Äänestys

Äänestä.

Seitsemän tähden liike
1 (1.4%)
Liike Nyt
0 (0%)
Suomen Kristillisdemokraatit
3 (4.1%)
Suomen ruotsalainen kansanpuolue
2 (2.7%)
Vasemmistoliitto
3 (4.1%)
Perussuomalaiset
23 (31.1%)
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
9 (12.2%)
Kansallinen Kokoomus
15 (20.3%)
Suomen Keskusta
6 (8.1%)
Vihreä liitto
5 (6.8%)
Sininen tulevaisuus
1 (1.4%)
Muut
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 73

Äänestys päättynyt: Huhtikuu 14, 2019, 11:21:38 ap

Kirjoittaja Aihe: VMPK:n eduskuntavaalit  (Luettu 100782 kertaa)

Joulukuu 09, 2019, 12:40:06 ip
Vastaus #600

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Katri Kulmunista valtiovarainministeri, Mika Lintilä siirtyy elinkeinoministeriksi – vaihto tuli muulle puolueelle yllätyksenä
Kulmuni piti tärkeänä, että hallituksen voimakaksikon, eli pääministerin ja valtiovarainministerin välinen yhteistyö toimii.

Kulmuni korosti puheessaan, että vaikeassa tilanteessa puolueen puheenjohtajan vastuuna on kantaa raskainta salkkua.
https://yle.fi/uutiset/3-11108536

Mistään mitään tiedä, varsinkaan politiikasta, mutta...
Eikös vaikeassa paikassa pitäisi raivata häiriötekijät pois ja keskittyä olennaiseen.
Olen aina ihmetellyt sitä, että puolueen puheenjohtajan pitää kantaa myös raskain ministerisalkku.
Mie en pystyisi hoitamaan yhtä aikaa valtionvarainministerin pestiä ja samalla ohjata uppoavaa puoluetta, ilman että molemmat pestit kärsii.
Mutta politiikassa onkin näköjään ihmeihmisiä...  ;)
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Joulukuu 09, 2019, 14:18:24 ip
Vastaus #601

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt menee hyvin; saatiin se Lintilä pois jarruttamasta... kaikki vasemmiston ja vihreitten toiveet täytetään sopivilla korotuksilla höystettyinä!  Ai milläkö ne katetaan?  Höh, seinästä voi nostaa rahaa, sehän on tätä päivää...

Kouluopetukseen pitää vielä lisätä se, että opettajat ja oppilaat kutsuvat toisiaan tovereiksi.

Aikuisen oikeesti, se sariini-mariinin toverihöpötys kuulostaa minun korvissani just samalta kuin heil-tervehdykset... en kaipaisi kumpiakaan.  Mitenhän muut sen kokee?

jaakkovaakko

PS. Terveiset räntäsateisesta Keski-Suomesta; just tultiin reissusta kottiin.  Saatan laittaa seitenkymppiskuvan, jahka jaksan penkoa.  Siis yhteensä... eli jotakin ilahuttavaakin nähty.

Joulukuu 09, 2019, 14:22:37 ip
Vastaus #602

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aikuisen oikeesti, se sariini-mariinin toverihöpötys kuulostaa minun korvissani just samalta kuin heil-tervehdykset... en kaipaisi kumpiakaan.  Mitenhän muut sen kokee?

Sankarini Teemu kertoo.
Kohdassa 20:40 olkaa hyvä
https://areena.yle.fi/1-50096592?fbclid=IwAR1ydTepfZNM5dZMmfLy3WxCEp-gr-QeQimEieEFWvY_9BrzklElE8nBVl8
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Joulukuu 09, 2019, 14:32:43 ip
Vastaus #603

Teemu S. Lindfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Just samalla tavalla, ei tarvita kumpiakaan.

Joulukuu 09, 2019, 17:43:41 ip
Vastaus #604

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Minä vähän luulen että perseiden penkkiin laitoit ei jää tähän, mitä nyt on jo käynnissä? Punavihreä höttö ei pyöritä talouden rattaita, muuta kun kaaokseen Ja sitten kun se höttö konkretisoituu yrityspuolella ja työntekijäpuolella, niin sitten lähtevät yhtä livakasti vaihtoon kuin edelliset.
 Tosin edellinen vaihto oli lähinnä sylkäisy vasten naamaa kun vaihtoivat vaan tuoleja. Se on sitä punavihreää moraalia.

