Kirjoittaja Aihe: Tepi Länsivuori 70 vuotta 09.12.15  (Luettu 14234 kertaa)

Joulukuu 07, 2015, 22:09:33 ip
Vastaus #30

Harri Rintamäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hienoa herrat, lisään samantien listoille ja kiitokset.

Joulukuu 08, 2015, 10:36:33 ap
Vastaus #31

Vesa J Kaartinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aamulehti yllätti !

Päivän lehdestä löytyy hyvä juttu Tepistä, mikä on todella positiivinen yllätys, sillä
Aamulehti ei ole mitenkään moottoripyörä urheilua kannattava julkaisu ja jutut
asian tiimoilta ovat harvinaisia.

Kiitokset Harrille taas tästä hyvästä työstä lajin parhaaksi ja toivottavasti listan
päivitykset vielä antavat sille enemmän arvostusta.

Vielä hitaimmatkin ehtivät mukaan hyvän asian puolesta.

Terveiset Mansesta

Vesa J  Kaartinen

Joulukuu 08, 2015, 11:53:15 ap
Vastaus #32

Harri Rintamäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos Vesa, tuollaiset pikkukehut palkitsevat aina.

Joulukuu 08, 2015, 20:05:33 ip
Vastaus #33

Tikkanen Eero

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onnitteluni Tepille!
Laskujeni mukaan oli tammikuu -62, kun Tepi ajoi ensimmäisen kisansa täällä Kuopiossa
Keskuskentän raviradalla. Kuuluttajakin mainitsi erikseen, että tällä nuorukaisella on
tuliterä ajokortti taskussa.
Itse ajosuoritus olikin sitten ikimuistoinen: 175 Husqwarna lensi komeassa sladissa speedway- tyyliin.
Nastojahan ei ollut ja kaikki muut osanottajat rymysivät penkkoja pitkin kaarteen valliin tukeutuen.
Ruskeaan nahkapukuun ommeltu poika, paino n. 45kg, näytti sillä hetkellä mullistavan koko jäärata-ajon tekniikan.
Olin paikalla ja kokemus, kuten näette, oli minulle unohtumaton!
Onhan tämä hetki muutaman kerran Tepin kanssa muisteltu.
Kaikille tähän ketjuun osallistuville:   Oikein hyvää Joulun odotusaikaa!   
PS.  Harri, laitoin sen tilisiirron.

Joulukuu 08, 2015, 22:21:12 ip
Vastaus #34

Harri Rintamäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hienoa Eero, olet listoila ja nyt sitten lakkasi tämä lista, diplomi on täysi, kiitos kaikille.

Joulukuu 09, 2015, 08:40:41 ap
Vastaus #35

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Morjes Harri, ja kaikki Tepiä merkkipäivänään muistaneet!

Olin kyllä lukenut tekstisi, enkä suinkaan epäillyt rahojen joutumista vääriin käsiin.  Sitä vain mietin, että onko esimerkiksi Tepi oikeasti tämän kokoisia roposia paitsi?  Lista kuitenkin venyi sen verran pitkäksi, että taisi sinne siirtyä jonkunlainen summa kokonaisuudessaan, ja varmasti on Tepiä ilahduttavaa nähdä, että monet harrastajat muistavat hänen saavutuksiaan, ja haluavat jotenkin kiittää niistä hienoista hetkistä, mitä Tepi on radan laidassa seisseille tuottanut. Joku on sanonut, että kiitollisuuden osoittaminen helpottui huomattavasti, kun foinikialaiset keksivät rahan, mutta tässä tapauksessa saattaa diplomin symbolinen arvo olla vähintään yhtä suuri!

Hienoa, että jaksoit tuonkin asian junailla, sille oli selvästi tilaus!

Jaakko

Joulukuu 09, 2015, 09:59:51 ap
Vastaus #36

Perttu Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos Harri lämpimästi järjestelyistä! Hienoa kun VMPK muistaa näitä vanhoja sankareita jotka ovat ihan yhtä olennainen osa Suomi-mp historiaa kun vanhat prätkätkin. Uskon, että muistaminen varmasti lämmittää ja sehän se on pääasia, me suomalaiset kun emme tosiaan osaa nostaa tällaisia herroja asiaankuuluvalla tavalla kansakunnan kaapin päälle. Diplomi on varmasti vakuuttavampi, kun siinä on yhdessä kerätty potti takana, vaikkei suuri olekaan. Ja toivottavasti sekin lämmittää, ei Tepi ymmärtääkseni rahassa kylve.
Honda CX 500

