Kirjoittaja Aihe: imukurkku  (Luettu 1285 kertaa)

Elokuu 23, 2019, 20:43:17 ip
Vastaus #15

markkukovasin

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 8141
Ei se kone hajoa,jos ei letkusta paloja irtoile.

Pensa on kauhea aine-ja tämä etanolipensa erityisesti.
Siihen jotkut kumit liukenevat kyllä. Noista vesiletkujen kumista
on hankalaa tietää,mitä laatua ovat.

Jos saisi metallisen mutkaosan tehtyä-vaikkapa meijeriputkikäyrästä?

Kiinnitys vaikka Loctitella sen koneen kurkkutumpin päälle.
Ehkä pikkuisen halki ja klemmari varmistamaan...

Suora kurkunpätkä kumista löytynee jostain nykypyörästäkin
ehkä.

t. Markku

Elokuu 23, 2019, 21:23:22 ip
Vastaus #16

Risto Saastamoinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 117
Nuoriso värkkää koulussa vaikka minkälaista kurkkuja mopoihin, ja jotkut onnistuu sitten pääsemään ihan polliisiakin pakoon. Olisipa täälläkin joku viistoistakesäinen niin onkelma ratkiais nopsaan...

Elokuu 23, 2019, 22:14:25 ip
Vastaus #17

Pekka Lankinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 862
Mä jouduin jatkamaan ja tein sen laittamalla väliin silikoniletkun. Ei käynyt hyvin.
Huomasin sitten säädellessäni, että letku olikin liian joustava ja "lutkutti" selvästi tyhjäkäynnillä.
Tein sitten "raudasta" uuden imuputken ja alkoi pelittää...
Suzuki T-250 J/F 4-t
Four Stroke - No Smoke!

Elokuu 23, 2019, 22:54:22 ip
Vastaus #18

Jaakko Latvanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2701
Toisaalta eikös noissa kilvanajoon tarkotetuissa nykyvehkeissä oo jossain ihan tehastekosena sellanen "lutkutuskammio" kaasarin ja pytyn välissä?
jv

Elokuu 24, 2019, 07:29:00 ap
Vastaus #19

Kari Tirkkonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 971
vanhassaa guzzissa kun on hyvästi näkyvillä suora kumikurkku kaasarin ja pytyn imutötsän välissä niin itse asiassa sekin lutkuttaa esim tyhjäkäynnillä vaikka siinä ei ole kun sentti väliä alumiinista alumiiniin