Noi suoraan crosseista rakennetut tuli jossainvaiheessa vaikeiksi saada rekisteriin.
Maahantuojalla piti olla asiassa sormensa pelissä.
mm. -84 Laaksosen Juhani
muistaakseni 
ajoi Jammun IT;llä, kun kisan voittanut Grönberg taas YZ;sta rakennetulla, selvästi ketterämmällä ja nopeammalla. Sitten kun tuli tämä punakilpisääntö, on melkeen mistä vaan, tietyin edellytyksin saanut liikennekelpoisen. Rekisteriin edelleenkään ei.
Tuosta Kymiksen trial kehoituksesta sen verran ja sen innoittamana, että esim. TiMK, nyk VMK järjesti ksian -Jokaiselle jotakin-, joka ajettiin Ruskeasannan kallioilla ja kukkuloilla. Kelloa vastaan, mutta trial jaksoja seassaan, josta virheitä tipahteli.
Eli ainakin tällaista hupienskaa ajettiin myös trialeilla.
2008 Kärmeksellä oli joukkue peräti lähellä pääluokan voittoa, kuskeina 2x Himmanen ja 1 kpl Eklund. Kovaa jätkät laski, sen turistina muistan.
Oon tota itsekin nuorna miesnä reenannu. Ensin tasamaalla kaheksikkoa, sitten rinteessä ja lopuksi kivisessä rinteessä.
helppous yleensä loppuu heti tasasen jälkeen.

Pari kuvaa löysin aiheesta, jotka näyttää toteen, että sen lisäksi että trialin voi liittää enskaharrastukseen, niin miksei sitten uimiseen.

Hyviä harrastuksia molemmat.
ps. kovasti on hinnoissaan nettimoton paremman pään isot pyörät. Hiljainen etsintä jatkuu...
Kuvat Seutulan SM trial Vantaanjoki, joskus silloin siinä Katriinan sairaalan eteläpuolella, tai länsi......
[ylläpito on poistanut liitteen]