Joulukuu 09, 2015, 13:00:55 ip
Vastaus #37

Pekka Kärävä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitoksia Harry!! Teit miehen työn Tepin keräyksessä  :) Jaakolle,,ei ne Tepin eläkkeet kummoisia ole,,kyllä se tullut raha paloi tähän harrastukseen.. :o Ei siihen aikaan ainakaan rikastumaan päässyt kisa-hommissa.Rahaa tuli ja myös meni reissussa ja ym...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2015, 13:19:36 ip kirjoittanut Pekka Kärävä »

Joulukuu 10, 2015, 07:46:45 ap
Vastaus #38

Janne Valaskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi, olen tuossa ajatellut sellaista asiaa, mites se mahtaa mennä, jos valtio saataisiin myöntämään Tepille, urheilija eläkkeen.
Tuossa on lehdissä ollut myönnettyjä urheilija eläkkeitä, Tepin saavutukset riittäisivät varmasti.

t. Janne

Joulukuu 10, 2015, 08:54:46 ap
Vastaus #39

Timo Talja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja olisi Tepi voinut olla vaikka siellä itsenäisyyspäivän juhlissakin. Oli siellä luultavasti turhempiakin henkilöitä...

Joulukuu 10, 2015, 17:14:21 ip
Vastaus #40

Harri Rintamäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No niin. Tepi soitti myöhään eilen illalla, olihan se oikea syntymäpäivä eilen. Puhelimessa sen oikein aisti kuinka liikuttunut Sankarimme oli saadusta merkkipäivän muistamisesta, oli kyllä niin tunteikas puhelu että taidettiin jo molemmat kyynelehtiä. Kuten Tepi on usein sanonut ympärillä pyöri aikoinaan jos jonkinlaista siipiveikkoa mutta nyt kun mies on eläkeläinen moni niistä ei ole enää muistavinaankaan häntä. Onneksi on meitä jotka osaamme arvostaa iisalmelaisen suorituksia maailman kovilla kilpa-areenoilla ja sitä myötä se arvostus näkyy edelleen. Tepi pyysi kiittämään kaikkia mukaan lähteneitä, minun huomautus: hävettää VMPK:n puolesta tuo helvetin uneliaisuus, jatkuu, ja lähettämään kaikille terveisiä. Latvasen Jaskalle, joskus kannattaa vaan vaieta kun ei tiedä tämänhetkistä tilannetta ja jättää arvuuttelut ihan kotipiiriin. Alle tonnin eläkkeellä ei eletä loistossa, itseasiassa vaatimaton Länsivuori ei koskaan ole elänyt loistossa vaikkakin siihen olisi aikoinaan ollut tilaisuuskin.
Huomenna menen Turkuun, onhan Paronin syntymästä myös kulunut tasan 70 vuotta ja muistamme Jarnoa haudalla käynnillä ja kukkatervehdyksin yhdessä turkulaisten kilpa-ajajien, Jari Saarisen ja muiden hengessä mukana olevien kanssa.
Kiitos Teille jotka läksitte mukaan tähän hankkeeseen, minun dialyysihoitoni ei mahdollista matkustamista Iisalmeen saakka, joten menen Turkuun siis jossa on samalla Eeki Kuparisen juhla Euroopan mestaruuden voittamisesta Superbiken privaattiluokassa. Eklundin Pena toimittaa Tepille lauantaina tekemäni Diplomin.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 10, 2015, 20:40:47 ip
Vastaus #41

Vesa J Kaartinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka Harri !

Tuosta kuvasta ei saa selvää, että tuliko diplomiin myös tämän
hitaan hämäläisen nimi kun mukana ollaan ?

Kiitos kuitenkin

Vesa J Kaartinen

Joulukuu 10, 2015, 21:58:34 ip
Vastaus #42

Harri Rintamäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
vasen laita kolmanneksi alin. en jaksa pelata noiden kuvien kanssa täällä kun tulee aina vastaan sama tarina tiedostosi on liian iso, eli olet mukana.

Joulukuu 10, 2015, 23:19:51 ip
Vastaus #43

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Anteeksi pyydän nöyrimmästi epäilyksiäni; ei niinkään Harrilta kuin koko porukalta!  Nimittäin kyynisesti olin varma, että listaan löytyy korkeintaan neljä nimeä ja kympin kukin laittaa...  No nyt näemme, että väärässä olin!  Ja tiedä vaikka joku olisi laittanut sinne tilille roponsa pyytämättä saada nimeään listaan?
jv

Joulukuu 12, 2015, 00:30:52 ap
Vastaus #44

Harri Rintamäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oikeassahan sä Jaska olit ei täältä todellakaan löytynyt kuin alle 10 nimeä tuohon listaan, nuo 90 muuta löytyi mun FB-ryhmästä.