Moron,
oon tollasella ajellut 2003 keväästä. Mainio peli mutta jalkojen asento ja kulma ikävä. Kahden tunnin ajon jälkeen kyllä tietää mitä suoneneveto tarkoittaa. Enkä ole iso n.175 cm. Muuten aivan loistava peli. Kiva mutkateillä ja bensaa ei mene kuin 3.5-3.8 l/100km.
hyvää
-ulkonäkö
-näppärä peli pikkuteillä
-ei tärise ainoastaan viitosella 4300 rpm värise jos on 4200 tai 4400 niin rauhoittuu.
-oon ajanut ainakin 37000km ja ainoa murhe on ollut kaasarin luistin kalvo - kiitos viinabensa sekä laturi hajosi edelliskesänä. Sinne oli joku edellinen omistaja tehnyt hätäkorjauksen joka petti, tosin toimi vuodesta 2003.
huonoa
-ajoasento isolle kuskille
-osien saatavuus siis tankit, lokarit ym. GB:n omat osat
-taipumus tumppaamiseen kun lähtee valoista, johtuu kalifornian säädöistä ja automaattisesta puolipuristimesta jonka "laukaisukynnys" matalalla...
-akku on kovilla, monet sotkee jalalla käyntiin - lähtee kuin kevari.

-öljyn määrän tarkistus joskus hankalaa, pitää tehdä oikein.
-ei mikään raketti taitaa olla 38 ja 44 heppaisia, mun on se 38 hummaa.
Lisäksi: nokkaketujua ei saa päästää katkeamaan! ( no missäs sitten saa?

)
Omista pyöristäni paras ajopyörä, muuten paras tietenkin RG500...

T:KR
Onkos otsikon pyörästä jotain kokemuksia? Tuli harrasteauto myytyä, ja rahat polttelee taskussa 
Alunperin katselin Moto Guzzi Californian eri versioita, mutta tämä Honda tuli jostain mieleen ja niitähän onkin jokunen myynnissä jopa ihan kotimaassa. Ihan erilainen tietysti Guzziin verrattuna, mutta toisaalta aika samanpainoinen ja -tehoinen kuin nykyinen pyöräni, CB350 twini.
Asioita jotka erityisesti kiinnostaa:
- Ajoasento, sopiiko 180 senttiselle, jaksaako kuskata 90+ kiloista, täriseekö yksimukinen pahasti, sopiiko pidemmille matkoille?
- Osien saanti?
- Aika vähän tehoa paperilla, kulkeeko kuitenkin "riittävästi"?
- Tyyppivikoja?
Muitakin huomioita voi kirjailla. Hienon näköinen pyörä se on, ja jokseenkin harvinainen. Kohta museoiässäkin... Ajelupyöräksi olisi tarkoitus, CB350:n kaveriksi tai jopa tilalle, pääosin huvi- ja työmatka-ajeluun. Vai olisko se 90-00-lukujen Cali-Guzzi kuitenkin järkevämpi?
Vai joku ihan muu?