Kirjoittaja Aihe: Honda CB 750 K7 ihmettelyä  (Luettu 19512 kertaa)

Tammikuu 21, 2019, 12:13:05 ip
Vastaus #60

Osmo Leikko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 200
Moro, eikös K7 mallissa ole yksi kiihdytyspumpullinen kaasutin?

Juu, niinpä onkin K7:ssa. Silloin mahdollisia vikoja ovat viallinen kiihdytyspumpun kalvo tai kanava tukossa. Se yksi kiihdytyspumppu ruokkii kaikkia neljää kaasaria. Ilmanputsarisysteemi irti ja peilillä kurkkien kahva kääntäessä pitää joka kaasarissa näkyä suihku.
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Tammikuu 21, 2019, 23:14:09 ip
Vastaus #61

Ipi Laaksonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1320
K7 Malleissa on kiihdytyspumppu,mikä aiheuttaa juuri tuon vian,kannattaa tarkistaa sen toiminta,muistaakseni usein pelkkä voitelu/CRC käsittely poistaa ongelman.


Tammikuu 22, 2019, 18:20:36 ip
Vastaus #62

Antti Törmälä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1150
Ei ole kiihdytyspumppua. Luistit toimii sellaisilla alipaine kumeilla. Miksikähän niitä nyt kutsutaankaan

Tammikuu 23, 2019, 22:29:12 ip
Vastaus #63

Antti Törmälä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1150
Itseasiassa tossa taitaa olla vanhemman tuutin kaasarit jos oikein muistan. Täytyy kokeila vähän rikastaa seosta ja kattoo sit miten vaikuttaa

Tammikuu 24, 2019, 18:46:59 ip
Vastaus #64

Osmo Leikko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 200
Itseasiassa tossa taitaa olla vanhemman tuutin kaasarit jos oikein muistan. Täytyy kokeila vähän rikastaa seosta ja kattoo sit miten vaikuttaa

Ööö... mitkäs kaasarit siellä nyt oikein onkaan??? Yksi nokkaisessa, SOHC, tuutissa ei ole koskaan ollut kalvokaasareita, CVK! Kuulostaa siltä, että kaasarit on otettu jostain uudemmasta, 2-nokkaisesta, tuutista!? Ei taida SOHC toimia ihan samoilla säädöillä.
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Tammikuu 24, 2019, 20:06:42 ip
Vastaus #65

Pertti Rintamaki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 706
Ainakin noissa edellisen sivun kuvissa näyttäisi olevan tuohon kuuluvat vipuvälitteiset luistikaasarit ilman kalvoja.
CV-kaasarit tuli vasta seuraavaan malliin.

Tammikuu 25, 2019, 09:59:16 ap
Vastaus #66

Pekka Eklund

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 32
Kuvissa näyttää olevan K1-K6 -malliset kaasarit. K7-8 -kaasarit on kiihdytyspumpulla ja huomattavan erinäköiset. Jos pyörässä K7:n paremmin hengittävä putsarikotelo, niin voi vaatia seoksen uudelleen säädön.

Tammikuu 25, 2019, 14:47:41 ip
Vastaus #67

Osmo Leikko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 200
Ei ole kiihdytyspumppua. Luistit toimii sellaisilla alipaine kumeilla. Miksikähän niitä nyt kutsutaankaan

Tätä kommenttia vain ihmettelin. "Luistit toimii sellaisilla alipaine kumeilla."
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Tammikuu 25, 2019, 17:05:27 ip
Vastaus #68

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2848
Moro

Tässä tilanteessa on paras poistaa kirjoitukseni ettei tule väärinkäsityksiä,en ota kantaa enään tähän asiaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2019, 08:29:29 ap kirjoittanut Markku Juusela »
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13

Tammikuu 25, 2019, 23:38:53 ip
Vastaus #69

Osmo Leikko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 200
Hyvä Markku, oletkohan mahtanut ollenkaan lukea tämän ketjun edellisiä kirjoituksia???

Minä olen olen erilaisia kaasareita pidellyt ja säädellyt kymmeniä vuosia, ja tiedän kyllä niiden rakenteen sekä toiminnan. Olen säätänyt sekä katu- että kisalaitteiden kaasareita ja kaikki on tullut säädettyä kohdalleen!!!

Jos olisit lukenut edeltävät kirjoitukset, olisi ehkä sinuakin hieman ihmetyttänyt, miksi kesken kaiken kirjoitetaan "Luistit toimii sellaisilla alipaine kumeilla.", sellaisen pyörän yhteydessä, jossa ei koskaan ole käytetty CV-tyypin kaasareita!

Vai oliko kirjoituksesi tarkoitus vain esitellä omaa tietämystäsi? Häh?
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Tammikuu 26, 2019, 10:04:50 ap
Vastaus #70

kari lampinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1317
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Rauhallisesti Osmo.Kaikki ei tiedä että olet tuuttien asian tuntija ja esim Putki niemisen oikea käsi.Putki nieminehän on suomen nopein tuuttikuski joka ajaa classik kisoja niin suomessa kuin ulkomailla tuutin koneella varustetulla CR versiolla.

Tammikuu 27, 2019, 22:24:27 ip
Vastaus #71

Antti Törmälä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1150
Anteeksi sekaannus. Ajatus karkailee🤪.
Siis tässä ihan luisti kaasarit ja ovat varmaan vanhemmasta pyörästä. Olisko niin että tähän kuuluis sellaiset kumiluistihässäkät. En ole varma siitäkään mutta ei sillä nyt väliä.
Mutta siis kuvasta näkyy että on ihan luistikaasarit.
Ehkä se vaan on kokeiltava vähän rikastaa seosta ja katsoa kuinka käy. Kysyin vain kun aattelin että vois muutamalta turhalta irroitukselta ehkä säästyä.

Elkää hikeentykö 😂
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2019, 22:33:35 ip kirjoittanut Antti Törmälä »