Syyskuu 26, 2020, 18:36:33 ip
Vastaus #78
Tänään ajelin sen latolöydön Mäntästä Stadiin. Kytkin piti ilmata paikan päällä kun olivat nesteet lähes hävinneet pitkässä seisonnassa, ja sitten kun saatiin käyntiin niin tulppa pimeni. Kyliltä etsittiin ja löydettiin vastaava kasitulppa, vakio on ysi. Hyvin alkoi taas käydä silläkin. Vanhat kiinni olevat tulpat aivan ruosteessa. Hyvä yksilö, ajopäiväkirjat löytyvät kaikkine kuitteineen ja kirjauksineen siitä asti kun pyörä tuotiin Suomeen 20 vuotta sitten, ja Saksan Guntheriltäkin löytyy jotain dataa, mutta kielipää ei riitä. Jakopää on uusittu kymmenen vuotta sitten, jonka jälkeen ei ole paljoa ajettu kirjanpidon mukaan. Mittarilukema 75 000km, ja se on todellinen. Jarrulevyissä ei vielä juuri yhtään olasta ja virtalukko naksuu kuin uusi. Neljäs tonniäffä!

Tämän pidän. Vaihdelaatikko ja moottori todella terveen tuntuiset. Pientä kosmeettista hienosäätöä on.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2020, 12:56:50 ip kirjoittanut Peter Rumjantzeff »

Kirjattu
Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.
Honda CBR1000F SC24 1990