Kirjoittaja Aihe: CAFE RACERS FINLAND  (Luettu 165561 kertaa)

Joulukuu 13, 2010, 21:50:51 ip
Vastaus #60

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Onkos uusi Norton suoraan Cafe Racer-luokassa?

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 13, 2010, 21:54:40 ip
Vastaus #61

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 13, 2010, 21:56:24 ip
Vastaus #62

Erkka Lampinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 386
  • Tunturisti
Mites on, saako kahvilakilpurissa olla etukatetta? Vai onko tyylirikko?

Tottahan toki.

Googleta esim: Guzzi Le Mans 1, Laverda 750 SFC, Ducati 750 SS, Norton Dunstall, Norton Rickman, Triumph Rickman, vanhat Rickman Kawasakit jne. Onhan noita.


No joo, onhan noita...  :laugh: Tuntuu vaan, et kaikki pyörät mitä nykyään rakennetaan on ilman katetta.

Kai mä voin nyt laskea omankin pyörän tähän cafe racer joukkoon...

Joulukuu 14, 2010, 09:18:10 ap
Vastaus #63

Kari Sillanpää

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5195
  • MC Debit
Onkos uusi Norton suoraan Cafe Racer-luokassa?



Onpas hyvä mainoskuva, kun ei daami peitä olemuksellaan itse asiaa eli moottoripyörää.

Minä miellän asian niin että cafe racer on rakennettu/modifioitu pyörä. Kaupasta suoraan, vaikka siinä olisikin matala stonga ja nuppisatula, pyörä on "sportti" tai "retro" tai "retrosportti"... Koskee myös niitä "aikakauden" tuotteita. Ei kai kukaan sano ainakaan vakavissaan japaninkustomiakaan chopperiksi vaikka pyörän siluetti olisi suoraan Kapteeni Ameriikasta?

Mun mielipide siis tämä, tietänette miten suhtautua ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 14, 2010, 09:48:29 ap
Vastaus #64

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen


Onpas hyvä mainoskuva, kun ei daami peitä olemuksellaan itse asiaa eli moottoripyörää.



Nortonin mainoskuvat ovat olleet parhaita kautta aikojen!
Joten on hienoa, että perinne jatkuu.  :P













Tämä vähän asian vierestä, kun nyt tuli hyvät mainoskuvat esiin. ;)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2010, 10:31:21 ap kirjoittanut Vesa Takala »
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 14, 2010, 12:27:11 ip
Vastaus #65

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen

Olisitte laittaneet tänne VMPK:n sivuille Kahvila osaston, niin olisi ollut mukva luontevasti seurailla asioita.


Sehän olisi tietenkin ihan asiaa!  8)

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 14, 2010, 13:05:30 ip
Vastaus #66

Tapsa Leskinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2298
Lainaus
Olisitte laittaneet tänne VMPK:n sivuille Kahvila osaston, niin olisi ollut mukva luontevasti seurailla asioita.



Sehän olisi tietenkin ihan asiaa! 


Hys hys.... varovasti....Arka aihe täällä pussihousujen varjossa ;) :police:

Keskusteluketjussa on kyllä toinen toistaan hienompia luomuksia. Seuraava projektiaihe on selvä. Täytyy aloittaa aihioiden tähyily!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2010, 13:58:58 ip kirjoittanut Tapsa Leskinen »

Joulukuu 14, 2010, 14:52:33 ip
Vastaus #67

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 14, 2010, 14:59:19 ip
Vastaus #68

Pasi Salomäki

  • Vieras
Mikä on vuosimalliltaan vanhin pyörä, josta olette nähneet cafe racerin tehdyn?

Joulukuu 14, 2010, 15:36:18 ip
Vastaus #69

Ismo Hakamäki

  • Vieras
Tehtaassa tehty...

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 14, 2010, 16:04:11 ip
Vastaus #70

ARI JUMPPANEN

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1608
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Voipikos cafferaaseri olla made in Ruslandia vai tuleeko siitä tsaijukilpuri ? :o
Laitetaan tuo TriBsa tuohon kevennykSEKSI.

[ylläpito on poistanut liitteen]
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Joulukuu 14, 2010, 16:15:27 ip
Vastaus #71

Kari Sillanpää

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5195
  • MC Debit
Voipikos cafferaaseri olla made in Ruslandia vai tuleeko siitä tsaijukilpuri ? :o
Laitetaan tuo TriBsa tuohon kevennykSEKSI.

Mikä tribsa? Missä?

Tsaju... Mulla on sitten tekeillä ilmeisestikin sakeraaseri. Toivottavasti ei tule sushi koko värkistä.

Haluatteko lukea mielipiteeni? Ei se mitään, kirjoitan sen silti ::) Ei pyörän alkuperämaa mitään ratkaise. Toi joku kakstahtari minkä Takala postasi on mun mielestä ainakin 5 kertaa "cafeempi" kuin se aikaisempi pallopyöräinen faitterilampuilla, vaikka pallopyörässä olikin ilmeisesti brittimoottori. Asenne ratkaisee, ei kuskin, vaan se pyörän antama vaikutelma.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 14, 2010, 17:01:05 ip
Vastaus #72

Pauli Ylikoski

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2263
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Joulukuu 14, 2010, 17:56:33 ip
Vastaus #73

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Tämä taas onkin oikea tehdastuote ja hieno!

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 14, 2010, 18:02:31 ip
Vastaus #74

Kari Vähäkainu

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5344
  • Soiva kunta
Siinä mielenkiintoisen näköinen raaseri:

[ylläpito on poistanut liitteen]
Jos jokin osuu tuulettimeen se ei leviä tasaisesti