Joulukuu 09, 2019, 22:54:40 ip
Vastaus #605

Tuomo Mikkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Teemu Keskisarjan kirja "Raaka tie raatteeseen" on minulla luvussa. Keskisarjan kerronta vie mennessään ja perustuu vielä tosiasioihin.
Tuomo

Joulukuu 10, 2019, 19:15:38 ip
Vastaus #606

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Aikasemmin olen ollut se harvakseltaan ja liikkuva äänestäjä. Viimeiset kuukaudet on varmistanut äänestys intoa ja helppo karsia mitä puolueita en tule enää äänestämään missään tapauksessa. Tällä hetkellä hallitus koostuu just noista em. mitä en äänestä.

Joulukuu 10, 2019, 21:17:17 ip
Vastaus #607

jussi koskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • PJ
Aikasemmin olen ollut se harvakseltaan ja liikkuva äänestäjä. Viimeiset kuukaudet on varmistanut äänestys intoa ja helppo karsia mitä puolueita en tule enää äänestämään missään tapauksessa. Tällä hetkellä hallitus koostuu just noista em. mitä en äänestä.
MOTO GUZZI Galletto 192 cc, 1958
MOTO GUZZI V50, 1977

Joulukuu 10, 2019, 21:47:57 ip
Vastaus #608

Taito Nuutinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Triumph T100ss,Nimbus 19??
-Hallitusneuvottelut saatiin päätökseen sunnuntaina iltapäivällä. Hallitus muodostetaan entiselle pohjalle, eikä hallitusohjelmaan tule muutoksia.

-Keskustan Katri Kulmuni toivoo, että uusi hallitus pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä.

öÖÖ..joku ei nyt tässä täsmää..

Joulukuu 11, 2019, 01:55:52 ap
Vastaus #609

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Savosta

Sama tiällä, liikkuva oun ollu, ja joku iänestys on joskus piässy jiämään välliinkii.
Sen voen kuitennii vannoo jo tässä ja nyt, että jos vähäkää näessä järissäni säelyn, ni aenakii nuita tämänhetkisijä oppositijopuoluveita tulen jatkossa poekotoemaan ihan laejasta laetaan. ;) 

Joulukuu 11, 2019, 07:31:44 ap
Vastaus #610

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt mahdettiinkin saada oikein huippuhallitus-
kun se on ollut pystyssä jo liki päivän-eikä Suomi
ole vielä mihinkään kaatunut.

Eikä näemmä kaadu Haavisto...eikä juuri mikään. Demonikin
on siirtynyt takavasemmalle muiden vanhojen herrojen rinkiin...

Politiikka on vissiin rikki-eikö ole enää mitään,mitä haukkua?

(Mulla on...mutta pantataan... :laugh:)

t. Markku

Joulukuu 11, 2019, 08:40:22 ap
Vastaus #611

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)

Politiikka on vissiin rikki-eikö ole enää mitään,mitä haukkua?

(Mulla on...mutta pantataan... :laugh:)

t. Markku

Niimpä... Tieto on valtaa ja pantattu tieto on ylivaltaa  :laugh:

Kitos ja anteeksi...
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Joulukuu 11, 2019, 08:42:22 ap
Vastaus #612

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei parane panna kaikkia munia samaan punttiin!

t. Markku

Joulukuu 11, 2019, 08:58:39 ap
Vastaus #613

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Sama tiällä, liikkuva oun ollu, ja joku iänestys on joskus piässy jiämään välliinkii.
Sen voen kuitennii vannoo jo tässä ja nyt, että jos vähäkää näessä järissäni säelyn, ni aenakii nuita tämänhetkisijä oppositijopuoluveita tulen jatkossa poekotoemaan ihan laejasta laetaan. ;) 
Sama täällä, mutta päinvastoin; nykyisiä hallituspuolueita en tule koskaan enää äänestämään.

PS; pari tuntia mietittyäni päätin antaa Kepulle mahdollisuuden; jos jatkossakin kampeavat vasemmistoa vastaan ja ulkoistavat pahimmat hörhöt hallituksesta!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2019, 11:00:35 ap kirjoittanut Jouko Kuisma »

Joulukuu 13, 2019, 09:56:26 ap
Vastaus #614

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Mikä hymyilyttää  :) ja miksi poijjaat on niin totisia  :( ,onko flikat kuulleet juuri kk-palkkansa,ei pitäisi olla ainakaan hallituksen nykytilassa juurikaan hymyn aihetta.

Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going