Kirjoittaja Aihe: Metsäautoja  (Luettu 2745563 kertaa)

Syyskuu 03, 2017, 23:42:31 ip
Vastaus #7965

Kalle Moilanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 213
Kyllä, se taisi olla ihan Fiat, en niitä erota toisistaan tietenkään

Syyskuu 04, 2017, 14:27:23 ip
Vastaus #7966

Kalle Moilanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 213
Aika raato tämä Camionette, mutta ei voi valittaa...koskaan tämmöstä löytäny

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 04, 2017, 14:38:26 ip
Vastaus #7967

Niilo Nikkonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 100
Oliko Fiat 600? Ettei vaan ollu Seat, Zastava tai oikein Neckar.

Ettei vain oliski Jalta?  8)

Syyskuu 04, 2017, 16:03:12 ip
Vastaus #7968

Kari Sillanpää

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5687
  • MC Debit
Oliko Fiat 600? Ettei vaan ollu Seat, Zastava tai oikein Neckar.

Ettei vain oliski Jalta?  8)

Juu Jalta on eri auto. Neckarissa, malli on nimeltään Jagst, on kylkilista semmoinen Z-kirjaimen muotoinen.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 04, 2017, 19:18:05 ip
Vastaus #7969

Kari Tirkkonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1190
oliko neckarissa kaappariovi pitempään kun muissa vastaavissa ?

Syyskuu 05, 2017, 09:30:55 ap
Vastaus #7970

Lauri Viljanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 549
Neckarissa ja Fiatissa ovien aukeamissuunta muuttui keväällä 1964. Ensimmäiset normaaleilla ovilla olevat Jagstit tuotiin Suomeen kesäkuussa 1964. Seat ja Zastava tekivät kaappariovisia vuoteen 1969.

Syyskuu 30, 2017, 15:56:26 ip
Vastaus #7971

Joni Kaunisto

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 86
Mahtaako olla että tämä löytö on jo "uhrattu Hot Roddauksen alttarilla"??
Jo irroitetut peltiosat vihjailevat sellaisesta toiminnasta :o.






Lokakuu 17, 2017, 17:04:06 ip
Vastaus #7972

Niko Lindström

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 291
Ei voi muistaa mitä kaikkia tänne on tullut jo laitettua, eli jos tulee kertauksena niin pahoittelut... ;D  Etelä-Suomen metästä löytyi keväällä myös tällainen hökötys, helppo tunnistaa.





FHRA Stock Eliminator Driver.
http://www.youtube.com/watch?v=UCacR4N92Ug
Ajokortin saamisen myötä tallissa lakanan alla eläkepäiviään viettää Tunturi Trial.

Lokakuu 17, 2017, 17:23:02 ip
Vastaus #7973

Jasu Haapalainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 709
Piikkinokka mossehan se siinä.

Lokakuu 17, 2017, 17:54:48 ip
Vastaus #7974

Jaakko Latvanen

  • Vieras
Katoin tuosta alimmaisesta kuvasta ensin että nyt on käyny mekaanikolle pahasti...
jv

Lokakuu 17, 2017, 19:58:38 ip
Vastaus #7975

heikki fors

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 584
  • mc bloodsuckers
Katoin tuosta alimmaisesta kuvasta ensin että nyt on käyny mekaanikolle pahasti...
jv


????

Lokakuu 17, 2017, 22:28:52 ip
Vastaus #7976

Jaakko Latvanen

  • Vieras
Eikäko ensvilkasulla tuo vaihelootan koppa ja sen takana oleva mikä-lie-levy näytti haalarin lahkeelta ja asentajan sandaalilta...
jv

Lokakuu 18, 2017, 07:14:01 ap
Vastaus #7977

Jasu Haapalainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 709
Ilmeisesti minulla on samaa vikaa silimän pinnassa kuin jaakolla koska minäkin katsoin tuota kardaanitunnelia haalarinlahkeeksi...ilmeisesti johtui tästä kännykän näytöstä.

Lokakuu 18, 2017, 12:04:06 ip
Vastaus #7978

Niko Lindström

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 291
Koska mekaanikot on kuitenkin selvinneet ehjin nahoin, niin laitetaan toinen Mosse tähän perään. ;) Tää löytyy Etelä-Suomesta jonkin valtatien alta, mutta paikanpäällä pitää käydä talvella jos ei halua rämpiä mudassa...






FHRA Stock Eliminator Driver.
http://www.youtube.com/watch?v=UCacR4N92Ug
Ajokortin saamisen myötä tallissa lakanan alla eläkepäiviään viettää Tunturi Trial.

Lokakuu 18, 2017, 12:30:12 ip
Vastaus #7979

Tapsa Leskinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2312
Lahden motarin kulkijat ajavat päivittäin yli.