Kirjoittaja Aihe: 32. Veteraanin Talviralli 6. - 7.4.2019 Padasjoen Vesijaolla  (Luettu 778 kertaa)

Helmikuu 02, 2019, 14:15:22 ip
Luettu 778 kertaa

Leo Eiranen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Huom! Ajankohta siirretty kolme viikkoa myöhempään, kuin Klubin toimintasuunnitelmassa on kirjattu. Syynä siirtoon on toive paremmista ajokeleistä ja siten myös suuremmasta osallistujamäärästä.

Edit: Tuon liitteen kanssa tappelin. Laitoin ensin viimevuotisen, mutta huomasin heti ja poistin. Sitten piti rimpuilla sen oikean kanssa, että sai sen riittävän pieneksi, kun tuo liitteiden sallittu koko on niin SAATANAN pieni. Mutta nyt se on oikein.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 02, 2019, 15:49:00 ip kirjoittanut Leo Eiranen »
Eläkesopuli

Helmikuu 02, 2019, 21:35:22 ip
Vastaus #1

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuosta liitteestä saa sen suuremmaksi likkaamalla erinomasesti selvää.  Silti asiaan tai sen viereen liittyen kirjoitan vierestä, vaikka en siitäkään mitään ymmärrä...  Mutta kun itse laitan kuvia tänne, linkkaan ne url-linkeillä omalta kuvasivustolta tänne.  Silloinhan kuva on edelleen vain siellä minun sivustolla, ja vmpk:n sivustolta se vie tilaa vain osoitteensa eli suunnilleen yhden tekstirivin verran.  Kun joku sivun aukaisee, kuva aukeaa suoraan eteen, mutta se haetaan sieltä minun sivultani katsojan koneelle, eikä siis vie tilaa täältä.  Oliskos sama malli käytettävissä jossain palvelimella silloin, jos tuollaista tekstisivustoa tai esitettä haluaisi isompana näkyville?  Ainakin niin saisin sen itse laitetuksi, että ottaisin kuvaksi eli jpg-tiedostoksi ensin esitteen; minun käyttämäni flickr-palvelu ei hyväksy muita tiedostomuotoja kuin kuvia.

Niinkuin totesin, Leksan esite näkyy varmasti mille tahansa puusilmälle riittävästi, eli taas ollaan tiedon ylimmillä portailla menossa...

Jaakko

Helmikuu 03, 2019, 10:13:41 ap
Vastaus #2

erkki kuparinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kawasaki A 1 R
 Olen Jaakon kanssa samaa mieltä turhaan Leksa vedit hien pintaa. Se on tää Suomalaisen miehen perisynti suuruuden hulluus , kun mennään pissalle niin avataan kaksi nappia vaikka yksikin riittäisi.  Erkki

Maaliskuu 14, 2019, 14:08:42 ip
Vastaus #3

Leo Eiranen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Talviralli reilun kolmen viikon kuluttua. Päitsi tulevassa viikonvaihteessa.
Eläkesopuli

Huhtikuu 05, 2019, 14:45:35 ip
Vastaus #4

Leo Eiranen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se on huomenna ja seuraavana päivänä se on ohi!
Eläkesopuli