Kirjoittaja Aihe: 50cc kilpurin rakentelut ja vinkit (katteet löydetty)  (Luettu 454474 kertaa)

Toukokuu 20, 2018, 23:56:08 ip
Vastaus #1245

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577

Toukokuu 21, 2018, 18:15:28 ip
Vastaus #1246

Jouko Pajunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 658
Tuossapa sitten seuraava ongelma kun tuli vaihdettua tuo sylinteri ulkonäöltään "lailliseen" versioon. Jäähdytin on niin edessä kuin kate antaa myöten (no ehkä pari senttiä lisää katetta leikkelemällä), eipä onnistu tulpan vaihto saati tulpanhatun irroitus.

Uuden syylärin etsintä edessä, tuohon joutuisi joka tapauksessa tekemään uuden alaletkun lähdön.

Minkälaisia jäähdyttimiä noissa mopoissa oikein on? Tunturi, Raisu etc. 

Korkki pitäisi olla jommassakummassa reunassa, alavesiletkun lähtö mielellään oikealla (takaapäin katsottaessa) ja ylävesiletku voisi olla keskellä. Kennolla kokoa sellaiset 200x150mm (LxK). Korkinhan tietysti voisi unohtaa jos sen laittaisi letkun päähän.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Toukokuu 21, 2018, 22:11:51 ip
Vastaus #1247

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577
ei ole tilaa ylhäällä lampun paikalla tai katetta eteenpäin mahtuuko?
Brisk tulppa mitä emot myy on tosi lyhyt siitä tulis ehkä sentti tilaa
https://50iniepoca.forumfree.it/?t=75627003&st=15  jos aukee oikeesta kohtaa niin tuossa lyhyt tulppa ja sininen hattu
no ei aukee,no kuitenkin 50:sten jälkeen on muutama japsi kilpuri jonka jälkeen olisko 125 alu runkonen jossa valkosen rätin päällä tulppa
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2018, 09:37:55 ap kirjoittanut juha p salonen »

Toukokuu 24, 2018, 22:02:37 ip
Vastaus #1248

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577

Toukokuu 26, 2018, 13:48:31 ip
Vastaus #1249

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577
nyt rohkeus riitti omaan perehtyä,ajotus lampulla katsoin ja ennakko ei nollasta liikahtanut,vika oli samanlainen kuin
ekoissa Jurvan kisoissa,eli kierrokset sai ylös vain hanan sulkemalla
asian vois ymmärtää jotenkin sitä kautta että luisti kun pitää imuaukkoa reilun aikaa auki niin tahdit menee sekaisin
ja sylkee rajusti ulos eikä nosta kierroksia
ignitek ehkä nollas ennakon kun laitoin maajohdon kiinni mutta onko rikki lopullisesti se pitää vielä läppärillä yrittää
katsoa 


Kesäkuu 06, 2018, 22:12:08 ip
Vastaus #1251

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577
https://vimeo.com/273493595     lyhyt leikkaus,hidas ei oikein pääse mukaan

sytkä käyrä oli mennyt nollaan,jos osasin oikein lukea,uusi käyrä reilulla ennakolla 36 astetta 5-7 tuhannella,mitä ajoon
vaikuttaa,ei ole päässyt kokeilemaan,pitää purkaa keittiö uuden tieltä


Kesäkuu 10, 2018, 11:57:53 ap
Vastaus #1253

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577

Kesäkuu 14, 2018, 18:18:07 ip
Vastaus #1254

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577
sain poxin paikalle ja kone vastaa kaasuun normaalisti,ennakon tarkastus haastavaa liian valoisaa ja kierroksilla ei taida ajoitus lamppu sammua silmällä katsoen palaa kokoajan,perusennakkoa pitää lisätä sen verran tyhjäkäynnillä näki
kuiva kytkin kesti vuotamatta edellisessä kisassa yhden päivän,parempaa stefaa kokeillaan
välityksiä pitää vielä vaihdella eteen pienempi ja taakse 2 hammasta isompi



Kesäkuu 19, 2018, 10:27:35 ap
Vastaus #1257

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 3335
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13

Kesäkuu 21, 2018, 15:08:39 ip
Vastaus #1258

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577
flunssa vie miestä vielä pitää arpoa josko sunnuntaina pääsis Jurvaan

Kesäkuu 25, 2018, 10:29:26 ap
Vastaus #1259

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1577
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2018, 22:27:51 ip kirjoittanut juha p salonen »