Kyllä kai siinä menee vähemmästäkin sekaisin ja sitten saattaa ajaa mihin sattuu sen kuorman kanssa.
 Voihan siitä olla jonniinlainen ohjeistus, että kumpi triken takarenkaista toimitetaan ensin, ja kumpi viimeisenä?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2019, 14:01:13 ip kirjoittanut tuomo jylha »

Joulukuu 21, 2019, 15:01:07 ip
Vastaus #137

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kannattaa kurkata niiden renkaiden tarroja.
Itse tilasin moottoripyörän renkaat eräästä nettikaupasta.
Renkaat tuli samassa kuormassa, toinen Hollannista ja toinen Espanjasta...
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Joulukuu 21, 2019, 15:08:22 ip
Vastaus #138

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Kannattaa kurkata niiden renkaiden tarroja.
Itse tilasin moottoripyörän renkaat eräästä nettikaupasta.
Renkaat tuli samassa kuormassa, toinen Hollannista ja toinen Espanjasta...
Rahtikirja tuli jo eturenkaan mukana. Sakemanni on laittanut molemmat tulemaan, ja samasta paikaista, samaan aikaan. Molemmat kumit on samalla lapulla.

Joulukuu 21, 2019, 17:17:25 ip
Vastaus #139

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Lainaus
Voihan siitä olla jonniinlainen ohjeistus, että kumpi triken takarenkaista toimitetaan ensin, ja kumpi viimeisenä?
  ? ?

Mikä toi mun pyörä sitten on?
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going

Joulukuu 21, 2019, 18:36:57 ip
Vastaus #140

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Moro

Lainaus
  ? ?

Mikä toi mun pyörä sitten on?
Olisko siinä ollu päättämisen vaikeus että tehdäänkö moottorikelkka vai moottoripyörä?Niin että tekivät molemmat samaan pakettiin. En minä tiiä. Ainakin massasta erottuva.
 Olis joskus mielenkiintoista käydä koeajamassa että minkälainen ajettava semmonen oikein on?

Joulukuu 21, 2019, 20:30:44 ip
Vastaus #141

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Käykää ihmeessä koittamassa mutta ilman ennakkoluuloja.Mun mielestä ainakin matkapyöränä mitä parhain,ei ihan "moottoripyörämäinen" kun ei voi kallistella eikä ole mikään raketti mutta jaksaa ajaa pitkiäkin päivämatkoja jos sellainen nyt on ollenkaan tarpeellista,sateella hyvä,hyvät tavaratilat,vähän "liukas" takapää sorkkutiellä mutta ei pane pahakseen poiketa soralle,pikkasen janoinen ja siihen nähden pieni tankki,ketterä serpentiineillä vaikkei luulisi,ei voi sladitella kun on luistonestot joita ei saa pois päältä ainakaan tossa mun mallissa,kallis,jos koeajatte tehkää pikkasen pitempi lenkki että pääsee pyörän sielunelämään sisälle.

Joulukuu 21, 2019, 20:47:19 ip
Vastaus #142

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Moro

Käykää ihmeessä koittamassa mutta ilman ennakkoluuloja.Mun mielestä ainakin matkapyöränä mitä parhain,ei ihan "moottoripyörämäinen" kun ei voi kallistella eikä ole mikään raketti mutta jaksaa ajaa pitkiäkin päivämatkoja jos sellainen nyt on ollenkaan tarpeellista,sateella hyvä,hyvät tavaratilat,vähän "liukas" takapää sorkkutiellä mutta ei pane pahakseen poiketa soralle,pikkasen janoinen ja siihen nähden pieni tankki,ketterä serpentiineillä vaikkei luulisi,ei voi sladitella kun on luistonestot joita ei saa pois päältä ainakaan tossa mun mallissa,kallis,jos koeajatte tehkää pikkasen pitempi lenkki että pääsee pyörän sielunelämään sisälle.
Kuulostaa mielenkiintoiselle laitteelle. Pitää käydä testaamassa jos tulee joskus semmoinen sauma vastaan.
 Saattahan toki olla tämmöiselle retroseksuaalille aika ylitsepääsemätön kynnys alkaa oikein vakinaisesti ajelemaan can amilla? Kun noi muovikate mp:tkin näyttää vähän, ei niin omilta.

