Kirjoittaja Aihe: KTM Camping -67 ja -71  (Luettu 9901 kertaa)

Toukokuu 17, 2018, 22:47:18 ip
Vastaus #30

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Mopo rekisteröity tänään onnistuneesti. Tuli heti ajeltua 15 kilsan lenkki ja ainut isompi häiritsevä asia on, että jompikumpi vanne pompottaa.
Kerään kilsoja sen minkä ehdin ennen Classic Vesijärveä.

Toukokuu 18, 2018, 09:19:19 ap
Vastaus #31

Risto Sollo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3140
  • Mamu
Jokus on ollut niinkin että vanne on suora mutta rengas pompottaa..

Toukokuu 21, 2018, 14:05:33 ip
Vastaus #32

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Voi toki olla kiinni renkaistakin, mutta etuvanteen kehä on verrattain lommoinen joten sillä tuli vanne ekana mieleen.
Muuten kotari on noin vanhaksi yllättävänkin vakaa laitos. Eiköhän tuolla sen satakilsaa lahdessa saa taitettua.

Kesäkuu 06, 2018, 11:31:51 ap
Vastaus #33

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Noniin Lahdesta selvittiin ehjinä kotiin. Kytkin alkoi luistamaan loppumatkasta ja ylämäissä ykkösvaihde ei tahtonut pysyä päällä. Pitää syventyä vaihteiden ja kytkimen säätöön jossakin välissä kunnolla.

Kesäkuu 07, 2018, 15:58:29 ip
Vastaus #34

Ari Holopainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 29
Moikka.
Minulta löytyy alkuperäinen Camping KTM-mopedin varaosahinnasto 1.2.1972
Hyvät kuvat ja osanumerot sekä tietysti markkahinnat.
Onko kiinnostusta ?

Kesäkuu 08, 2018, 05:38:27 ap
Vastaus #35

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Miksei sitä voisi ollakin. Laitatko tarkempia tietoja yksityisviestillä.

Kesäkuu 29, 2018, 18:36:20 ip
Vastaus #36

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Pitänee luovuttaa ja olla lähtemättä keski-suomen mopoviikonloppuun huomenna jos en saa taikatempuilla kytkintä pitämään kakkosella. Koitan viellä vaihtaa öljyt ja sitten saa riittää. Kytkimestä säätämällä sain luistoa ylöspäin, mutta kunnon kaasutuksella alkaa luistamaan huolella. Vapaaliiketta on nyt kymmenisen milliä.

Kesäkuu 30, 2018, 18:39:17 ip
Vastaus #37

ari kotka

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 113

Mulla oli kanssa samaa vikaa kytkimessä KTM Camping 71:ssä  jonka entisöin.
Kytkin luisti vaikka oli uudet levyt, kokeilin myös eri öljyjä muttei auttanut.
Ostin uudet jouset kytkimeen Voimakoneelta ja johan alkoi kytkin pitämään.


Heinäkuu 02, 2018, 16:31:54 ip
Vastaus #38

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Sitten uusin nekin samalla kun posken aukaisee. Kiitos vinkistä.

Heinäkuu 13, 2018, 09:29:25 ap
Vastaus #39

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Olen katsellut intterneetin ihmeellistä maailmaa ja havainnut että Sachsiin on saatavilla useampaa eripaksuisia kytkinlevyjä. Onko levyjen paksuudella suurempaa merkitystä kytkimen keston kannalta. Kotari on tehty ajomopoksi ja nyt on tarkoitus laittaa sellaiset hilut, että ei joka kesä tarvitse avata kytkintä.

Heinäkuu 14, 2018, 10:44:31 ap
Vastaus #40

ari kotka

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 113

Olen tehnyt saman huomion levyjen suhteen, joidenkin uusien levyjen kokonaispaksuus samaa luokkaa kuin vanha kulunut.
Joissain uusissa levyissä teräslevy paksumpi ja kitkapinta vastaavasti ohuempi.
Kyllähän kytkin on pitkäikäsempi jos levyissä on tarpeeksi kitkapintaa.

Heinäkuu 14, 2018, 11:12:28 ap
Vastaus #41

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Tein hankintani tällä kertaa Mopedrenoveringiltä ruotsista. Jos hyvin käy viikon päästä KTM vetää mäet taas pontevasti ylös  8)

Heinäkuu 14, 2018, 15:18:29 ip
Vastaus #42

Risto Sollo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3140
  • Mamu
Kämppäristä en tiedä;perusSachsissahan oli se äärimonimutkainen takanapa kumisine värinänvaimentimineen,4 pultilla,läpivedettävällä pistoakselilla...Idea lienee ollut se että takapyörän sai irroitettua ja ketju/ratas-paketti jäi paikalleen.Vaan KTM on vieraampi,saattoi tulla hyödytöntä pistetietoa...

Heinäkuu 16, 2018, 20:48:18 ip
Vastaus #43

JukkaLaine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 145
Tässä on on ihan normaali rattaan kiinnitys pulteilla napaan, mutta akseli on tuo pistomallinen. Eikä kirjoittelu hukkaan mene jos joku muu saa apua.