Kirjoittaja Aihe: Kromauspalvelua Virosta  (Luettu 2411 kertaa)

Lokakuu 19, 2018, 11:36:52 ap
Luettu 2411 kertaa

Pekka Havukainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sain sähköpostia Virosta. Unic-Moto, joka järjestää mm. Takadin rompetapahtumat, oli meilin takana. Tällä sivustolla on monesti kaipailtu kromauspalveluja. Virossa on useampikin, mutta tässä tänään saatu vinkki: Jos tarvitsette kromauspalveluja, niin yhteyden tekijään saatte soittamalla +372 503 6991, mies on Vahur Sirk.

Tapahtumat-osiossa on linkki tarinaan, jonka olen tehnyt Takadista lokakuussa 2018. Siellä jutussa on kuva toisen virolaiskromaajan töistä. Yhteystiedot näkyvät samassa kuvassa.

Lokakuu 20, 2018, 22:46:09 ip
Vastaus #1

Ipi Laaksonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Paljon on kuulunut huonoa noista Viron kromauspalveluista,itsellä ei kokemusta,mutta Suomessakin on kyllä kromausta,esim.Amoila Oy Espoosta ja Loimaan kromaus Oy.Rautiokin on Turussa,jostain syystä vähän huonossa maineessa,mielestäni vähän syyttä?

Lokakuu 29, 2018, 19:38:48 ip
Vastaus #2

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Mitäs muita sieltä Viron puolelta löytyy?

Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...

Lokakuu 30, 2018, 10:40:52 ap
Vastaus #3

erkki kuparinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kawasaki A 1 R
   Magnum Crome   Narvassa    venäjän kielinen   yht. henkilö Suomessa

Lokakuu 31, 2018, 21:56:24 ip
Vastaus #4

Hannu Honka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En tiedä, onko Viron puolella kromaus paljonkin edukkaampaa kuin Suomessa mutta itse kromautin pakoputkien käyrät 2 vuotta sitten Loimaan kromauksessa ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Maksoi muistaakseni 180 € ja olivat suoraan käytöstä eli mitään puhdistuksia saatikka hiomisia en tehnyt