Äänestys

Pitäisikö suomalaiset palauttaa leiriltä ja kenen piikkiin ?

Nouto veronmaksajien piikkiin paikanpäältä.
0 (0%)
Avustus paikanpäällä, joka mahdollistaa paluun.
1 (2%)
Tulkoon itse, jos jollain konstilla pääsevät.
7 (14.3%)
Ei Suomeen enää. Ovat radikalisoituneet.
41 (83.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 48

Kirjoittaja Aihe: Al Holin leiri.  (Luettu 6663 kertaa)

Elokuu 11, 2019, 16:04:16 ip
Vastaus #60

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tunnustan,lipsahti huonon maun puolelle.Yritän parantaa tapani.Alkoholilla oli osuutta asiaan... :police:

Höh ! Keskustelupalstan tarkoitus on, että siellä keskustellaan, etenkin kun aihe on osion -yleistä.. jne- alaisuudessa.

Antaa palaa vaan !

Elokuu 11, 2019, 16:11:29 ip
Vastaus #61

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Persumotoristi. Oikeestaan se onkin aika mielenkiintoinen sanapari. Voisin oikeestaan tituuleerata itseäni persumotoristiksi. Tavallinen Suomalainen perusäijä, joka ajaa moottoripyörällä.
 Ja muutenkin, kun olen enempi huolissani Suomen yhteiskunnasta ja Suomalaisten ihmisten hyvinvoinnista kuin kalifaattien asukeista.
 Eli olen siis persumotoristi?
 Enkä julista fatfaa, enkä ees loukkaanu siitä, jos joku nimittää minua persumotoristiksi.
 Teuvo Hakkarainen onkin ihan oikea persumotoristi, ja minä taas poliittisesti täysin sitoutumaton, eli ihan vaan sellainen perus, ja Suomalainen motoristi.

Elokuu 11, 2019, 21:03:34 ip
Vastaus #62

Rauno Härkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda CB 750 F2 Seven Fifty
Persumotoristi. Oikeestaan se onkin aika mielenkiintoinen sanapari. Voisin oikeestaan tituuleerata itseäni persumotoristiksi. Tavallinen Suomalainen perusäijä, joka ajaa moottoripyörällä.
 Ja muutenkin, kun olen enempi huolissani Suomen yhteiskunnasta ja Suomalaisten ihmisten hyvinvoinnista kuin kalifaattien asukeista.
 Eli olen siis persumotoristi?
 Enkä julista fatfaa, enkä ees loukkaanu siitä, jos joku nimittää minua persumotoristiksi.
 Teuvo Hakkarainen onkin ihan oikea persumotoristi, ja minä taas poliittisesti täysin sitoutumaton, eli ihan vaan sellainen perus, ja Suomalainen motoristi.
x2 +äänestän PerusSuomalaisia....  8)
-Olen siten kuulemma rasisti, natsi ja mitä noita nimityksiä onkaan....  :angel:

Elokuu 17, 2019, 23:03:27 ip
Vastaus #63

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eläkeikäinen Anna seisoo Senaatintorilla väkijoukon keskellä. Bussit pysähtyvät heinäkuisen torin laidalle ja turistiryhmät purkautuvat niistä ulos. Ihmiset poseeraavat kesäauringossa kameroille Tuomiokirkon edessä.

Anna on syntynyt konfliktialueella mutta asunut Suomessa pitkään. Nyt hän on erikoisessa tilanteessa.

Hän on tavannut Senaatintorin laidalla sijaitsevassa valtioneuvostossa Suomen valtionjohtoa pääministeri Antti Rinnettä (sd.) myöten.

Syynä ovat Annan tytär ja hänen lapsensa. He ovat kaukana Syyrian aavikolla, al-Holin leirillä.

Olot leirillä ovat kurjat. On ripulia ja aliravitsemusta. Lämpötilat kohoavat kesäaikaan yli 40 asteen.

