Jaahas, sain tehtyä tänäpänä pitkän harkinnan jälestä puuvajan päätyyn parioviin uuven lukituslaitteen. Se entinen män paskaks ku joku oli hävittäny toisen pään pikkuoven avaimen ja repäsin väkisin ne pariovet auki. Se avain kyllä löyty myähemmin vaan kun sillon ol just tarve päästä. Siinoli väliaikainen vaan nyt tein semmosen että kestää vaikka väkisinmakaamisen. Neliöprofiiliputken pätkään kahteen hitsuuttelin pultin pätkät kii. Sitte porruuttelin ovviin reiät ja laitoin ne läpi ja kiinni mutterilla toiselta puolelta. Sitte vaan pikkusen pienempi neliöprofiilin pätkä siittä lävitte. Pienemmässä on sitte porattu toiseen päähän reikä lukkoa varten ja toisessä päässä pultti hitsattu lävitte kii.
Sitte kuljetus toi tännäi uuvet ämyrit ranskasta niihin infinityihin. Pikkasen isommat eli pittää 4mm noin isontaa reikää. Liittimet sattuu kyllä just oikialle kohalle. Aattelin jos vingulla ottas vaan pitäs yrittää tyhjentää ne ensin.
Strattonin kanavatkin on siistitty ja kulmakarvat ajeltu. Venttiilit säädettyinä ja läpättyinä kuten istukatkin laitoin kii vaan täytys loppuun kasata. Tankki on uinu fosforihapossa ku ol sisältä ruosteessa.
Sitte lopetti pihavalo toimimasta. Katoin että hämäräkytkin lopettanu toimimasta. Tilasin uuven ja rimpuilin sen paikoilleen. Nyt toimii.
Sitte pitäs se kuormurin vetokoukun kytkentä saattaa loppuun. Posti toi trailer wiring kitin. Siinon t-connectorit alkuperäisten liittimien väliin. Niistä tulee siis molemmat vilkut ja takavalo toiselta puolelta vaan. Joku edellinen oli vetänyt aiemmin etuparkeilta molemmilta taakse ilman suojaputkea johdot. Meinasin putkittaa vaan rupesin miettimään voisko kytkeä ilman yhtään etuvetoa kärryyn sähköt? Niitä on converttereja vaan jokuhan nekin on suunnitellu. Kait muutamalla releellä ja ehkä diodilla pitäs onnistuu. Tossa tulleessa kitissä on mukana semmonen converter mutta se on väärään suuntaan. Ne ei ymmärtääkseni tietenkään voi kun toiseen toimia. Siihen tulee maa, jännite, takavalo ja molemmat vilkut. Siitä toisesta päästä lähtee sitten maa, takavalo ja vasen vilkku/jarru, oikea vilkku/jarru. Ameriikois kun on vanhemmissa ainakin on samassa kaksi eri toimintoa. Euroopassa on eri lamput eri toiminnoille. Eli pitäs se signaali erotella sieltä.