Kirjoittaja Aihe: Moottorisaha  (Luettu 42484 kertaa)

Toukokuu 18, 2019, 21:53:27 ip
Vastaus #165

Jorma Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mää olen kylläkin soskuna kehitysvamma-alalla, mutta joskus harvoin pitää mennä jelppaamaan kiinnipidoissa. Hoitajien työtä arvostaa kun sitä näkee läheltä päivittäin.  Kyllä sais enemmänkin maksaa siittä.

Toukokuu 18, 2019, 22:15:19 ip
Vastaus #166

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei toki, pojat, ei saa eikä varsinkaan tarvi maksaa enempää.  Ei ees sitä mitä nyt; ostaa saman homman yksityiseltä tuottajalta.  Ja sellasella sopimuksella, missä tarkkaan sanotaan mitä maksaa, mutta ei sanota mittään siitä, mitä palveluita sen yksityisen sillä rahalla pittää tuottaa.  Ja niille säästyneille rahoillekkii on käyttö jo mietittynä.  Palkataan väliportaaseen pari kolme uutta tasoa poliittisia päällikkövirkoja, tekemään lissää yhtä hienoja sopimuksia yksityisen palveluntuottajan kanssa...

- arvelee jv -

Toukokuu 18, 2019, 22:26:33 ip
Vastaus #167

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "I hope y'all know what I'm talkin' about"
No jokkainen, jos ei sairastu muuten niin vanhuus kyllä viimeistään hoitaa asian. Joutuu sitte kokemaan miltä tuntuu olla kuset ja paskat housussa tuntikausia. Ku on kiire ja on päätetty ne hoitajamitotukset. Ja jos on iltsella seurankippee tai muuten ahistaa ni älä luule että hoitajalla on aikaa kuunnella mitä on syvämmelläs. Kaikille se on ihan sama ennen kuin ite on sen hoijon tarpeessa. Onneks oon ite päättäny kuolla ennen kuin toisten autettavaks joutuu.

Toukokuu 19, 2019, 12:38:11 ip
Vastaus #168

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Ilmainen hoito hmm, pääsen 10 kertaa vuodessa fysikaaliseen hoitoo hieman yli 50€ kerta. Olen aina hoitokertojen jälkeen kivuttomampi ja toiminta kykyisempi. Sairaseläkkeellä ei mennä täysihintaiseen hoitoon. Kipupolin uima allas ollut remontissa kohta 10V, uinti olisi mulle hyvä kuntoutus mutten uskalla mennä yksin uimahalliin. No kohta saan skootterin liikenteeseen ja sillä ajo meidän kuoppaisilla teillä tekee selälle hyvää.