Kirjoittaja Aihe: kisakuvia  (Luettu 1700 kertaa)

Joulukuu 31, 2021, 12:24:24 ip
Luettu 1700 kertaa

Reijo Kärkkäinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos kuluneesta kisakaudesta 2021,mukavaa on ollut teihin tutustua niin varikolla kun kisassakin.Paljon hauskoja tarinoita olen saanut kuulla ja tapahtumia nähdä.Ollaanpa kuulolla taas ensivuonna.Hyvää uutta vuotta 2022 toivottelee Reijo Kärkkäinen https://rk.kuvat.fi/

Joulukuu 31, 2021, 19:53:57 ip
Vastaus #1

Vesa J Kaartinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos hienoista kuvista !

On se hienoa, että joku viitsii tehdä tällaisen työn jotta me muut saamme siitä nauttia.

Toivottavasti ensi kaudella homma jatkuu ja tulee lisää kuskeja viivalle.
Itselläni käynnistyy  "50v taiteilijajuhla" eli puoli vuosisataa on kierretty ratoja ilman taukoa
ja katseltu ruutulipun heilahduksia.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja viivalla nähdään !

Vesa "Jupi" Kaartinen
vanhempi mopopoika Mansesta

Tammikuu 01, 2022, 10:00:24 ap
Vastaus #2

Ile Patokoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Huom!

Reijolta kannattaa myös kysyä lisää kuvia, jos oma suoritus ei oo mahtunu tuonne julkiseen galleriaan. Sen verran hienoja otoksia, että niistä saa saa teetettyä vaikka taulun, tms. (lahjavinkki)

Mun mielestä varikkotoimintaa/henkilökuvausta sais olla enemmänki, ei kai me nyt niin rumia olla, etteikö voitas esiintyy välillä ilman kypäriä?

Terv. Ile

Tammikuu 01, 2022, 11:22:58 ap
Vastaus #3

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Mulla tauluna kuvista teetetty 1000 palan palapeli .Rouva kasas ja minä laitoin kevyhksiin lasin alle.Hieno

Tammikuu 01, 2022, 16:17:17 ip
Vastaus #4

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onks noissa vetskurata-ajoissa vakioiset numerot kuskeilla; vieläpä niin, että luokasta riippumatta ukolla aina sama numero, siis niillä kenellä on usseita laitteita?  Jos on, oiskos tähän ketjuun mahollista saaha sellasta listaa käsiohjelmaks, että katsomossakin tiijettäs ketä siinä menee?  Vai menneekö se tietosuojan nahan alle...

jaakkovaakko

Tammikuu 01, 2022, 17:15:15 ip
Vastaus #5

Reijo Kärkkäinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllähän niitä varikkokuvia on lisää aattelin et on niin henk kohtaista etten niitä ole paljoa laittanut.Toki aina olen luvan kysynyt kuvatessa.
Laitan niitä lisää täs kun käyn kuvia läpi.

Tammikuu 01, 2022, 17:18:10 ip
Vastaus #6

Vesa J Kaartinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tervehdys Mansesta

Kyllä on vakionumerot käytössä ja löydät ne ainakin
sivulta www.svkmk.com ja tuloksista luokkakohtaisesti ja kilpailukohtaisesti.

Vesa "Jupi"  Kaartinen # 53 (= kuskin vuosimalli)
vanhempi mopopoika Mansesta

Tammikuu 01, 2022, 23:37:23 ip
Vastaus #7

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos ois ollu sellanen lista, missä on numerot numerojärjestyksessä ja nimet perässä, ni ois saattanu riittää mielenkiinto kattomisseen.  Mutta antaapa olla...