Kirjoittaja Aihe: 50cc kilpurin rakentelut ja vinkit (katteet löydetty)  (Luettu 482745 kertaa)

Kesäkuu 28, 2018, 22:24:01 ip
Vastaus #1260

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1631
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2018, 23:18:31 ip kirjoittanut juha p salonen »

Heinäkuu 01, 2018, 22:00:43 ip
Vastaus #1261

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1631
https://50iniepoca.forumfree.it/?t=75781407#newpost
50cc crossareita uutta ja vanhaa,joukossa automaatteja? käynnistys ainakin narulla ja näkyy siellä hihnapyöriäkin

munko koneko heittää mut pellolle täältä keskustelusivulta,sanoo vieras kirjaudu?

Heinäkuu 02, 2018, 21:31:41 ip
Vastaus #1262

erkki kuparinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 753
  • Kawasaki A 1 R
  Älä loukaannu niin se teki mullekkin ei muuta kun uusi kirjautuminen.

Heinäkuu 03, 2018, 13:30:36 ip
Vastaus #1263

Pekka Kortelainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 538
  • vpkorte
Moro poijaat !
Niin se on tehnyt joitakin päiviä samaa, että olet VIERAS ! Ei muuta taas kirjaudut uudestaan.
Kai olette huomannut että minun kilpamopo Kreidler/Bakker on myytävänä .

Heinäkuu 28, 2018, 16:51:14 ip
Vastaus #1264

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1631
https://50iniepoca.forumfree.it/?t=69852359#newpostkreidler kuvia
oma on ollut vaiheessa,boxi oli kuitenkin rikkinäinen joskus saattoi nostaa ennakkoa mutta yleensä ei nyt uusi boxi ja ohjelma,välitykset korjattu ja paineen kestävä kytkin stefa vaihdettu kytkimeenKemorassa olin lippumiehenä,ukot jo epäili etten kerkiä mopoa laittamaan kun myrkytän juttua
ehkä aikaasaamattomuus pyörän suhteen kuitenkin johtuu virran puutteesta


Heinäkuu 31, 2018, 23:16:41 ip
Vastaus #1266

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1631


Elokuu 03, 2018, 16:27:45 ip
Vastaus #1268

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1631


Elokuu 06, 2018, 19:44:30 ip
Vastaus #1270

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1631
vanhan bensan kanssa harmia,liian pitkään tankissa,kohokammiosta kun tyhjensi bensat oli vesitipan näkösiä mutta Gastrol 747 oli tiivistynyt palleroiksi,uudet bensat ja motul 800 sekaan kone toimii normisti,kakkos kaasaria testasin asetukset hiukka ohuemmat mutta käynti reilun paksulla,tämä kaasari oli se jossa oli messinkinen suutin alimmassa ilmareijässä joka on sisääntulo kartiossa,koska toimivassa kaasarissa ei tuota suutintaole niin fiksuna porasin 2mm reijän suuttimeen,olis kannattanut ensin kokeilla ensin ja sitten tarpeen mukaan toimianyt pitää rakentaa uusi suutin poratun tilalle ja siihen 0,5mm reikä
 
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2018, 19:48:02 ip kirjoittanut juha p salonen »



Elokuu 19, 2018, 21:37:34 ip
Vastaus #1273

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1631
viimeiseen kilpailuun pääsin mukaan,pyörässä uusi poksi(ignitek) ja uusi ohjelma jossa 10 astetta korkeammalla sytkä käyrä 3000-8000 kierroksellano.Ei pyörä toiminut,ainoastaa kiihdyttäessä jonkin laista menoa mutta kurviin tulot ja lähdöt hirveetä rytkytystä
no johtopäätös oli että käyrässä vikaa ja kaveri läppärillä korjasi tähän asti toimineen käyrän tilalle,sunnuntaina toiveikkaana lämppäriin ei parannusta,epätoivo hiipi vian syystä nakersi,onneksi osasin vaihtaa tulpan mikä herättipyörän toimimaan,mukavampi lopettaa kausi toimivalla pyörällä.Tulppa ngk oli saanut paksua toimimattomalla poksilla,edelliset Emotin myymät kaksi kesti kolme kautta mutta ehkäei ollut viallista poksiakaan
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2018, 21:41:25 ip kirjoittanut juha p salonen »

Elokuu 19, 2018, 22:35:21 ip
Vastaus #1274

miku sauren

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 69
Kannattaa pitää tulppa hatussa, kun säätää sytkää. Minullakin mennyt pari boxia.
T. Miku