26mm kaasari nelaripiikissä? Miksi?
"Kaasutin on mekaaninen polttomoottoreissa käytettävä laite, jolla säädetään polttonesteen ja imuilman syöttöä moottorille tehokkaan ja puhtaan palamisen vaatimassa seossuhteessa. Kaasutin syöttää moottorille polttoainetta ja ilmaa, joiden suhteen on oltava oikea moottorin hyvän toiminnan takaamiseksi." (Wikipedia)
Siksi

No perskules, miksipäs ei? Suzukin insinöörit ovat sellaisen siihen piirtäneet ja linjalla sitten asentaja asentanut. Onko mielestäsi "liian" iso vai pieni?
Suurinpiirtein samantehoisessa (18hp?) 350cc Enfieldissä on kai samankokoinen. En tiedä minkäkokoinen olisi "normaali" kaasutin tuollaiseen... Hyvin se sillä käy ja on alhaalta "vääntävä" jos nyt piikissä vääntöä on, lähtee kuitenkin vetämään hyvin 3-4000rpm ja kiekaisee puhtaasti punarajalle kymppitonnin tuntumaan. Tässä on täydet lain sallimat 15 heppaa

Eiköhän noissa muissakin vastaavissa pyörissä ole jotain vähintään 22 millisiä kaasuttimia?
Omat verrokit ovat vain Skyteam Monkey (2-3kW/50cc/16mm), CB125 (125cc/15hp/2x18mm), CB350 (325cc/36hp/2x olisko 30mm?) ja Harrikka (1000cc/50hp/40mm).
CB350:ssä, Harrikassa ja Sachsissa siis CV:t, muissa naruvetoiset.