Kirjoittaja Aihe: Kawasakit Suomen TT-radoilla  (Luettu 5551 kertaa)

Heinäkuu 14, 2017, 21:43:21 ip
Vastaus #15

Pekka Tuukkala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 429
Kyllä oli Neste loppuaikoina

Heinäkuu 15, 2017, 14:12:17 ip
Vastaus #16

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2919
 Eikös ne vanhat nesteet ollu Gulffeja, tai Unioineita ?

 Tähän sitten Kawafaneille kevyt, aiheeseen ehkä sopimaton linkki.    Kyllä kulkee !

 Tulee äänestä muistoja menneisyyteen, kun MV;t vielä kiersi rataa, silloin joskus...  :-\
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2017, 14:14:02 ip kirjoittanut Eero Nikkanen »

Heinäkuu 15, 2017, 14:31:33 ip
Vastaus #17

Johan Kosunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1448
On se Ninja kova peli :)
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Elokuu 13, 2017, 20:03:06 ip
Vastaus #18

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
Itse varsinaiseen aiheeseen palatakseni niitä Kawasakin H1RA 500 kilpureita oli myös Kuparisen Kaitsulla joka möi sen myöhemmin Papusen Oivalle ja pyörä on edelleen Freddy Papusella Ruotsissa, Freddy on OIvan pojan poika. Suomen tunnetuin Kawasaki kuski lienee ollut kuitenkin Kenneth "Kaunda" Calenius sivuvaunullaan. Lukemattomia replicoita ja muita Kawasaki katupyöriä oli radoilla myöskin.