Annan huoli lähimmäisistään on suuri. Mutta al-Holilta ei palata Suomeen noin vain.

Al-Hol on leiri, jolle on koottu terroristijärjestö Isisin alueella eläneitä naisia ja lapsia. Leirillä on noin 68 000 ihmistä (siirryt toiseen palveluun), joista 11 000 on päätynyt alueelle muualta kuin Syyriasta ja Irakista.

Al-Holilla olevat naiset ovat kertoneet Ylelle, että leirillä on 11 Suomesta lähtenyttä naista ja heidän 33 lastaan.

Annan tytär Sara on leirillä kahden lapsensa kanssa, joista toinen on taaperoikäinen. Lisäksi Sara huolehtii leirillä Syyriassa kuolleen aviomiehensä orpolapsista, jotka eivät ole Suomen kansalaisia. Osa Saran lapsista on kuollut Syyriassa.

Suomessa monet ovat huolissaan siitä, että äärijärjestön alueella eläneet naiset olisivat turvallisuusriski, jos heidät tuotaisiin Suomeen.

Anna on mietteliäs pääministerin tapaamisen jäljiltä.

Tapaaminen on viesti siitä, että omaisten huoli on huomattu. Nopeita ratkaisuja ei kuitenkaan ole luvassa.

https://yle.fi/uutiset/3-10920784
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Elokuu 18, 2019, 03:17:56 ap
Vastaus #64

Rauno Härkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Millähän mandaatilla Rinne aikoo laittaa taas ruotsinkielen opiskelun pakolliseksi....?  ???
Läpi puoluerajojen suurin osa kansasta vastustaa pakkoruotsia...!   :-\
-Niin no, paitsi RKP.....  :P
Ellei tämän sumutuksen varjolla tehdä kansalle jotain vielä pahempaa ylläriä...?  :o

Elokuu 18, 2019, 10:48:35 ap
Vastaus #65

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Millähän mandaatilla Rinne aikoo laittaa taas ruotsinkielen opiskelun pakolliseksi....?  ???
Läpi puoluerajojen suurin osa kansasta vastustaa pakkoruotsia...!   :-\
-Niin no, paitsi RKP.....  :P
Ellei tämän sumutuksen varjolla tehdä kansalle jotain vielä pahempaa ylläriä...?  :o

Asian voi nähdä myös niin, että kun ne leiriltä tulevat lapset altistetaan kaiken muun lisäksi ruåtsin kielelle, niin niistä täytyy tulla kunnon kansalaisia...

Elokuu 18, 2019, 11:01:06 ap
Vastaus #66

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Rinteellä on shakkipelaajan aivot.
 Kun terrorismi-aatteelle alistetut lapset kotiutetaan, heidät kielikylvetetään Ruotsiksi ja he päättävätkin toteuttaa katalat suunnitelmansa kansankodin puolella.
 Kansankodin kotoutusohjelman mukaan terroristisessa teossa on pidettävä direktiivin mukaista kypärää ja näin terroristit ovatkin helppo tunnistaa.
 Kaikki hunnutetut, paukkuliiveillä varustetut kypäräpäät otetaan talteen ja siirretään avohoitolaan saamaan lempeyden ja rakkauden oppeja.

Saas nähdä mihin tämäkin johtaa....

Elokuu 31, 2019, 12:28:28 ip
Vastaus #67

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
YLE tehnyt aiheesta pitkän jutun.
https://yle.fi/uutiset/3-10947272

Elokuu 31, 2019, 12:41:22 ip
Vastaus #68

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "I hope y'all know what I'm talkin' about"

Hyvin valaiseva kertomus, Minna on selvästi idiootti.

Elokuu 31, 2019, 14:06:38 ip
Vastaus #69

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Jostain kuplasta katsottuna kyllä, mutta ehkä jossain toisessa kulpassa ajatellaan toisin.