Minä niin jo mieleni pahoitin kun autoissa ja mp:ssä alettiin käyttämään neliskanttisia valoja.  Saati näitä nykyajan, mitä lieneevätkään?  :(
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2019, 20:51:17 ip kirjoittanut tuomo jylha »

Joulukuu 21, 2019, 21:01:44 ip
Vastaus #143

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen vuokra Can-Amilla pari kertaa ajellut lapissa ja kokemus oli positiivinen.
Ajo muistutti paljon kelkalla ajoa.
F3 vai oliko Roadster mallia koeajoin myös, mukavat murinat ja kiihtyi aiaks hyvin,
Ei vaan ollut matkamotoristin juttu, tuuli niin Perkeleesti, ainakin kun on tottunut tuohon 1300 Pan Europeanin kyytiin.
RT 1300 mallin testasin myös, siinä oli jo 3 mukinen kone, saattoi olla se limited malli.
Se kyllä tuntui pätevälle laitteelle, oli lisä valot ja kaikki hilavitkuttimet.
Siinä oli jo kunnon katteet ja integraali laukut perässä.
Osto intoa jarrutti vain vajaa 40000€ hinta.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Joulukuu 21, 2019, 21:04:18 ip
Vastaus #144

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Eikös vaginainen ajelu ole juur retroseksuaalin hommaa.
Kahden pytyn loukussa.

Joulukuu 21, 2019, 22:45:39 ip
Vastaus #145

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Mullon toi Limited malli se kaks pyttynen kaikilla hilavitkuttimilla + vähän lisää,mun mielestä se on matka traikkeri siitä parhaasta päästä vaan tosi kuumalla toivois että tuulis vähän enämpi taas sateella se tuulettomuus on plussaa,kastuu tai kostuu vaan käsivarret.

Joulukuu 22, 2019, 07:20:22 ap
Vastaus #146

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Eikös vaginainen ajelu ole juur retroseksuaalin hommaa.
Kauniit mp:t ja nopeat naiset. Siinä ne on tämmösen +50 äijän intohimot, ja muutenkaan enää vaginan päälle(ä) enää mitään ymmärrä.

Joulukuu 22, 2019, 09:32:10 ap
Vastaus #147

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Käykää ihmeessä koittamassa mutta ilman ennakkoluuloja.
Mulla kävi tänä vuonna jo vaarallisen lähellä...
Lompsalle onneksi se lähellä ollut yksilö ei vaan ollutkaan koeajettavissa, niin jäi ajatukset.
GR 650 '84 ja VX 800 '92 sekä P924 ja MB230CE
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Tammikuu 27, 2020, 12:54:25 ip
Vastaus #148

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Se on luultavasti se joka lajittelee ja jakaa joka ei jummmarra tätä paikallista kieltä.

Helmikuu 27, 2020, 15:34:20 ip
Vastaus #149

antero nuuttila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se postin käsittelymaksu koskee näemmä kaikkia eu:n ulkopuolelta tulevia lähetyksiä,
ei vain kiinan paketteja.
Tullasin,sekin muuttunut vaikeemmaksi,paketin maanantaina ja jäin vartoilemaan.
Ei liiku seurannan mukaan mihinkään.
Soitin tulliin tänään,onkohan maksu tullut,siitä kun ei saa nykyään vahvistusta spostiin.
Ei osannut vastata,katso itse nettisivuilta jonka olin juuri tehnyt,en löytynyt vastausta,mainitsi tästä käsittelymaksusta.
Tullauksen olin tehnyt seurannan mukaan lähetystunnuksella.
Siellä ei mainita halaistua sanaa koko maksusta,tullauksesta kylläkin.
Paperilappu tulee myöhemmin,siinä maksu mainitaan mutta eipä lappua tule tutkittua,tullaus on jo tehty.
Maksu on maksettava luottokortilla,mikään muu ei käy.
Ja jos et maksa,2,90 eur, niin paketti lähtee takaisin lähettäjälle,kertoo posti.Siis vaikka tulli olisikin maksettu.
Kyllä,kyykyssä ollaan ja syvällä.