Kirjoittaja Aihe: Vanhojen mopojen Vesijärvi-kierros  (Luettu 45 kertaa)

eilen kello 21:59:37
Luettu 45 kertaa

Kalevi Heikkinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vanhojen mopojen Vesijärvi-kierros ajetaan 2.6.2019. Tapahtuma on järjestyksessään 17. Siitä on vuosien mittaan kehkeytynyt tietoni mukaan lukumääräisesti Suomen suurin lähinnä vanhoille mopoille tarkoitettu retkeilyajo. Viime kesän ajelussa oli mukana 432 mopoilijaa. Lähtö- ja maalipaikka sijaitsee Vesijärven rannassa Messilässä. Camping-alueen yöpymispaikat kannattaa varata ennakkoon.

Ensimmäistä kertaa jaetaan tänä vuonna muiden stipendien ja palkintojen ohessa myös 100 €:n nuorisostipendi. Mukana olevat mopedistit voivat tehdä minulle esityksiä nuorisostipendin mahdollisesta saajasta.

Ennakkoon ilmoittautuminen on vapaaehtoista, mutta pinssin ja tarran saamiseksi se on varmistus. Kyselkää aiemmin mukana olleilta yksityiskohtia tai soittakaa minulle! Olen nyt lauantaina 27.4. Teivon romppeilla, 4-5. toukokuuta Lahden messukeskuksessa Classic Motorshown osastollani ja toukokuun loppupuolen rompetapahtumassa Lahden Jokimaan raviradalla. Niissä paikoissa voi henkilökohtaisesti ilmoittautua.

Tervetuloa jälleen yhteiseen Vesijärvi-kierrokseen!

Kalevi Heikkinen
050-3010600
kalentalli@phnet.fi