Elokuu 31, 2019, 15:48:06 ip
Vastaus #70

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Jostain kuplasta katsottuna kyllä, mutta ehkä jossain toisessa kulpassa ajatellaan toisin.
y

Jos jättää lapsensa Suomeen ja menee naimisiin terroristin kanssa joka on hylännyt vaimonsa Englantiin ja seuraa tätä rakentamaan islamilaista valtakuntaa tappamalla ja terrorisoimalla länsimaista yhteiskuntaa ja sen jäseniä. Minusta se on rikollista, idioottimaista ja raukkamaista. Ilmeisesti yhteiskunta on samaa mieltä ja sen laki. Nauttikoon nyt, sitä saa mitä tilaa. Yhtään mitään en juttua lukiessani tuntenut, korkeintaan halveksuntaa.

Elokuu 31, 2019, 16:06:47 ip
Vastaus #71

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Jos jättää lapsensa Suomeen ja menee naimisiin terroristin kanssa joka on hylännyt vaimonsa Englantiin ja seuraa tätä rakentamaan islamilaista valtakuntaa tappamalla ja terrorisoimalla länsimaista yhteiskuntaa ja sen jäseniä. Minusta se on rikollista, idioottimaista ja raukkamaista. Ilmeisesti yhteiskunta on samaa mieltä ja sen laki. Nauttikoon nyt, sitä saa mitä tilaa. Yhtään mitään en juttua lukiessani tuntenut, korkeintaan halveksuntaa.

Tsoo, tsoo...

Tietynlainen suvaitsevaisuus muita ihmisiä kohtaan joilla on erilainen ajatusmaailma tai arvot kuin itsellä olisi tosi kivaa. En minä ainakaan ole koskaan ruvennut aukomaan päätä kenellekään ensin.
Kahden pytyn loukussa.

Elokuu 31, 2019, 19:54:38 ip
Vastaus #72

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ensinnäkin pisteet kotiin Ossille, yleensä kukaan ei lue mitä on kirjoitettu aiemmin tai muista. Siksi jauhetaan samoista asioista tietyin väliajoin.

Niin, on siinä ristiriitaa tietysti mitä olen kirjoittanut. Kannatan edelleen mielipiteen ja sananvapautta sekä arvostan niitä ketkä uskaltavat seistä sanojensa takana. Olisi pitänyt force majeure sisällyttää lausumaani. Väkivaltaisia terroristeja tai muita jotka sanoillaan taikka teoillaan pyrkivät vahingoittamaan tarkoituksellisesti muita kanssaihmisiä, niitä kohtaan en ole suvaitsevainen enkä myötämielinen. Muuten tehkööt mitä mielivät. Sitäpaitti niitä jotka rakastavat itseensä kohdistuvaa väkivaltaa on kutsuttu masokisteiksi. Sekin on molemminpuolinen sopimus.

Syyskuu 03, 2019, 22:16:02 ip
Vastaus #73

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lottopallo jatkaa pyörimistä...

Miksi Suomi ei auta orpolapsia pois al-Holista? Antti Rinne vastaa 4 kysymykseen
Pääministerin mukaan Suomi tekee leirillä asuvien lasten hyväksi sen, mikä on mahdollista "järkevällä tavalla tehdä".

https://yle.fi/uutiset/3-10953043

Syyskuu 06, 2019, 04:19:45 ap
Vastaus #74

Rauno Härkönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lottopallo jatkaa pyörimistä...

Miksi Suomi ei auta orpolapsia pois al-Holista? Antti Rinne vastaa 4 kysymykseen
Pääministerin mukaan Suomi tekee leirillä asuvien lasten hyväksi sen, mikä on mahdollista "järkevällä tavalla tehdä".

https://yle.fi/uutiset/3-10953043
Äidit kuolleet, isiseistä ei tietoa....?  ???
Isiseiksi voi ilmoittautua parisataa partaista verenhimoista vääräuskoisten kaulankatkoja terroristia, jotka on sitten otettava tänne elätiksi....?  >:(