Kirjoittaja Aihe: suzuki gt 380  (Luettu 496 kertaa)

Marraskuu 21, 2020, 12:23:50 ip
Luettu 496 kertaa

Jarkko Turunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 26
mikä tulppa kävis kyseiseen vehkeeseen?ngklla olis b7es..ngt heitän v...&%¤#" uun..olisko championilla esim vastaava...?

Marraskuu 21, 2020, 12:32:32 ip
Vastaus #1

Osmo Leikko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 305
Championin katalogi tarjoaa tulpaksi N3G.
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Marraskuu 21, 2020, 12:48:10 ip
Vastaus #2

Pekka Lankinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 982
Eiköhän kaks'puolikkaassa ollu ihan sama tulppa? Ja hienosti pelitti se ainakin.
Tosin saattoivat nuo tulpat olla jotain vanhaa varastoa, mutta 70-luvullakin niillä mentiin...
Honda CBR 600 F2 PC25
The Power of Dreams... :-)

Marraskuu 21, 2020, 13:37:50 ip
Vastaus #3

Petri J Kokko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 614
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Hienoa että täällä on vielä muitakin warresoundien vaalijoita,monikaan kun ei harkitse saati huoli tämmöisiä maapallon tuhoavia savukoneita enää puoli-ilmankaan tai no,onko monellakaan häävisti 2t kokemuksiakaan kuin 49cc/125cc luokasta nuoruusajoilta ellei vanha tai vielä vanhempi kääkkä ;) ...kop kop


Joo,siinä olet ihan osunut nappiin NGK kanssa,huonoimpia mahdollisia minunkin kokemuksieni mukaan ainakin harrastevehkeissä mitä minulle sattunut vaikkakin olevinaan brändimerkki mutta kovin herkkiä kastumiselle,pätkimiselle  ja pimenevät puoliuusinakin oma-aloitteisesti... myynin lisäämiseksi varmaankin.
Lienevätkö joskus muinoin olleet parempilaatuisia vai onko nämä vanhukset vaan jotkut yksilöinä niin nirsoja ,en tiiä?
Joku taatusti tykkää niistäkin &murheitta mennyt NGK yhteiselo,ok hyvä niin,ei kait se muuten valtamerkki olisikkaan ja ainakin nykyaikaisissa käyttövehkeissä kait kaikinpuolin passeleita siinä kuin muutkin,onhan tuon merkin tulppavalikoimakin valtava.
Championejakin kokeillut,parempia kuin NGK mutta oikea tyyppi jäi vähän epäselväksi nykykoodeilla vs vanhoihin mikä näihin kuuluisi normaalisti josta kokeilla ylös tai alaspäin tarvittaessa?


Noh,kuitenkin ikivanha triple kyseessä ,yksilötasolla mennään kunnon+nykykoostumuksen mukaan(?) sitten tehdaskuosien eli kertoisitko näistä tarkemmin koska ihan viralliset suositukset ei taida enää automaattisesti päteä edes nykybensalle ja ajotyylikin vaikuttaa saati jos esim kärjetön sytkä,suuttimet-säädöt tai onko koko kaasutintyyppi/koko peräti jo vaihtunut,kanavia,puristuksia, ilmansaantia tai pakopuolta muutettu jne.Toivottavasti muuten käytät parasta huonointa eli 98E:tä?
95e toimii huonosti...pätkii&paukkuu eikä kulje kunnolla sekä tyhjäkäyntimurheitakin, ainakin mulla.


Merkki+lämpöarvokokeilujen kautta minä olen päätynyt nettiostoksena tämmöisiin (Nippo)Denso W22ES-U tulppiin eikä ole senjälkeen tulppamurheita mistä valittaa,muuta kylläkin ja kyseessä -72 Gt380J jossa muutoksia vakioiseen vähän eli kärjetön sytkä , ilmansuodattimina irtotötsät,suutinmuutoksia ja vaikka vakioputket niin laipat osin irti pois ja sitämyöden 2t tärkeät vastapaineet vähän sinnepäin,asia jolle tehtävä jotain pikaisesti tässä talven aikana jo jotain,joko avata+korjauttaa sisältä mätämurheet ties missä ja miten uusin laipoin+ pakosta avauksen jälkeen kromauttaenkin £££  tai tyylikkäät korvikkeet esim Higgspeedit jotka ois lähinnä mieleen... huippukuntoisia käytettyjä,NOS /uustuotantoa tai edes orkkityylisiä 3 to 4 kun ei ole käytännössä tarjolla)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2020, 18:44:46 ip kirjoittanut Petri J Kokko »

Marraskuu 21, 2020, 21:02:46 ip
Vastaus #4

velipuukka

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 369
Ei ne NGK:t 70-luvullakaan olleet kummoisiakaan. Championit selvästi parempia, niillä pääsi yleensä kotiin, päinvastoin kuin NgK:lla. Ne pimenivät kerrasta ja huomattavasti helpommin.


Nimim. Kakstahti-Kawoilla vuosia ajellut.

Marraskuu 22, 2020, 10:00:24 ap
Vastaus #5

Pertti Rintamaki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1237
Muistaakseni joissakinKawoissa oli penkin alla tulpankierteet, joihin sai ruuvailla varatulpat. Oli jo tehtaalla otettu tuo kotiinpääsy huomioon.

eilen kello 17:48:12
Vastaus #6

Jarkko Turunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 26
juu vakiokuosinen 380gt löytyy tallista,koneremontin päätteeksi löyty uudet ngkt mitkä pimenty heti..siksi vastaavia tulppia kyselin.uusi tuttavuus kyseessä..tosiaan warresaundit.. :) kelkoissa ja muissakin vähänkin ryypytettävissä bensavehkeissä noi ngkt ei tosiaan mulla ainakaan ole pelanneet..niin ja kiitos vastanneille..!!!