Kirjoittaja Aihe: 50cc kilpurin rakentelut ja vinkit (katteet löydetty)  (Luettu 360905 kertaa)



Lokakuu 04, 2017, 09:35:39 ap
Vastaus #1112

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253
https://translate.google.fi/translate?sl=auto&tl=fi&js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.emot-crankshaft.com%2Fchemie-en-smering.html&edit-text=
en ymmärrä mitä tarkottaa laaja pakoputki,onko se tuo kääntäjä joka sekottaa
http://www.emot-crankshaft.com/news.html tuosta selviää paremmin
kaveri tuosta seinän takaa vinkkas ja laitto käännöksenkin eli lyhennettynä pakoaukkoa voidaan leventää ilman että männän tapin reijän kautta tuleva
pakokaasu paine pääsis huuhteluvirtausta häiritsemään
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2017, 20:32:25 ip kirjoittanut juha p salonen »

Lokakuu 06, 2017, 22:37:44 ip
Vastaus #1113

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253

Lokakuu 07, 2017, 08:58:14 ap
Vastaus #1114

erkki kuparinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 636
  • Kawasaki A 1 R
Ihan äskettäin täällä oli myynnissä Fantic mini cross, soitin Kalelle että kuuluu hänen reviiriinsä, en tiedä tuliko kauppoja.

Lokakuu 09, 2017, 21:27:58 ip
Vastaus #1115

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253



Lokakuu 11, 2017, 18:24:09 ip
Vastaus #1118

erkki itävuori

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 104
Heh, tuo Comet 175 Turismo on Collezione Nigellin, eli Bruno ja Roberto Nigellin... olen kyllä istunut sen päällä Nigelleillä käydessä. Laite on aivan sarjan alusta, kaiken osin samanlainen kuin -52 esitelty proto. Nigelli-kokoelmasta löytyy yksi viidestä tehdas-Mondial Celeste Aida 250:stä, jotka hallitsivat -57 MM-sarjaa ja puoli tusinaa tehdas-Morineita 50-luvun alun OHC-125:ista ehkä ainoaan säilyneeseen 175 OHC-Rebelloon ja Provinin -63 250:een. www.nifobrakes.com/nigelli-collection.html , edessä 29 Rebello, 4 ja 14 tehdas-125:ia, 52 Settebello.

Lokakuu 13, 2017, 09:25:58 ap
Vastaus #1119

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253


Lokakuu 20, 2017, 13:30:37 ip
Vastaus #1121

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2017, 18:52:43 ip kirjoittanut juha p salonen »

Lokakuu 23, 2017, 00:06:03 ap
Vastaus #1122

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253
https://www.youtube.com/watch?v=X34qMzEjOnY&t=256
norjan 2-tahti rakentaja
https://www.youtube.com/watch?v=15El7vUgack joskus oli siitä kanpiakselin tasapainotuksesta/tasapainoprosentista juttua tässä jonkinlainen
selostustus en kyllä tiedä sopiiko prosentti hänen koneeseensa kun on noin alas roikkuva, esim kreidlerissä jotain 48 ja minarellissa 50-52 prosenttia
ero johtuu erilaisista sylinterin asennoista
https://www.youtube.com/watch?v=tVDSNCttUd0&t=1  pakoputken mittoja ainakin tuohon sopiva
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2017, 22:53:38 ip kirjoittanut juha p salonen »

Lokakuu 25, 2017, 23:18:15 ip
Vastaus #1123

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2017, 09:12:13 ap kirjoittanut juha p salonen »

Marraskuu 06, 2017, 23:25:05 ip
Vastaus #1124

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1253